Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Tarcze na swap na 312mm


Gość grzesiekA4

Rekomendowane odpowiedzi

Przewodów nie co zmieniać bo to za dużo nie daje, lepiej tą kase zainwestuj w lepsze klocki i tarcze. Jak masz w złym stanie przewody to kup orinalne firmy ATE. Co do kodowania to ABS i ESP działa poprawnie bez zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody w stalowym Goodridge daja i to duzo :good: a koszt 516 zł za cały kpl na wiele lat to dobry wydatek

w aso zwykłe przewody kosztuja wiecej niz w stalowym oplocie :cool1:

ja zamówiłem i czekam na przesyłke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody w stalowym Goodridge daja i to duzo :good: a koszt 516 zł za cały kpl na wiele lat to dobry wydatek

w aso zwykłe przewody kosztuja wiecej niz w stalowym oplocie :cool1:

ja zamówiłem i czekam na przesyłke

A kto powiedział żeby kupować w ASO. Normalnie ceny są od 50 do 70zł za sztuke.

Przewody w stalowym oplocie jest sens montować jak ktoś wkłada duże wielotłoczkowe zaciski do tego sportowe tarcze i klocki. Przy zwykłych seryjnych hamulcach 312mm dla mnie nie ma to sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody w stalowym Goodridge daja i to duzo :good: a koszt 516 zł za cały kpl na wiele lat to dobry wydatek

w aso zwykłe przewody kosztuja wiecej niz w stalowym oplocie :cool1:

ja zamówiłem i czekam na przesyłke

A kto powiedział żeby kupować w ASO. Normalnie ceny są od 50 do 70zł za sztuke.

Przewody w stalowym oplocie jest sens montować jak ktoś wkłada duże wielotłoczkowe zaciski do tego sportowe tarcze i klocki. Przy zwykłych seryjnych hamulcach 312mm dla mnie nie ma to sensu.

ja lubie deptać i dobrze hamować więc mi sie przydadzą :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody w stalowym Goodridge daja i to duzo :good: a koszt 516 zł za cały kpl na wiele lat to dobry wydatek

w aso zwykłe przewody kosztuja wiecej niz w stalowym oplocie :cool1:

ja zamówiłem i czekam na przesyłke

A kto powiedział żeby kupować w ASO. Normalnie ceny są od 50 do 70zł za sztuke.

Przewody w stalowym oplocie jest sens montować jak ktoś wkłada duże wielotłoczkowe zaciski do tego sportowe tarcze i klocki. Przy zwykłych seryjnych hamulcach 312mm dla mnie nie ma to sensu.

No i trochę mam jasności :decayed:. Jak moje będą kiepskie to kupię zwykłe. Może gdzieś w USA będą tańsze? STOP-TECH czy coś. Poszukam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie wymiarów felg w jakie podejdą pod swap na 312. Szukałem trochę i wszędzie jest napisane, że co najmniej 16" są wymagane. Posiadam Dezent T 7x16 ET35 i zastanawiam się nad swapem, zmieści mi się wszystko bez problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z bardzo wysokim ET jak np 54 mialbym moze problem ale przy tym rozmiarze i ET35 nie bedzie najmniejszych problemow to upchac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze że ktos trupa wygrzebał z szafy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do oski nic

do Q 256/22mm z S4-ki

było nascie razy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomik, na pewno masz rację i nie napisałem tego posta żeby kogokolwiek wkur.. denerwować.

Nie masz wrażenia że jakby temat był podklejony to uniknąłbyś tych ciągłych odpowiedzi??

Dzięki za odpowiedź.

ps

jarzma na przód są jednego rodzaju czy jest ich kilka do 312 do b5?

czy na każdą 16" wejdą? mam na myśli standardową od Audi tzn tą pięcioramienną felgę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w serii w B5 nie było 312mm, trzeba je adoptowac z vw paska b5L, TT-ki, A6-ki C5 przedlift, skoda superb, Seat leon

musisz szukac na mały rozstaw mocowania (94mm)

na kazda 16" felge wchodza 312-ki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie taki zestaw bedzie ok pod 312??

http://moto.allegro.pl/tarcze-ferodo-klocki-przod-audi-a4-a6-passat-312mm-i2309528987.html

Zastanawiałem sie nad ATE ale słyszalem że strasznie łatwo sie odkształcają.

Klocki od 288 mam jeszcze w super stanie,zakładać je pod nowe tarcze czy lepiej zakupić nówki????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki.

W nastrepnym tyg zakładam na przód komplecik Ferodo a na tył Bosch plus klocki TRW.

Jak tylko sie dotrze to dam znac co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakie tarcze na 312 kupic zeby były nacinane i nawiercane. Juz chciałem kupowac Mikode ale czytajac tutaj opinie grubo sie nad tym zastanawiam. Oczywiscie zeby cena nie byla z kosmosu. Klocki chce wziasc Ferodo Premier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakie tarcze na 312 kupic zeby były nacinane i nawiercane. Juz chciałem kupowac Mikode ale czytajac tutaj opinie grubo sie nad tym zastanawiam. Oczywiscie zeby cena nie byla z kosmosu. Klocki chce wziasc Ferodo Premier

Klocki sa cholernie miekkie i pyla okropnie, jak Ty to wrzucisz na tarcze nacinane to moment i ich miał nie bedziesz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ferodo Premier sa najlepszym klockiem do tego typu tarcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdze że nie, ale widzę jak mi na gładkich pylą :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...