Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Strzał w kolektor ? Utrata mocy


95osaosa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po zatankowaniu LPG na bp okazało się że gaz jest podłej jakości (silnik zaczął przerywać) podczas gdy na pb pełna kultura i ciąg do końca, po przejechaniu 200km od zatankowania dodałem mocniej gazu w zakresie 3000-4000 obr po czym coś strzeliło w silniku, jakby strzał gazu w kolektorze dolotowym czego efektem była bardzo duża utrata mocy od 2500obr w górę, czy możliwe że zssunal się jeden z węży lub łączeń silikonowych? Silnik to 1.8t bdb stage 2+ zrobiony na 270km 

Komputer nie zapisał żadnego błędu, po komendzie kasowania błędow silni zaczął dusić się i gasnąć po czym po przejechaniu ok 5km wszystko wróciło do stabilnej pracy ale nadal bez mocy.

Podejrzewam nieszczelność 

Auto posiadam od dwóch dni i przejechałem ponad 800km bez problemu

Ale jestem zielony w diagnostyce tego silnika więc proszę o pomoc

Nie ma mocy na pb i LPG

Jedzie w miarę znośne w zakresie w którym turbo jeszcze nie pompowało (2500obr/min+)

 

Pozdrawiam i proszę o sugestie

 

Edytowane przez 95osaosa
Więcej informacji o problemie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dolot wizualinie i odczytaj wartość przepływki,mogła dostać po strzale z lpg. Strzały kolektorze są możliwe gdy jest problem z  zapłonem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, pila24 napisał:

. Strzały kolektorze są możliwe gdy jest problem z  zapłonem 

z paliwem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Dev napisał:

z paliwem

Z zapłonem niewłaściwej mieszanki paliwowo-powietrznej też można napisać i będzie racja z obu stron ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa rozwiązana, winna potężna nieszczelność w postaci rozerwanego silikonu (pierwszy od turbosprężarki do intercoolera) teraz jest problem z tym że po wymianie jest pełna moc ale tylko do 5000obr/min dalej jakby nie pompowało nic. Poza tym błąd misfire on random cylinders i trzy te same ale tylko na 2,3 i 4 cylindrze czyli wypadanie zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...