Gacek51 Opublikowano 7 Maja 2020 Opublikowano 7 Maja 2020 Od dłuższego czasu mam problem z brakiem mocy i postanowiłem się tym wreszcie zająć,ale do rzeczy. Silnik Awx po cztpie na 186 kM i 392 NM , turbina hybryda BRD+wirnik CAHA,brak kata,FMIK ,wtryski seria , jakoś to jeżdziło do czasu kiedy padła turbina,wymiana na nową i tak przejeżdziła zime.Ostatnio wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia i N75 zamieniłem z N18 bo EGRa tak nie mam,jest trochę lepiej ,ale szału nie ma.Na szybkiego zrobiłem logi 03,08 i 11 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
kamil-vag Opublikowano 15 Maja 2020 Opublikowano 15 Maja 2020 MAF jets wysoki, MAP tez powyżej zadanego pod koniec... Ale turbo zadane ciśnienie osiąga dopiero po 6s. Być może potrzebna jest tu regulacja sztangi turbo lub poprawka w sofcie...
Gacek51 Opublikowano 15 Maja 2020 Autor Opublikowano 15 Maja 2020 Dzięki Kamil za odpowiedź. Normalnie tak nie było, pamiętam że ok.2200 był pełny boost,teraz łaskawie przy 3000 dopiero takie osiąga.Wczoraj zrobiłem BS grupy 4 i różnica w ciśnieniu jest poniżej 0.1 , trochę za mało, trzeba będzie wyjąć turbinę chyba i do sprzedania, znalazłem zdjęcie z ustawieniem sztangi to się sprawdzi przy okazji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się