Seebaas Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Cześć. Planuję wymienić maglownice w 2.4 bdv. Pytanie czy jest jakiś zamiennik warty uwagi czy używka inna? I czy przekładnia ma servotronic czy nie ma, jak to sprawdzić dokładnie?
MaTeo85 Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Czy masz servotronica możesz sprawdzić po kodach na wlepce. 1N1 - brak, 1N3 - servotronic. Magle to masz raczej wszystkie regenerowane na rynku. Zależy też ile chcesz przeznaczyć kasy.
Seebaas Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Opublikowano 17 Maja 2020 (edytowane) Oki, Kody sprawdzę. A kasa nie gra roli. Bardziej chodzi czy warto jakiejs innej firmy kupowac np Trw +/- 15oo zl, czy ori regenerowane trochę tańsze. Bo gdzies obiło mi się że są dwa rodzaje maglownic jeśli chodzi o jakość ori. Koyo i zf? (moge się mylić) Edytowane 17 Maja 2020 przez Seebaas
Langista Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Koyo i zf ma identyczną konstrukcję, różnią się tylko materiałami wykonania. Zf jest lżejsza od koyo. Co do brania nowej, zastanowił bym się mocno. Na nową dostaniesz 2 lata gwarancji za ponad 1500 zł, a za regenerowaną wydasz ok 700-800 zł i też dwa lata gwarancji masz.
Seebaas Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Opublikowano 17 Maja 2020 To wynika z tego jak napisałeś że lepiej regenerowaną. To żeby ta przekładnia trochę pochodziła to lepiej którą wybrać? Zf czy koyo?
Seebaas Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Opublikowano 17 Maja 2020 No i bym zapomniał zapytać, czy konkretnie musi być pod ten silnik czy może z innego pasować?
Langista Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Najlepiej oddaj swoją do regeneracji, w tedy będzie wszystko pasować na miejsce. Nie powiem czy jedna z nich lepsza bo zasada działania taka sama, jedynie wagą się różnią, także może być, że koyo jest porządniej zbudowana.
Seebaas Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Opublikowano 17 Maja 2020 Dzięki za pomoc. Ogl problem jest u mnie taki, że w miejscu po przekręceniu kierownicą wyje pompa, a jak kupilem te auto to miało minimalny stan płynu. I mechanik mówił ze Lubi sie zbierać pod uszczelniaczami że te maglownice były trochę wadliwe. Bo wycieków ogl nie ma nigdzie. Z drugiej strony nie wiem czy wymiana magla i płynu naprawi to wycie, czy również pompa nie jest do wymiany
Dev Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Mam po regeneracji z B6 2.4i bez servotronica, sprawdź jaka jest u Ciebie
Langista Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 9 godzin temu, Seebaas napisał: Dzięki za pomoc. Ogl problem jest u mnie taki, że w miejscu po przekręceniu kierownicą wyje pompa, a jak kupilem te auto to miało minimalny stan płynu. I mechanik mówił ze Lubi sie zbierać pod uszczelniaczami że te maglownice były trochę wadliwe. Bo wycieków ogl nie ma nigdzie. Z drugiej strony nie wiem czy wymiana magla i płynu naprawi to wycie, czy również pompa nie jest do wymiany A co już zrobiłeś aby wyeliminować najdroższy podzespół, czyli maglownicę? Wyć może już sama pompa, które (ori) po ok. 8 latach po prostu padają. Sam płyn wypadało by wymienić.
Seebaas Opublikowano 18 Maja 2020 Autor Opublikowano 18 Maja 2020 15 godzin temu, Langista napisał: A co już zrobiłeś aby wyeliminować najdroższy podzespół, czyli maglownicę? Wyć może już sama pompa, które (ori) po ok. 8 latach po prostu padają. Sam płyn wypadało by wymienić. Skoro mówisz że padają to może zacznę faktycznie od pompy i płynu a potem będę myślał dalej jak bd bez rezultatu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się