Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po upgrade mce low D na mce high L


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Auto ma kilka bledow zdjecia z vcds w zalaczniku. 

Wszystko działa poprawnie, nie liczac nie działających postojowek i drogowych przod.

Wszystko inne w pełni dziala wycieraczki przod, tyl , klakson. Mijania kierunki stop oswietlenie tablicy rowniez dziala.

Wydaje mi sie ze gdzies jeszcze trzeba zmienic wysterowanie z plusowego na masowe.

20200226_150109.jpg

20200226_193752.jpg

Opublikowano

Co do wycieraczek to powinieneś przełożyć piny w kostce A 10 pinowej.

Masz też źle podłaczone zasilanie lewego światła tylnego. szaro-czarny kabel powinien być wpięty na 4 pin kostki 32 pinowej, w B6 low postojówka przednia i tylna jest podłączona razem pod pin 3, rozdzieliłeś je?

Błędy dot. v22 i g241 są totalnie od czapy. Kasowałeś je? Występują gdzieś jeszcze? Podaj kodowanie modułu

N144 to uszkodzona poduszka silnika - błąd nie związny z MCE

 

Link do rozpiski z MCE B6High na B7, ważne żeby kolory kabli zgadzały się z rozpiską.

rozpiska.png

Opublikowano
2 minuty temu, bobikos napisał:

Co do wycieraczek to powinieneś przełożyć piny w kostce A 10 pinowej.

Masz też źle podłaczone zasilanie lewego światła tylnego. szaro-czarny kabel powinien być wpięty na 4 pin kostki 32 pinowej, w B6 low postojówka przednia i tylna jest podłączona razem pod pin 3, rozdzieliłeś je?

Błędy dot. v22 i g241 są totalnie od czapy. Kasowałeś je? Występują gdzieś jeszcze? Podaj kodowanie modułu

N144 to uszkodzona poduszka silnika - błąd nie związny z MCE

 

Link do rozpiski z MCE B6High na B7, ważne żeby kolory kabli zgadzały się z rozpiską.

Tak kabelki w kostce A to pierwsze co zrobilem to je przepialem. Z racji tego ze w b6 low wszystko w kostce A wygladalo identycznie jak w b6 high. To odrazu przepialem wszystko zgodnie z powysza instrukcja kfx-a. 

Otóż miałem mały wypadek przy pracy ponieważ musialem sie dostac do bagaznika i miedzyczasie podlaczylem akumulator. Pozniej zapomnialem o tym i zrobilo mi sie male zwarcie przy przerobce przekaznikow klaksonu i wycieraczek. Problem byl taki ze pozniej jak wszystko zlozylem do kupy to auto ciezko mialo zapalic i bylo drugie tyle bledow. Ale wyczytalem gdzies ze sa bezpieczniki w komorze silnika. Tam byl spalony bezpiecznik "15" po jego wymianie wiekszosc wrocila do normy. Dodam tez ze wycieraczki dzialaja normalnie na 1 i 2 biegu. Klakson dziala jak nalezy. W mce w output test jak robie testy to wszystko przechodzi tak jak trzeba czyli lewy przod mijania prawy przod mijania , lewy przeciwmgielny, prawy przeciwmgielny. Oświetlenie tablicy rejestracyjnej, lewy stop, prawy stop, srodkowy stop, pozycje lewa i prawa tez swieca jak trzeba. Jedyna niezgodnosc jaka zauwazylem to to iz jak w teście idzie lewy przod kierunek to swieci lp lt i lb to samo z prawej strony pp pt i pb. Czyli wszystkie naraz. Zasilania ktore schodzily z gory byly spięte do kupy i puszczone do mce a kazdy z kierunkow podpiety w osobne gniazdo do mce.

Nie wiem jak interpretować bledy  v22 i g241 moze jest gdzies od tego bezpiecznik badz przekaznik?

Opublikowano

Może uszkodziłeś MCE przy tym zwarciu bo V22 i G241 nie istnieją w Twoim aucie.

Opublikowano

MCE nie było podpięte w tym czasie. Po prostu czerwony kabel z przekaznika zaiskrzył mi z bolcem do którego przykrecony uchwyt przekaźników i mce. Wszystkie bezpieczniki w aucie przepatrzylem i byly cale pod maska byla spalona "15" , byłem po nocce jak zagladalem pod obudowe sterownika silnika i nie doszukiwalem sie tam innych bezpiecznikow. Moze kodowanie trzeba zmienic czy cos w tym stylu?

Opublikowano

pytałem właśnie jakie masz kodowanie.

Opublikowano (edytowane)

Kodowanie MCE to 11001

 

MCE nie było podpięte w tym czasie. Po prostu czerwony kabel z przekaznika zaiskrzył mi z bolcem do którego przykrecony uchwyt przekaźników i mce. Wszystkie bezpieczniki w aucie przepatrzylem i byly cale pod maska byla spalona "15" , byłem po nocce jak zagladalem pod obudowe sterownika silnika i nie doszukiwalem sie tam innych bezpiecznikow. Co do V22 i G241  to coś musi być na rzeczy, po odpaleniu auta spalanie cały czas pokazuje 40.2l/100km , pokazuje zasieg na 400km mimo ze mam prawie caly bak paliwa. W dodatku pedał hamulca jest twardy po odpaleniu auta.

Czy są jakies bezpieczniki/przekaźniki odpowiedzialne za wyzej wymienione przypadłości. W aucie wszystkie bezpieczniki sprawne w skrzyneczce kolo dolnego slupka A. Duze bezpieczniki za przekaznikami są całe. Przekazniki 370 i 53 podmieniane na sprawne , metalowe 2 bezpieczniki podmieniane tez sprawne. A problem nadal występuje. 

Edytowane przez pawelziom
Opublikowano (edytowane)

Przy silniku został mi się taki błąd. 

20200227_201749.jpg

Edytowane przez pawelziom
Opublikowano

Już pisałem że najprawdopodobniej lewa poduszka silnika jest uszkodzona - do wymiany

Opublikowano

Poduszka cała, jak nowka nigdzie nie ma śladów spekania czy wycieku.

Sprawdzane odrazu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...