Marcin13 Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 (edytowane) Witajcie czy poprawi się trakcja na mokrym po zmianie z 195/65/15 na 205/55/16? Zimowki mam świeże krisalp hp3. Chodzi 2 bieg ,na mokrym zrywa przyczepność gdy się wciśnie do dechy... Nie zależy mi na wyglądzie a komforcie i dobrym tłumieniu... Obecnie jest ok 190KM ale jak dzień się wydłuży to jadę na korektę softu bo po przeróbce na k03s trochę przeładowuje... Edytowane 12 Lutego 2020 przez Marcin13
Langista Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 Ile masz niuta? 350? Nie dziw się że Ci zrywa na ośce. Ja mam 235 i też na mokrym mi nie raz włączy kontrolę trakcji. W Twoim przypadku różnica między 195 a 205 nie zrobi różnicy ogromnej,.może minimalnie lepiej auto się drogi będzie trzymać, ale zaś bardziej będziesz się ślizgać na błocie pośniegowym. Oczywiście minimalnie, bo ten 1 cm tak dużo nie zmieni.
Marcin13 Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Opublikowano 12 Lutego 2020 Ile Nm nie wiem, przepływ wzrósł na nowej turbinie i sportowym kacie do ok 168 g/s. Przed tem było 155 g /s. Śniegu 2 rok z rzędu w kujawsko pomorskim nie ma więc myślę tez nad wielosezonem może jakiś 215mm ale pisali gdzieś że jak coś do wszystkiego to do d....
Fido Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 Proponuję nie deptać do podłogi na jedynce i dwójce.
MasterCX Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 Wszystko co uniwersalne jest uśrednione inaczej się nie da, wielosezonówki na pewno są bardziej konstrukcyjnie zaawansowane niż kiedyś. Jak nie zamierzasz jeździć po górach to nie masz się czego obawiać sprostają twoim oczekiwania. Jednak na pewno się szybciej zużywają i tu jest problem szczególnie w lecie.
Langista Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 Zużywają się szybciej, bo są używane przez cały rok, nie przez jeden sezon.. Swoją drogą, jak wystroił Ci auto nie hamując go?
przem8 Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 (edytowane) 10 minut temu, Langista napisał: Swoją drogą, jak wystroił Ci auto nie hamując go? Nie trzeba hamowni żeby zrobić dobry program. Mało jeszcze wiesz Różnica będzie praktycznie żadna między tymi rozmiarami. Mam porównanie u siebie w a3. Spod świateł byle gówno Cie wyprzedzi na mokrym, bo ciut więcej gazu i trakcja wariuje. Nie jeżdżę też na śmietnikach jakby ktoś miał zarzucić. Edytowane 12 Lutego 2020 przez przem8
Marcin13 Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Opublikowano 12 Lutego 2020 16 minut temu, Langista napisał: Swoją drogą, jak wystroił Ci auto nie hamując go? Kolego są na tym forum specjaliści co robią po logach dynamicznych i cena oraz jakość jest więcej niż bardzo dobra.
Marcin13 Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Opublikowano 12 Lutego 2020 8 minut temu, przem8 napisał: Różnica będzie praktycznie żadna Dobra to olewam temat i daje w palnik dopiero na 3 hehe dzięki i pzdr
Langista Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 Oczywiście że można po logach zrobić, ale wypadało by zobaczyć efekt swojej pracy na hamowni, bo auto aucie nie równe. Tak czy inaczej, temat chyba zakończony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się