grzesiek216 Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 Po uruchomieniu silnika słychać głośny zgrzyt jakby drganie blachy. Co to? Napinacz łańcucha? VID_20200302_105359429.mp4
przem8 Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 Napinacz. Odpala tak tylko po długim postoju czy nie ma reguły?
grzesiek216 Opublikowano 2 Marca 2020 Autor Opublikowano 2 Marca 2020 Tylko po długim postoju i tylko za pierwszym razem. Jak zgasze i od razu odpalę to już cisza.
przem8 Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 Można powiedzieć, że to normalne. Jaki olej i jego ciśnienie? Jakbyś wymieniał uszczelkę pod pokrywą, bo widzę zapocenia, to do weryfikacji łańcuch i napinacz. Poza tym wymień te dziadowskie węże semperit od gazu na coś lepszego.
grzesiek216 Opublikowano 2 Marca 2020 Autor Opublikowano 2 Marca 2020 Olej zmieniałem 2 dni temu na castrola 10w 40 ciśnienie ok. A co do napinacza to tak myślałem chociaż dziwi mnie to bo ten ma ok 35 tyś przejechane ale ok dzięki. A olej to po starym korku od wlewu z wypierdziana uszczelka i z niego wypluwalo.
przem8 Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 Jak chiński zamiennik to mnie nie dziwi. Pewnie na 5w40 byłby mniejszy zgrzyt, bo szybciej nabiloby ciśnienie.
VRGOOD Opublikowano 3 Marca 2020 Opublikowano 3 Marca 2020 Jak po długim postoju tak się odzywa napinacz to możliwe że zaworek zwrotny się wykręcił , jest on w podstawce filtra. Przerabiałem ten sam temat u znajomego
grzesiek216 Opublikowano 28 Marca 2020 Autor Opublikowano 28 Marca 2020 Możesz bardziej przybliżyć o jaki zawór chodzi w sensie jak to szukać i na co zwrócić uwagę.
grzesiek216 Opublikowano 28 Marca 2020 Autor Opublikowano 28 Marca 2020 Możecie polecić jakiś konkretny ten napinacz w sensie jakiś zamiennik oczywiście poza Ori za 2500. Co montowaliscie i chodzi.
przem8 Opublikowano 28 Marca 2020 Opublikowano 28 Marca 2020 Febi bez cewki za niewiele ponad 300zł i wyłączenie u tunera obsługi zmiennych faz. Wydasz w sumie mniej niż za możliwy zamiennik napinacza z cewką.
grzesiek216 Opublikowano 28 Marca 2020 Autor Opublikowano 28 Marca 2020 Mówisz o czymś takim autoPlus - największy sklep VAG w sieci - Karta produktu: 27070 > FEBI BILSTEIN > 27070 AUTO-PLUS.PL Wszystkie części do VW Audi Skoda Seat. Największy sklep VAG. Katalog po VIN...
przem8 Opublikowano 28 Marca 2020 Opublikowano 28 Marca 2020 Tak. Temat o takim myku jest opisany w dziale a4 b6 dla 1.8t
grzesiek216 Opublikowano 28 Marca 2020 Autor Opublikowano 28 Marca 2020 Tzn jakim myku? Tam standardowo rozpisują się czy napinacz czy sam łańcuch czy ciśnienie oleju itd na tej zasadzie ja też mogę zmierzyć olej chociaż pompę robiłem jakiś czas temu bo zdechła albo zmieniać sam łańcuch bo może napinacz jeszcze żyje który poza tym też robiłem oczywiście pewnie chiński bo za 700 z allegro itd
przem8 Opublikowano 28 Marca 2020 Opublikowano 28 Marca 2020 21 minut temu, grzesiek216 napisał: Tzn jakim myku? O przejściu z napinacza z solenoidem na ten bez.
grzesiek216 Opublikowano 28 Marca 2020 Autor Opublikowano 28 Marca 2020 Tzn wsadzenia tego napinacza hydraulicznego zamiast sterowanego elektrycznie jak jest teraz? Niemożliwe ?
przem8 Opublikowano 28 Marca 2020 Opublikowano 28 Marca 2020 8 minut temu, grzesiek216 napisał: Tzn wsadzenia tego napinacza hydraulicznego zamiast sterowanego elektrycznie jak jest teraz? Niemożliwe ? Tylko sam tak zrobiłem i jeżdżę od grudnia.
kakamber1 Opublikowano 29 Marca 2020 Opublikowano 29 Marca 2020 A zna ktoś może numer części takiego napinacza bez zmiennej fazy? Denerwuje mnie to już tak że zastanawiam się nad kupnem oryginału.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się