Michu1885 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Po uruchomieniu auta pojawia się wykrzyknik i trzy sygnały dźwiękowe. Diagnoza padła na uszkodzony sterownik ABS. Po przesłaniu części do naprawy okazało się, że moja pompa ma końcówkę T i sterownik jest zlokalizowany nie przy pompie, a gdzieś w aucie. Z tego co udało mi się namierzyć to jest on pod kanapą. Znalazłem trzy moduły. Wie ktoś, który może być przyczyną problemu (fotki poniżej)? Komputer z ABS się nie łączy, a na silniku są błędy jak poniżej.
Michu1885 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Zrobiłem małe rozeznanie i wygląda na to, że powodem problemu może być sterownik ESP o numerze 8D0 907 389 A, czyli ten na ostatnim zdjęciu. Szukałem używek i jest kilka o tym samym numerze ale.. Różni się szczegółami i nie wiem, czy to ma wpływ na poprawne działanie, czy szukać z identycznymi numerami (foto poniżej). Niestety również nie znalazłem informacji, czy po wymianie na inny używany muszę dokonać jeszcze innych kroków w VCDS.
Michu1885 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Sterownik wymieniony. Dalej jest problem z sygnalizacją usterki oraz sygnałem dźwiękowym. Po podłączeniu komputera mogę już się jednak łączyć z ABS, więc chyba rzeczywiście uszkodzony był sterownik. ABS pokazuje poniższe błędy. Bardzo proszę o informacje, czy mam to jakoś zakodować i problem zniknie? Moduł pochodzi z A6 C5 allroad ale wszystkie numery się zgadzają.
Dev Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 musisz prawidłowo zakodowac sterownik a po tym skalibrowac G85
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się