Jump to content
2 2
Seebaas

Wymiana przekładni

Recommended Posts

Cześć. Planuję wymienić maglownice w 2.4 bdv. Pytanie czy jest jakiś zamiennik warty uwagi czy używka inna? I czy przekładnia ma servotronic czy nie ma, jak to sprawdzić dokładnie? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy masz servotronica możesz sprawdzić po kodach na wlepce. 1N1 - brak, 1N3 - servotronic.

Magle to masz raczej wszystkie regenerowane na rynku. Zależy też ile chcesz przeznaczyć kasy.


Moja A4     Zrobione: RNS-E Led + RVC + CDC + BT + MF z B8 / Black Piano / Grzane fotele / Tempomat / PDC tył / Fotochrom wew. z czujnikiem światła + CLH + AUTO / IsoFix / Servotronik / Zawieszenie 1BE zrobione od A do Z.
W przygotowaniu: Składane lustra z fotochromem i modułami od kkam'a, BiXenon z soczewką Evox-R 2.0 i samopoziomem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Oki, Kody sprawdzę. A kasa nie gra roli. Bardziej chodzi czy warto jakiejs innej firmy kupowac np Trw +/- 15oo zl, czy ori regenerowane trochę tańsze. Bo gdzies obiło mi się że są dwa rodzaje maglownic jeśli chodzi o jakość ori. Koyo i zf? (moge się mylić) 

Edited by Seebaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koyo i zf ma identyczną konstrukcję, różnią się tylko materiałami wykonania. Zf jest lżejsza od koyo. Co do brania nowej, zastanowił bym się mocno. Na nową dostaniesz 2 lata gwarancji za ponad 1500 zł, a za regenerowaną wydasz ok 700-800 zł i też dwa lata gwarancji masz.


Pierwszy - A4 B5 Avant 2001 1.9 TDI AJM

Drugi - A4 B6 Avant 2002 3.0Q ASN

Share this post


Link to post
Share on other sites

To wynika z tego jak napisałeś że lepiej regenerowaną. To żeby ta przekładnia trochę pochodziła to lepiej którą wybrać? Zf czy koyo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i bym zapomniał zapytać, czy konkretnie musi być pod ten silnik czy może z innego pasować? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej oddaj swoją do regeneracji, w tedy będzie wszystko pasować na miejsce. Nie powiem czy jedna z nich lepsza bo zasada działania taka sama, jedynie wagą się różnią, także może być, że koyo jest porządniej zbudowana.


Pierwszy - A4 B5 Avant 2001 1.9 TDI AJM

Drugi - A4 B6 Avant 2002 3.0Q ASN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za pomoc. Ogl problem jest u mnie taki, że w miejscu po przekręceniu kierownicą wyje pompa, a jak kupilem te auto to miało minimalny stan płynu. I mechanik mówił ze Lubi sie zbierać pod uszczelniaczami że te maglownice były trochę wadliwe. Bo wycieków ogl nie ma nigdzie. Z drugiej strony nie wiem czy wymiana magla i płynu naprawi to wycie, czy również pompa nie jest do wymiany 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam po regeneracji z B6 2.4i bez servotronica, sprawdź jaka jest u Ciebie


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Seebaas napisał:

Dzięki za pomoc. Ogl problem jest u mnie taki, że w miejscu po przekręceniu kierownicą wyje pompa, a jak kupilem te auto to miało minimalny stan płynu. I mechanik mówił ze Lubi sie zbierać pod uszczelniaczami że te maglownice były trochę wadliwe. Bo wycieków ogl nie ma nigdzie. Z drugiej strony nie wiem czy wymiana magla i płynu naprawi to wycie, czy również pompa nie jest do wymiany 

A co już zrobiłeś aby wyeliminować najdroższy podzespół, czyli maglownicę? Wyć może już sama pompa, które (ori) po ok. 8 latach po prostu padają. Sam płyn wypadało by wymienić.


Pierwszy - A4 B5 Avant 2001 1.9 TDI AJM

Drugi - A4 B6 Avant 2002 3.0Q ASN

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Langista napisał:

A co już zrobiłeś aby wyeliminować najdroższy podzespół, czyli maglownicę? Wyć może już sama pompa, które (ori) po ok. 8 latach po prostu padają. Sam płyn wypadało by wymienić.

Skoro mówisz że padają to może zacznę faktycznie od pompy i płynu a potem będę myślał dalej jak bd bez rezultatu 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...