Blessu Opublikowano 14 Lutego 2020 Opublikowano 14 Lutego 2020 (edytowane) Drodzy userzy. A4 B6 BFB Błąd P1128 (uboga mieszanka), po logach z tego co widzę to przede wszystkim ubogo w czasie jazdy normalnej i bogato przy przyspieszaniu. Korekty jak widać po logach kosmos, po skasowaniu korekt zachowuje się jak czołg. Nowa przepływka ori, nowa sonda, nowy zawór odpowietrzania skrzyni korbowej, świece, cewki, pompa paliwa i parę innych rzeczy których już nie zliczę. Co padło? Jedyny mój pomysł to N75, ale podzielcie się opiniami. PB: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum LPG: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edytowane 14 Lutego 2020 przez Blessu
przem8 Opublikowano 14 Lutego 2020 Opublikowano 14 Lutego 2020 (edytowane) To przeładowanie jest niewielkie i w sumie można tak jeździć. Lpg do regulacji i jest jakiś program. Zawór skrzyni korbowej to chodzi CI o ten w trójniku odmy? Oryginał założony? Dolot szczelny, sprawdzany kompresorem? Poza tym logi wskazują na bogatą mieszankę, przynajmniej przy pełnym bucie. Edytowane 14 Lutego 2020 przez przem8
Blessu Opublikowano 14 Lutego 2020 Autor Opublikowano 14 Lutego 2020 Tak, ten ten przy odmie. Założony ori, jak wszystko inne. Dolot szczelny, ale sprawdzany organoleptycznie, nie kompresorem. Jeździć niby można, ale mało kto lubi oglądać helikopterek i jechać ze świadomością korekt +20%...
przem8 Opublikowano 14 Lutego 2020 Opublikowano 14 Lutego 2020 2 minuty temu, Blessu napisał: ze świadomością korekt +20%... Przy pełnym bucie masz bogato więc pewnie przy umiarkowanym obciążeniu jest ubogo. Od dawna problem?
Blessu Opublikowano 14 Lutego 2020 Autor Opublikowano 14 Lutego 2020 Przy pełnym bucie jest bogato i tego jestem świadom, tak była napisana mapa, jak wszystko działało jak należy to przy pełnym bucie korekta miała -5 max -8, mniej więcej. Problem jest od paru ładnych tygodni, ale najpierw było wymieniane wszystko dookoła, teraz mi się po prostu pomysły skończyły.
przem8 Opublikowano 14 Lutego 2020 Opublikowano 14 Lutego 2020 (edytowane) Przed softem było wszystko ok? Wtryski benzynowe wymieniane przy okazji programu? Przepływka mierzy dobrze, turbo w sumie ok, nie pętli więc pompa sprawna. Nie wiem, może wina softu albo wsadziłeś później większe wtryski benzynowe i nie zostało to skorygowane w ecu. Mogę strzelać co tam masz namodzone prócz programu. Edytowane 14 Lutego 2020 przez przem8
Blessu Opublikowano 14 Lutego 2020 Autor Opublikowano 14 Lutego 2020 (edytowane) Większe wtryski + program, nic więcej, hamowane na ok. 195KM. Przed programem było ok, po programie wszystko grało przez ok. rok na poprawnych korektach, gdzieś pod koniec roku był pierwszy check engine i wymiana po kolei co opisałem powyżej. Edytowane 14 Lutego 2020 przez Blessu
przem8 Opublikowano 14 Lutego 2020 Opublikowano 14 Lutego 2020 Sprawdzałeś ciśnienie paliwa, bo może regulator paliwa w filtrze się zesrał? Więcej pomysłów nie mam, powodzenia.
Blessu Opublikowano 14 Lutego 2020 Autor Opublikowano 14 Lutego 2020 Nie, nie sprawdzałem... Mimo wszystko po logach bardziej mi się rzuca w oczy przeładowanie ciśnienia, skoro wtryski mają na bogato to raczej paliwa mają pod dostatkiem...
przem8 Opublikowano 14 Lutego 2020 Opublikowano 14 Lutego 2020 (edytowane) 6 minut temu, Blessu napisał: Nie, nie sprawdzałem... Mimo wszystko po logach bardziej mi się rzuca w oczy przeładowanie ciśnienia, skoro wtryski mają na bogato to raczej paliwa mają pod dostatkiem... Przecież przeładowanie 0,1bara, i to w wąskim zakresie obrotów, to całe wielkie g.... Pod pełnym butem tak nie brakuje niby paliwa, a przy normalnej jeździe widać, że nie i gdzie problem? Jeszcze jakbyś wrzucił loga 2+33 z normalnej jazdy to można by zobaczyć jak się układają korekty. Edytowane 14 Lutego 2020 przez przem8
Blessu Opublikowano 14 Lutego 2020 Autor Opublikowano 14 Lutego 2020 (edytowane) Postaram się jutro zrobić i wrzucić EDIT Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Na tym logu masz spory kawałek jazdy statycznej, 5 bieg ok 90kmh bo mi się logowanie nie zastopowało, korekty są jakie widać. Edytowane 14 Lutego 2020 przez Blessu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się