Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Logi wtrysków do sprawdzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, takie mam logi. Widać, że z 4 pompka coś nie tak ewidentnie. Auto po postoju odpala gorzej. Na 4 i 5 biegu drgania w zakresie 1.8-2tys obr. Co sądzicie? Pierwszy screen 900 drugi 2tyś obrotów.

audi.png

audi2.jpg

Edytowane przez Lukaszek501
Opublikowano
LOG.TUNEZILLA.COM

 

Tutaj na zimnym silniku. Co się dzieje, że na ciepłym zaczyna tak wariować?

Opublikowano

Na początek może zrób normalne logi zamiast wrzucać sam screen. Tak jak widzisz 4 cylinder ma wysokie korekcje, na początek zamieniłbym pompki miejscami i wymienił uszczelnienia, a potem zrobił znowu logi.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

mialem to samo musialem wymeinic wtrysk.

rowniez 4 

czemu w wiekoszosci przypadkow ktore widzialem na necie, przewaznie pada 4 wtrysk?

 

Opublikowano

Narazie podmienię 2 z 4 i zobaczymy czy coś się zmieni.

Opublikowano
4 godziny temu, kubabkb napisał:

rowniez 4 

czemu w wiekoszosci przypadkow ktore widzialem na necie, przewaznie pada 4 wtrysk?

Ktos kiedyś pisał, że może to być wina złego przelotu powietrza do 4 cylindra, że kolektor jest źle zaprojektowany...

kolektor-ssacy-vw-passat-b5-fl-awx-avf-130km-038-129-713aj.jpg

Zazwyczaj po odkręceniu to 4 kanał w głowicy jest najbardziej zasyfiony itd... 

Ile w tym prawdy, nie wiem, ale może coś w tym być...

Opublikowano

Statyczne:

LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM

Dynamiczne: 

LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM

 

Opublikowano

Kąt synchronizacji można ustawić na zero albo delikatnie na minus, wtryski miałeś zamienić.

Opublikowano

Czekam na uszczelniacze, po zmianie wrzuce logi przy okazji zmienię synchronizacje.

Opublikowano

Nie ma potrzeby wrzucać logów. Zmieniona 4 pompka i uszczelniacze na pozostałych. 3xba + 1xar bo nie było innej na szybko dostępnej. Auto przestało trzepać lewarkiem a na postoju już nie buja jak łajbą na morzu. 4 pompka już niestety była przez kogoś wymieniana wcześniej, było na niej widać "oznaczenia" handlarza. W najbliższym czasie jeszcze tec2000 profilaktycznie użyję bo nie wiadomo ile "nowa" pompka leżała nie używana. Można zamykać temat i dzięki za odzew :thumbup1:

Opublikowano (edytowane)
W dniu 3.05.2020 o 14:51, kubabkb napisał:

mialem to samo musialem wymeinic wtrysk.

rowniez 4 

czemu w wiekoszosci przypadkow ktore widzialem na necie, przewaznie pada 4 wtrysk?

 

Faktycznie problem jest na czwartym cylindrze ale tak wysokie korekcje , (szczególnie jak zmieniają się mocno w czasie rozgrzewania silnika ) wcale nie świadczą o jakimkolwiek problemie z samym pompowtryskiwaczem.

W 90 % powodem jest stan dolnego uszczelnienia pompki i przedostające się do szyny paliwowej spaliny, które ją " zapowietrzają "( pęcherzyki spalin zawarte w paliwie które napełnia pompkę powodują że pompuje ona dużo mniejsze dawki paliwa niż te które chce ECU ).

Prawidłowa wymiana uszczelniaczy i śrub  mocujących, połączona ze zamianą miejscami pompek ( w tym akurat przypadku czwartej z dowolną inną ) da odpowiedź czy to wina uszczelniaczy, gniazda czy pompki.

Jest przynajmniej 70% szansy że po takim zabiegu wszystko wróci do normy :hi:

 

Edytowane przez piotrsob1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...