Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Xenon D1s czy D2S?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem ze pewnie byl juz taki temat na forum ale zadnej odpowiedzi tam nie bylo ktora by mnie satysfakcjonowala :)
Spalil mi sie 1 xenon a nie mam mozliwosci rozebrania lampy w tym momencie a chce zamowic zarowke.
Jest ktos w stanie po VINie powiedziec mi jaki model do mnie podchodzi?
Zeby pozniej przy montazu nie bylo zdziwienia ;)

Opublikowano

Auto masz zapewne z drugiej ręki więc nie ma pewności czy ktoś tam nie grzebał.

Może i całe lampy wymienione.

Na 100% pewności to będziesz miał tylko po ściągnięciu tylnego dekielka lampy.

Nie trzeba ich ani wyjmować, ani rozbierać.

Ktoś ci napisze że to D2S a po kupnie i próbie wymiany okaże się, że to D1S i co wtedy ?

Opublikowano

Jeżeli nic nie było przerabiane tak jak kolega wyżej napisał to powinna być na lampie naklejka z rodzajami zastosowanych żarówek / żarników. 

Opublikowano

Tak to powinno wyglądać. A xenony masz w ogóle ori?

20180120_174149.jpg

Opublikowano

Sprawdzone,mam D1S :)
Naklejka  byla na lampie i jest ori,wielkie dzieki za pomoc 

Opublikowano (edytowane)

Jednak proponowałbym zajrzeć do lampy dla pewności.

Nie kupuj podróbek bo popalisz przetwornice.

One też swoje kosztują.

Edytowane przez Fido
Opublikowano

To jutro musze sprawdzic na zarniku co jest.
Mysle ze jest ori i nic nie kombinowane bo auto bylo caly czas serwisowane i mam na wszystko kwity wiec watpie ze by w serwisie cos spieprzyli.
A zarowki na pewno wezme ori bo ze wzgledu na dosc dluga noc w kraju w ktorym jestem potrzebuje dobrych i pewnych lamp :D

Opublikowano

My nie wiemy skąd masz auto i kto go użytkował.

Podpowiadamy w/g opisu z pierwszego postu.

A że serwisowane to nie znaczy, że były właściciel lubiał sobie coś poprzerabiać.

Lepiej sprawdzić samemu niż wierzyć na ślepo.

Przed wymianą żarników dobrze by było poddać regeneracji odbłyśniki i wyczyścić soczewki.

Sama zmiana żarników może niewiele poprawić oświetlenie.

Opublikowano

Dopoki sie jedna nie spalila to bylem z nich zadowolony.A jak bym mogl lekko podciagnac samym zarnikiem to mysle ze w zupelnosci wystarczy.
 

Opublikowano

Samym czyszczeniem soczewki zdziałasz więcej niż nowym żarnikiem.

Wiem, bo to przerobiłem.

Opublikowano

A z doświadczenia możesz podpowiedzieć jak to robiles żeby dobry efekt uzyskać? To moje pierwsze auto z soczewkami i tematu nie przerabiałem :)

Opublikowano (edytowane)

Demontuj lampy z auta,wyciągnij z lamp silniczki,przetwornice i żarówki. Do lampy wlej ciepłą wodę i kilka kropli płynu do naczyń,i majtaj lampą na prawo i lewo przez kilka minut(soczewki tez maja być pod tą wodą w lampie). Wypłucz aż zniknie piana,wlej z litr wody zdemineralizowanej+ze 100ml IPA i wypłucz lampę dwa razy,wylej całą wodę i wstaw lampę do piekarnika z termoobiegiem na 50°C,po 30-40 minutach lampa powinna być prawie sucha. Reszta wody odparuje w lampie na aucie.

Edytowane przez pila24
Opublikowano
W dniu 4.03.2020 o 14:23, blaszka611 napisał:

A z doświadczenia możesz podpowiedzieć jak to robiles żeby dobry efekt uzyskać?

Demontaż soczewek i czyszczenie szmatą.

Nie trzeba rozklejać lamp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...