Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Tarcze na swap na 312mm


Gość grzesiekA4

Rekomendowane odpowiedzi

Przewody kosztowały coś koło 130$ (o ile dobrze pamiętam, aktualną cenę można sprawdzic tu: http://www.buybrakes.com/stoptech/line-apps-Audi.html ).

W Polsce najłatwiej chyba będzie zanabyc sobie przewody Goodridge'a.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Alledrogo Kolego, po 70zł/szt. (przy odrobinie samozaparcia napewno znalazłoby się coś taniej, np. były zaciski z jarzmami po 90zł).

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od czego te jarzma beda pasowaly pod 312mm

dudi, czytać Ci się nie chce?? Tyle razy było już opisywane, że w B6 stosuje się jarzma od 2.5TDI. W B5 ze zwrotnicą żeliwną kupujesz jarzma od Passata B5FL 2.5TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dudi pyta o b5 jak myślę, tam pasują też od A6 tyle że tam były dwa rodzaje, dlatego często sprzedający nie wiedzą jaki mają więc najlepiej samemu oglądać na szrotach a nie na allegro

Dlatego też dopisałem z czego montujemy w B5. Tak czy inaczej dudi ma leniwca i nie korzysta z opcji :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie było trochę o jarzmach: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_potrzebuje_numer_czesci_jarzma-t71396.0.html

Najłatwiej dostac od A6 C5.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, swap na tych tarczach to nieporozunienie, coś więcej napisałem tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aga_nowe_hamulce-t77423.0.html

skoro mamy poprawić sobie skutecznośc hamulców z wyższych prędkości to nie na tych jednorazówkach, zajechalem w póltora miesiaca dwa komplety, w sumie niecały miesiac bo docierałem je spokojnie..

a z 80km/h to i seria staje dęba.. wtedy klocki ważniejsze, wielkość tarczy ma znaczenie dopiero przy większej prędkości..

i zauwazylem że płyn równiez bo niejednokrotnie się gotuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, swap na tych tarczach to nieporozunienie, coś więcej napisałem tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aga_nowe_hamulce-t77423.0.html

skoro mamy poprawić sobie skutecznośc hamulców z wyższych prędkości to nie na tych jednorazówkach, zajechalem w póltora miesiaca dwa komplety, w sumie niecały miesiac bo docierałem je spokojnie..

a z 80km/h to i seria staje dęba.. wtedy klocki ważniejsze, wielkość tarczy ma znaczenie dopiero przy większej prędkości..

i zauwazylem że płyn równiez bo niejednokrotnie się gotuje..

mówisz o tarczach mikoda?

jesli je połączyłeś z twardymi klockami to jescze z serii EBC to co oczekiwałeś jakiego rezultatu ze wytrzymaja tyle co sportowe?

mikoda jest dla ludzi o spokojnej naturze grubo po 80

gdybys zapodał brembo oro lub zimmermana to inna bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy pomóżcie :>, czy te zaciski będą pasowały? :mysli:

617469483.th.jpg 6174694831.th.jpg 6174694832.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będą pasować

Rozmawiałem z kolesiem. Mówił, że tarcze od tych zacisków miały rozmiar 288mm :confused4: Będą dobre czy za małe :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski pasują pod 288 i pod 312, ale jeśli auto jeździło na 288, to jarzma nie podejdą.

Takie zakupy najlepiej robić na pobliskim szrocie - zawsze możesz porównać, a nawet przymierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski pasują pod 288 i pod 312, ale jeśli auto jeździło na 288, to jarzma nie podejdą.

Takie zakupy najlepiej robić na pobliskim szrocie - zawsze możesz porównać, a nawet przymierzyć.

Spoko :good: koleś mówił, że ma jeszcze zaciski od 2,8 benzyna. Te, ze względu na motor mogły być 312mm. :rolleyes:[br]Dopisany: 09 Maj 2009, 21:33_________________________________________________Koledzy jak wygląda sprawa z klockami? Po wymianie np zacisków na zaciski z passata czy A6. Klocki sa takie same?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana zacisków jest baz sensu - zmienisz na takie same.

Na 312mm klocki są te same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie w 288 i 312 zaciski i klocki są dokładnie takie same, inne jest tylko jarzmo no i wększa jest tarcza co w znaczny sposób wpływa na zwiększenie siły hamowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie w 288 i 312 zaciski i klocki są dokładnie takie same, inne jest tylko jarzmo no i wększa jest tarcza co w znaczny sposób wpływa na zwiększenie siły hamowania.

Zaciski kupiłem w cenie jarzm praktycznie :>. Przygotuje je sobie odpowiednio - czyszczenie malowanie, może nowe gumki z zestawu naprawczego itd. Potem wymiana i w pół dnia temat skończony. Nie bardzo mogę sobie pozwolić na przestój samochodu przez dwa dni :no: Zmartwiła mnie tylko cena nowych przewodów w oplocie :shocked: kosmiczna :slina: Więcej niż komplet tarcz BREMBO + FERODO PREMIER :wallbash:

A czy jest potrzeba zmiany kodowania rozmiaru tarcz w sterowniku ABS? Też gdzieś o tym czytałem :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...