Athrenalineee Opublikowano 13 Lutego 2020 Opublikowano 13 Lutego 2020 (edytowane) Błąd 00575 - dolot powietrza. Od czego zacząć diagnozę ? Auto po rozgrzaniu potrafi złapać muła przy ruszaniu. Porównując z innymi dieslami ma słabą reakcje na gaz i wolno rusza do złapania obrotów turbinki. Latem przy włączonej klimatyzacji potrafi złapać kangura. Ostatnio po 60km, przy prędkości 80km/h gaz w podłogę, a on nie chce jechać. EGR/Przepływka czyszczone. Wrzucam pomiary grupy 3, silnik nie był dogrzany. Przy jeździe powietrze łapał równo, ale jak widać przy postoju pomiary różnią się. POMIARY: Engine speed: 1113 / min (engine speed 861-945) MAF Specified: 250 mg/str (240-340) MAF acutal: 345.8 mg/str (240-340) EGR duty cycle 59.8% (4-84) Engine speed: 840 / min (engine speed 861-945) MAF Specified: 315.0 mg/str (240-340) MAF acutal: 438.9 mg/str (240-340) EGR duty cycle 59.8% (4-84) Engine speed: 861 / min (engine speed 861-945) MAF Specified: 295 mg/str (240-340) MAF acutal: 372.4 mg/str (240-340) EGR duty cycle 59.8% (4-84) Edytowane 13 Lutego 2020 przez Athrenalineee
Pieterb Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 logi? podbijanie nic tu nie da, a w sumie wystarczyło w google wpisać abyś wiedział co oznacza ten błąd i co go może powodować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się