blaszka611 Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 Wiem ze pewnie byl juz taki temat na forum ale zadnej odpowiedzi tam nie bylo ktora by mnie satysfakcjonowala Spalil mi sie 1 xenon a nie mam mozliwosci rozebrania lampy w tym momencie a chce zamowic zarowke. Jest ktos w stanie po VINie powiedziec mi jaki model do mnie podchodzi? Zeby pozniej przy montazu nie bylo zdziwienia
Fido Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 Auto masz zapewne z drugiej ręki więc nie ma pewności czy ktoś tam nie grzebał. Może i całe lampy wymienione. Na 100% pewności to będziesz miał tylko po ściągnięciu tylnego dekielka lampy. Nie trzeba ich ani wyjmować, ani rozbierać. Ktoś ci napisze że to D2S a po kupnie i próbie wymiany okaże się, że to D1S i co wtedy ?
pawloo7 Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 Jeżeli nic nie było przerabiane tak jak kolega wyżej napisał to powinna być na lampie naklejka z rodzajami zastosowanych żarówek / żarników.
piti82 Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 Tak to powinno wyglądać. A xenony masz w ogóle ori?
blaszka611 Opublikowano 3 Marca 2020 Autor Opublikowano 3 Marca 2020 Sprawdzone,mam D1S Naklejka byla na lampie i jest ori,wielkie dzieki za pomoc
Fido Opublikowano 3 Marca 2020 Opublikowano 3 Marca 2020 (edytowane) Jednak proponowałbym zajrzeć do lampy dla pewności. Nie kupuj podróbek bo popalisz przetwornice. One też swoje kosztują. Edytowane 3 Marca 2020 przez Fido
blaszka611 Opublikowano 3 Marca 2020 Autor Opublikowano 3 Marca 2020 To jutro musze sprawdzic na zarniku co jest. Mysle ze jest ori i nic nie kombinowane bo auto bylo caly czas serwisowane i mam na wszystko kwity wiec watpie ze by w serwisie cos spieprzyli. A zarowki na pewno wezme ori bo ze wzgledu na dosc dluga noc w kraju w ktorym jestem potrzebuje dobrych i pewnych lamp
Fido Opublikowano 3 Marca 2020 Opublikowano 3 Marca 2020 My nie wiemy skąd masz auto i kto go użytkował. Podpowiadamy w/g opisu z pierwszego postu. A że serwisowane to nie znaczy, że były właściciel lubiał sobie coś poprzerabiać. Lepiej sprawdzić samemu niż wierzyć na ślepo. Przed wymianą żarników dobrze by było poddać regeneracji odbłyśniki i wyczyścić soczewki. Sama zmiana żarników może niewiele poprawić oświetlenie.
blaszka611 Opublikowano 3 Marca 2020 Autor Opublikowano 3 Marca 2020 Dopoki sie jedna nie spalila to bylem z nich zadowolony.A jak bym mogl lekko podciagnac samym zarnikiem to mysle ze w zupelnosci wystarczy.
Fido Opublikowano 4 Marca 2020 Opublikowano 4 Marca 2020 Samym czyszczeniem soczewki zdziałasz więcej niż nowym żarnikiem. Wiem, bo to przerobiłem.
blaszka611 Opublikowano 4 Marca 2020 Autor Opublikowano 4 Marca 2020 A z doświadczenia możesz podpowiedzieć jak to robiles żeby dobry efekt uzyskać? To moje pierwsze auto z soczewkami i tematu nie przerabiałem
pila24 Opublikowano 4 Marca 2020 Opublikowano 4 Marca 2020 (edytowane) Demontuj lampy z auta,wyciągnij z lamp silniczki,przetwornice i żarówki. Do lampy wlej ciepłą wodę i kilka kropli płynu do naczyń,i majtaj lampą na prawo i lewo przez kilka minut(soczewki tez maja być pod tą wodą w lampie). Wypłucz aż zniknie piana,wlej z litr wody zdemineralizowanej+ze 100ml IPA i wypłucz lampę dwa razy,wylej całą wodę i wstaw lampę do piekarnika z termoobiegiem na 50°C,po 30-40 minutach lampa powinna być prawie sucha. Reszta wody odparuje w lampie na aucie. Edytowane 4 Marca 2020 przez pila24
Fido Opublikowano 5 Marca 2020 Opublikowano 5 Marca 2020 W dniu 4.03.2020 o 14:23, blaszka611 napisał: A z doświadczenia możesz podpowiedzieć jak to robiles żeby dobry efekt uzyskać? Demontaż soczewek i czyszczenie szmatą. Nie trzeba rozklejać lamp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się