Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dlaczego CAGA nie odpalił dziś rano?


Ardius

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak na złość dziś rano (Wielkanoc ?) mone A4 B8 2.0 CAGA 2008r. Nie odpalił. Do tej pory jeździł normalnie, fajnie itd bez żadnych błędów. Dziś odpaliłem, zjechłem do przodu z krawężnika, jak wbiłem wsteczny, to przy puszczaniu sprzęgła zgasł. Nie chciał już zapalić. Rozrusznik kręci ale nie pali. Po kilku próbach, zdecydowałem się odkręcić klemę od aku. W międzyczasie sprawdziłem bezpiecznik od pompy paliwa i był ok. Wpiełem aku spowrotem. Zakręciłem raz - nic. Zakręciłem drugi raz - uslyszałem, że zaczyna już łapać paliwo powoli to zgasiłem. Trzeci raz już odpalił normalnie z lekką zadyszką na początku. Chwilę nierówno popracował, jakieś 10 sekund i się uspokoiło.

Przejechałem około 20 km. Wszystko ok. Odczekałem aż turbina się uspokoi, zgasiłem. Po chwili zapaliłem żeby sprawdzić, czy już jest ok - no i auto zapaliło normalnie.

Co to może być Panowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij kompa i zdejmij obudowę paska rozrządu. Sprawdź czy pasek jest napięty 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie w podjebce VCDSa na OLXie a 300zl i będziesz miał to co potrzeba do swojego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał:

Kup sobie w podjebce VCDSa na OLXie a 300zl i będziesz miał to co potrzeba do swojego auta.

Np taki? 

image;s=644x461;r=270
WWW.OLX.PL

Witam Przedmiotem sprzedaży jest interfejs diagnostyczny VCDS PL...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trochę inny niż mój zaproponowany. 

Oprogramowanie jakie tu dodaje sprzedający to już VCDS? 

Co muszę się wyuczyć aby obsługiwać VCDSa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

program jest intuicyjny i bardzo prosty do obsługi

jak kupisz to zadzwon do mnie to Ci powiem co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim dowiedz się od sprzedającego na jakim chipsecie jest kabel - jeśli nie jest na chipsecie "ATMEGA162" - odpuść sobie. 

Szkoda pieniędzy i nerwów. Jeśli kabel nagle przestanie się łączyć z samochodem od razu wędruje do śmieci.

Kabel z chipsetem ATMEGA można naprawiać wgrywając nowy wsad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, bialas14 napisał:

Przede wszystkim dowiedz się od sprzedającego na jakim chipsecie jest kabel - jeśli nie jest na chipsecie "ATMEGA162" - odpuść sobie. 

Szkoda pieniędzy i nerwów. Jeśli kabel nagle przestanie się łączyć z samochodem od razu wędruje do śmieci.

Kabel z chipsetem ATMEGA można naprawiać wgrywając nowy wsad.

Zaryzykuję i zaufam propozycji @Dev ale i tak dziękuję za wpis @bialas14

Edytowane przez Ardius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już kabelek. Biorę się do roboty. ? @Dev czy możemy się dzisiaj skontaktować jak masz czas oczywiście?

Edytowane przez Ardius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ardius napisał:

Mam już kabelek. Biorę się do roboty. ? @Dev czy możemy się dzisiaj skontaktować jak masz czas oczywiście?

W każdej chwili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Dev napisał:

W każdej chwili

Zadzwonię o 19. Właśnie wróciłem z auta, bo już bateria mi w laptopie padła. ? Przeglądałem sobie trochę program itd. Znalazłem jedną dziwną rzecz. W pomiarach z dpf we wpisie "ilość metrów od ostatniego wypalania dpf" mam jakąś kosmiczną wartość 349287 m. Czyli by wychodziło na to że 350 km temu? To nie za dużo przypadkiem? I ciśnienie miałem -0.3 kPa (jednostki chyba nie pomyliłem).

To chyba nie jest dobrze prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @Dev za rozmowę wczoraj. Kilka ciekawych rzeczy się dowiedziałem. Biorę się za poznawanie vcds. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdrawiam.

Wracając do tematu głównego - przyczyna nieodpalenia auta dalej nieznana. Dane z vcds pokazują że wszystko w miarę normalnie. Tak że szukam dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj w klubie kolego u mnie się tak raz zdarzyło. Przejechalem trase 80km zatrzymałem się kolo domu na 10 min po czym wsiadam odpalił i nagle zgasł nie wiadomo czemu. Meczylem sie z zapalaniem chyba z 5minut. Po dlugim kreceniu udało mu się zaciągnąć paliwo i odpalił, wszystko ok do dzisiejszego dnia. Komputer został podłączony i zero błedów na silniku. Chyba w jakiś dziwny sposób układ sie musiał zapowietrzyć takie odniosłem wrażenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, mazur1990 napisał:

Witaj w klubie kolego u mnie się tak raz zdarzyło. Przejechalem trase 80km zatrzymałem się kolo domu na 10 min po czym wsiadam odpalił i nagle zgasł nie wiadomo czemu. Meczylem sie z zapalaniem chyba z 5minut. Po dlugim kreceniu udało mu się zaciągnąć paliwo i odpalił, wszystko ok do dzisiejszego dnia. Komputer został podłączony i zero błedów na silniku. Chyba w jakiś dziwny sposób układ sie musiał zapowietrzyć takie odniosłem wrażenie. 

Miałem tak samo rok temu. Odpaliłem auto i po około 1km w trakcie jazdy zgasło. Brak komunikatu na fis, podpiąłem vcds i nie było tam żadnych błędów. Włączyłem procedurę odpowietrzania układu paliwowego i o auto odpaliło. Od tamtej pory sytuacja się nie powtórzyła. Auto było zatankowane do pełna. Dziwna sytuacja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...