Skocz do zawartości
IGNOROWANY

17536 / P1128 / 004392 - Wyważenie paliwa; Bank 1 (Mult): System zbyt ubogi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, Wojtek300 napisał:

Mam przepływke identycznie wygląda ale jest ona od  diesel więc raczej się nie nada co nie? :d

 

 

Nie.

Opublikowano

A sonda lamda i wtryski dosyć wporzadku? 

 

Opublikowano
4 minuty temu, Wojtek300 napisał:

A sonda lamda i wtryski dosyć wporzadku? 

 

A jak ma Ci to określić? Działają, a przez za mały przepływ ich wartości też są inne on nominalnych. Wszystko jest ze sobą powiązane.

Opublikowano

No dobrze rozumiem, tak więc bd atakował nowa przepływke dam znać jak zmienię, dzięki za zainteresowanie się. Pozdr 

Opublikowano (edytowane)

Witam skończyło sie na wymianie przeplywki bosch  i sonda lamda równiez bosch zrobiłem logi dynamiczne 033+002 na pb i lpg co na to powiecie? 

Pb:

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

Lpg: 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Myślę ze na pb wyglada to całkiem dobrze tylko na lpg ubogo sonda na plus wartosci i przeplywka cos nie dociągnęła do 105 g/s co wy na to? pozdr  

Edytowane przez Wojtek300
Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, Wojtek300 napisał:

Myślę ze na pb wyglada to całkiem dobrze tylko na lpg ubogo sonda na plus wartosci i przeplywka cos nie dociągnęła do 105 g/s co wy na to? pozdr  

Na pb jest ok ale gaz do regulacji na już, bo jest ubogo w ciul. Poza tym na lpg jest zwykle mniejszy przepływ.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

I najlepiej aby wyregulowali mi lpg pod czas jazdy pod obciążeniem co nie? bo zawsze regulowali mi na jalowym tylko a w grupie 033 na jalowym wartości w pierwszej karcie mam minusowe lub blisko 0,0 rzadko plus a jak już jadę i niekiedy przycisnę to jest prawie zawsze plusowe wartosci co zresztą widać na logu dynamicznym lpg. 

Opublikowano

Ten silnik lubi przewymiarowane wtryskiwacze, albo mniejsze ale bez dyszy.

Jakie masz zamontowane na chwilę obecną w samochodzie?

Ja miałem ac 01 czy jakoś tak i pod obciążeniem pętliły nawet jak miałem ciśnienie gazu 1,2 bara. I pojawiały się korekty bo robiło się ubogo.

 

Opublikowano
51 minut temu, MaTeo85 napisał:

Ten silnik lubi przewymiarowane wtryskiwacze, albo mniejsze ale bez dyszy.

Jakie masz zamontowane na chwilę obecną w samochodzie?

Ja miałem ac 01 czy jakoś tak i pod obciążeniem pętliły nawet jak miałem ciśnienie gazu 1,2 bara. I pojawiały się korekty bo robiło się ubogo.

 

Co to znaczy przewymiarowane wtryskiwacze? 

Moje wtryski :

 

20200327_190750.jpg

Opublikowano

Brc i wszystko jasne. Powodzenia żebyś znalazł kompetentną osobę, która to wystroi. :P

Opublikowano

Ten silnik lubi długie czasy wtrysku przez co instalacja LPG i same wtryskiwacze głupieją, dochodzi do tego że przy zbyt małych wydajnościowo wtryskiwaczach czasy otwarcia ich są tak duże że wtryskiwacz wcale się nie zamyka, a gazu i tak jest za mało. Ma to miejsce szczególnie podczas gwałtownego przyspieszania. Rozwiązaniem jest zmiana wtrysków na znacznie większe dzięki czemu korekty idą często na bogato i sterownik żeby to skompensować skraca czasy wtrysku gazu. Jest to znacznie zdrowsze dla silnika niż jazda na zbyt ubogiej mieszance. Do tego dla gazu warto przeskoczyć na świecę zapłonową z jedną elektrodą. Ja u siebie używałem dosyć długo Denso K16TT są tanie i nie nadwyrężają budżetu nawet jak zmieniasz je co 10-15kkm wraz z olejem.

Instalację BRC dosyć trudno wyregulować, ale najważniejsze to znaleźć na swoim terenie fachowca który ma wiedzę i jest dobry. Nawet gdyby doradził zmianę gratów na inne to często taka zmiana będzie tańsza niż szukanie sposobu na to co masz w aucie. Bo można szukać w nieskończoność, a na koniec okaże się że i tak jest źle.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, MaTeo85 napisał:

Ten silnik lubi długie czasy wtrysku przez co instalacja LPG i same wtryskiwacze głupieją, dochodzi do tego że przy zbyt małych wydajnościowo wtryskiwaczach czasy otwarcia ich są tak duże że wtryskiwacz wcale się nie zamyka, a gazu i tak jest za mało. Ma to miejsce szczególnie podczas gwałtownego przyspieszania. Rozwiązaniem jest zmiana wtrysków na znacznie większe dzięki czemu korekty idą często na bogato i sterownik żeby to skompensować skraca czasy wtrysku gazu. Jest to znacznie zdrowsze dla silnika niż jazda na zbyt ubogiej mieszance. Do tego dla gazu warto przeskoczyć na świecę zapłonową z jedną elektrodą. Ja u siebie używałem dosyć długo Denso K16TT są tanie i nie nadwyrężają budżetu nawet jak zmieniasz je co 10-15kkm wraz z olejem.

Instalację BRC dosyć trudno wyregulować, ale najważniejsze to znaleźć na swoim terenie fachowca który ma wiedzę i jest dobry. Nawet gdyby doradził zmianę gratów na inne to często taka zmiana będzie tańsza niż szukanie sposobu na to co masz w aucie. Bo można szukać w nieskończoność, a na koniec okaże się że i tak jest źle.

U siebie świece mam zamontowane z denzo irydowe. Czyli mocniejsze wtryski mogą załatwić sprawę no ale też kosztują trochę pewnie. Bd się umawiał z gazownikiem aby przeprowadził regulacje pod czas jazdy i zobaczymy co powie i dam znać. 

Ps. Dzięki za taką długa odpowiedź MaTeo85. Pozdr 

Edytowane przez Wojtek300
Opublikowano

Witam, dziś odebrałem auto od gazownika i wychodzi na to że opanował sytuację, zrobiłem 70km na gazie i korekty w grupie 032 mam bliskie 0.0 na biegu jałowym jak i pod czas jazdy. Teraz powinno być dobrze choć jeszcze zobaczę jak rano bd odpalał. Pozdr 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...