Skocz do zawartości
IGNOROWANY

b5 widebody


majkelmn

Rekomendowane odpowiedzi

Ogrom pracy widze przy tym jest, szanuję za wytrwałość :D Zdjęcie z dystansem 75mm - mega haha 

Będę obserwował temat :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo, do końca jeszcze dłuuugo

Poprawek ciąg dalszy. Ważna lekcja na przyszłość - nie zaczynać roboty póki dystanse nie przyjdą. Przy okazji stwierdziłem że płetwa jednak mi się nie podoba i zmieniłem kształt przednich poszerzek:)

6775ae0a0ff02baamed.jpg

faaea71710aec7b4med.jpg

Tylne błotniki też zostały skrócone, w międzyczasie auto pojedzie do blacharza żeby połączył zewnętrzne i wewnętrzne poszycie bo zrobiła się 1cm szczelina między nimi

9d08e1b108d5ce9cmed.jpg

Trwają też przymiarki pod przednią dokładkę. Jak widać na zdjęciu użyłem do tego specjalistycznych podstawek o zmiennej długości :decayed: Ze względu na mocne ścięcie zderzaka w b5 trzeba będzie ją wysoko zabudować żeby to spójnie wyglądało.

a58728f752a80587med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kibicuję mocno ale przód w tej wersji nie wyglada dobrze, takie doklejenie na siłę, zobacz jak jak to ma Lukasso15 :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, szafa napisał:

Kibicuję mocno ale przód w tej wersji nie wyglada dobrze, takie doklejenie na siłę, zobacz jak jak to ma Lukasso15 :thumbup1:

Mi się podoba, chociaż jeszcze lepiej będzie jak poszerzę zderzak. U kolegi Lukasso15 ładnie to wygląda ale moim zdaniem za mało agresywnie jak na body:thumbup1:

 

Godzinę temu, ppatryk napisał:

Na razie ryjek wygląda jakby śnieg Ci się przylepił do zderzaka :D:D

Faktycznie, w sumie zimą będzie mógł robić za płóg:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo mnie nie było, przez robotę i wyjazd nie było kiedy pracować przy Audi.

Udało się ukształtować przednie poszerzki zderzaka. Zastanawiam się czy nie zrobić w nich otworów na powietrze jak w RS4, lub Focusie RS. Tym bardziej że po stronie drzwi będzie szczelina na całej wysokości więc będzie wtedy otwarty przepływ:)

12c852b843cb0221med.jpg

4327e8604f6e419bmed.jpg

de832f1db83bb145med.jpg

ccede2c2b6884242med.jpg

d841ab495344dd4dmed.jpg

b5790cb4f0fd91d3med.jpg

a5babdb59abb7a8cmed.jpg

Przednia dokładka szybko przestała mi się podobać dlatego poprawiłem jej wygląd. Wcześniej wyglądała topornie, teraz uważam że jest naprawdę ok. Z plastrem miodu i dźwigienkami na koniec będzie cacy:D

9d2a436c34f8f44cmed.jpg

9bb20fd95058f467med.jpg

74f4a0e0820ba1e8med.jpg

75feca688c945f0dmed.jpg

d43138b1c5b7cb83med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Formy zachowaj bo bede chetny na cale body :D 

Rozumiem ze robisz:

Błotniki x4

Progi x2 

zderzak przod oraz zderzak tył ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, PJUS napisał:

Formy zachowaj bo bede chetny na cale body :D 

Rozumiem ze robisz:

Błotniki x4

Progi x2 

zderzak przod oraz zderzak tył ? 

 

Forma to będzie na aucie zamontowana, o ile tego nie porąbie wcześniej:decayed:

Tak. Napewno będzie też lotka na klapie i zastanawiam się czy maskę dziurawić:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob tak żeby moc wyprodukować dla innych ty zarobisz a i inni będą szczęśliwi jak i ja ??

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.07.2020 o 17:25, PJUS napisał:

Zrob tak żeby moc wyprodukować dla innych ty zarobisz a i inni będą szczęśliwi jak i ja ??

PJUS tak jak pisałem na fb, Audi ma być unikatowe dlatego nie przewiduję masowej produkcji body:wink:

Ogólnie w temacie niewiele się dzieje, auto stoi nie ruszane przez brak czasu, jedynie jak jest chwila wolnego to staram się popychać temat do przodu. Na pierwszym zdjęciu widać jaką grubość mają wszystkie elementy prócz splittera. Poprawiłem wykończenie klamek, wnękę na otwór wlewu paliwa, zarobiłem nitonakrętki na karoserii i kupiłem fotele przednie komforty od A8 D3 bo na obecne już nie mogłem patrzeć. Regulacja w pełnym zakresie działa, pompowanie też. Grzanie i wentylację podepnę pod przyciski na aucie. Nie działa tylko masaż ale to później postaram się rozpracować:kox:

dcf71c8642bc83b8med.jpg

b30f5c33be936750med.jpg

90f75f7afde8d0c6med.jpg

c7ce46c12b224f5emed.jpg

6fdfccec2c1f32c5med.jpg

715037aeaf114d2dmed.jpg

a8ca8efa8f9ed429med.jpg

52a43577953f51b9med.jpg

3075481c39a55e32med.jpg

2ea9efb8ed08b423med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, karol24 napisał:

A jak Ty te szyny w B5 zamontujesz?

Pewnie przyspawa szyny z b5 z wersji wyposażonej w elektrycznie regulowane fotele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, karol24 napisał:

A jak Ty te szyny w B5 zamontujesz?

 

31 minut temu, trepek napisał:

Pewnie przyspawa szyny z b5 z wersji wyposażonej w elektrycznie regulowane fotele.

Szyny zostaną z A8 D3. Podłoga będzie przerobiona + otwory na śruby

Edytowane przez majkelmn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozstaw szyn w A8 jest szerszy niż wnęka z tego co ludzie pisali po swapie foteli, predzej przeróbka wyjdzie po adaptacji szyn z b5 spawarką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kowi87 napisał:

Rozstaw szyn w A8 jest szerszy niż wnęka z tego co ludzie pisali po swapie foteli, predzej przeróbka wyjdzie po adaptacji szyn z b5 spawarką

Szyny od D3 mają rozstaw 52cm więc zmieszczą się we wnękę. Ale dzięki za wskazówkę, przemyśle temat szyn z b5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prawie miesiącu przerwy wróciły chęci do dłubania przy Audi. Nie ukrywam że wypaliłem się w pewnym momencie stąd ten przestój. Do rzeczy, wyleciały progi z omegi i seryjne nakładki wewnątrz. Zrobiłem własną bazę pod nakładki przy czym wzorowałem się na tych z RS4. Niestety razem z omegą odeszła część tej czarnej okładziny na progach więc będzie trzeba je na nowo zakonserwować. Przednie błotniki dostały ostateczny wygląd. Muszę tylko zrobić zejście do progu i przedziałki w otworze po stronie drzwi. Z tyłu auta udało się zrobić poszerzenia na zderzaku i otwór pod wydech na drugiej stronie. Został tylko dyfuzor, mam pomysł żeby podciągnąć go aż pod wnękę na koło zapasowe. Ogólnie auto w końcu zaczyna porządnie wyglądać:)

32af3d079468d6b5med.jpg

7cdbde0488bd84admed.jpg

1eff262adfab2a68med.jpg

eead846c118005d2med.jpg

5ed17031b8468c75med.jpg

d23bd4420d7ed02bmed.jpg

d4ea6f3fdee99645med.jpg

4fc712f55f41e5c2med.jpg

89faa065504d21edmed.jpg

4ad16f22a40421cdmed.jpg

fb713b7e990e947amed.jpg

9f562abcfeddbe47med.jpg

f3cfdde9e2165625med.jpg

1656166a4d2ad73emed.jpg

8c0fcbbabc380b74med.jpg

ad79f62f6a984ad7med.jpg

6418518e9502ed40med.jpg

cd26a70d942567ecmed.jpg

189a16c4c26e7ea6med.jpg

W tygodniu zostaną wycięte tylne boczne szyby oraz czołowa. Mam nadzieję że uda się też wyjąć silnik bo komora silnika będzie lakierowana. Wpadnie przy okazji swap instalacji na ME7.5. Muszę też ogarnąć ścianę grodziową bo wylał się kwas z akumulatora tak że połowę podstawy zjadło a śruby są nie do ruszenia:kwasny:

  • Pomoc techniczna 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...