JacekSlupsk1 Opublikowano 3 Marca 2020 Opublikowano 3 Marca 2020 Witam. Jestem nowy więc z góry przepraszam za bledy? Pacjent to a4 b6 1.6. Kiedy odpalę rano i silnik jest zimny chodzi nierówno, nie na wszystkie gary ( komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 1,2,3,4 cylindrze), mruga kontrolka check engine, dzieje się tak tylko na biegu jałowym, jak jadę wszystko jest ok. Po rozgrzaniu problem znika. W ostatnich dniach wymienione świece, przewody oraz cewka. Gdzie szukać przyczyny? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi
AndrzejK. Opublikowano 3 Marca 2020 Opublikowano 3 Marca 2020 Przed wymianą miałeś tak samo? Co za części wsadziłeś?
JacekSlupsk1 Opublikowano 3 Marca 2020 Autor Opublikowano 3 Marca 2020 Tak przed wymiana to samo dlatego zaczolem wymieniać od najprostszych rzeczy nie wie jakiej firmy świece i przewody ale cewka Halla czy jakoś tak
Dev Opublikowano 4 Marca 2020 Opublikowano 4 Marca 2020 Wpadnij do mnie na warsztat to zobaczymy co go boli
AndrzejK. Opublikowano 4 Marca 2020 Opublikowano 4 Marca 2020 20 godzin temu, JacekSlupsk1 napisał: nie wie jakiej firmy świece i przewody A szkoda.....bo te części można założyć bardzo dobrej jakości jak i również totalny badziew, który często może nie być lepszy od tych wymienianych.... Na przyszłość polecam dopytać tego czy innego mechanika co konkretnie założył w danej sytuacji, będziesz przynajmniej miał jakąś wiedzę jakby coś było nie tak po naprawie.
kriistoff Opublikowano 4 Marca 2020 Opublikowano 4 Marca 2020 (edytowane) A czujnik temperatury chłodziwa sprawny? Bo też lubi namieszać Edytowane 4 Marca 2020 przez kriistoff 1
AndrzejK. Opublikowano 4 Marca 2020 Opublikowano 4 Marca 2020 23 godziny temu, JacekSlupsk1 napisał: Po rozgrzaniu problem znika Czyli "czyta" parametry....to chyba nie to, choć to moje gdybanie.
Zbooy Opublikowano 6 Marca 2020 Opublikowano 6 Marca 2020 U mnie był taki sam przypadek i był to czujnik temperatury g62 z tyłu głowicy - nie pracował liniowo - coraz gorzej odpalał, potem przestał, jak zaskoczył to na ciepłym było git a jak ostygł to problem wracał. Nadmieniam, że cewka była sprawna, kable nowe, świece itp. - wszystko wyeliminowane a winowajcą okazał się czujnik temp ;).
JacekSlupsk1 Opublikowano 8 Marca 2020 Autor Opublikowano 8 Marca 2020 Na dniach wymienię czujnik i dam znać. Dodam jeszcze że po odpaleniu gdy jest zimny zaczęły skakać obroty.
Dev Opublikowano 8 Marca 2020 Opublikowano 8 Marca 2020 2 godziny temu, JacekSlupsk1 napisał: Na dniach wymienię czujnik i dam znać. Dodam jeszcze że po odpaleniu gdy jest zimny zaczęły skakać obroty. Tylko kup ori w ASO, nic innego Plus nowy oring
JacekSlupsk1 Opublikowano 9 Marca 2020 Autor Opublikowano 9 Marca 2020 Czujnik jeszczeni wymieniony alejest nowy błąd "system pomiaru paliwa, Mieszanka zbyt uboga' czy jakoś tak, auto pali 2 x więcej
RaaZZ Opublikowano 9 Marca 2020 Opublikowano 9 Marca 2020 Sprawdź jakie masz napięcie Sondy na wolnych obrotach.
JacekSlupsk1 Opublikowano 11 Marca 2020 Autor Opublikowano 11 Marca 2020 Jutro jadę wymienić czujnik i sprawdzić napięcie sondy. Dziś rano odpaliłem auto, błąd check engine zaczol mrugać a samochód stracił moc (dusi się przy dodawaniu gazu).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się