Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć. Planuję wymienić maglownice w 2.4 bdv. Pytanie czy jest jakiś zamiennik warty uwagi czy używka inna? I czy przekładnia ma servotronic czy nie ma, jak to sprawdzić dokładnie? 

Posted

Czy masz servotronica możesz sprawdzić po kodach na wlepce. 1N1 - brak, 1N3 - servotronic.

Magle to masz raczej wszystkie regenerowane na rynku. Zależy też ile chcesz przeznaczyć kasy.

Posted (edited)

Oki, Kody sprawdzę. A kasa nie gra roli. Bardziej chodzi czy warto jakiejs innej firmy kupowac np Trw +/- 15oo zl, czy ori regenerowane trochę tańsze. Bo gdzies obiło mi się że są dwa rodzaje maglownic jeśli chodzi o jakość ori. Koyo i zf? (moge się mylić) 

Edited by Seebaas
Posted

Koyo i zf ma identyczną konstrukcję, różnią się tylko materiałami wykonania. Zf jest lżejsza od koyo. Co do brania nowej, zastanowił bym się mocno. Na nową dostaniesz 2 lata gwarancji za ponad 1500 zł, a za regenerowaną wydasz ok 700-800 zł i też dwa lata gwarancji masz.

Posted

To wynika z tego jak napisałeś że lepiej regenerowaną. To żeby ta przekładnia trochę pochodziła to lepiej którą wybrać? Zf czy koyo? 

Posted

No i bym zapomniał zapytać, czy konkretnie musi być pod ten silnik czy może z innego pasować? 

Posted

Najlepiej oddaj swoją do regeneracji, w tedy będzie wszystko pasować na miejsce. Nie powiem czy jedna z nich lepsza bo zasada działania taka sama, jedynie wagą się różnią, także może być, że koyo jest porządniej zbudowana.

Posted

Dzięki za pomoc. Ogl problem jest u mnie taki, że w miejscu po przekręceniu kierownicą wyje pompa, a jak kupilem te auto to miało minimalny stan płynu. I mechanik mówił ze Lubi sie zbierać pod uszczelniaczami że te maglownice były trochę wadliwe. Bo wycieków ogl nie ma nigdzie. Z drugiej strony nie wiem czy wymiana magla i płynu naprawi to wycie, czy również pompa nie jest do wymiany 

Posted

Mam po regeneracji z B6 2.4i bez servotronica, sprawdź jaka jest u Ciebie

Posted
9 godzin temu, Seebaas napisał:

Dzięki za pomoc. Ogl problem jest u mnie taki, że w miejscu po przekręceniu kierownicą wyje pompa, a jak kupilem te auto to miało minimalny stan płynu. I mechanik mówił ze Lubi sie zbierać pod uszczelniaczami że te maglownice były trochę wadliwe. Bo wycieków ogl nie ma nigdzie. Z drugiej strony nie wiem czy wymiana magla i płynu naprawi to wycie, czy również pompa nie jest do wymiany 

A co już zrobiłeś aby wyeliminować najdroższy podzespół, czyli maglownicę? Wyć może już sama pompa, które (ori) po ok. 8 latach po prostu padają. Sam płyn wypadało by wymienić.

Posted
15 godzin temu, Langista napisał:

A co już zrobiłeś aby wyeliminować najdroższy podzespół, czyli maglownicę? Wyć może już sama pompa, które (ori) po ok. 8 latach po prostu padają. Sam płyn wypadało by wymienić.

Skoro mówisz że padają to może zacznę faktycznie od pompy i płynu a potem będę myślał dalej jak bd bez rezultatu 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...