Quattro 1991 Opublikowano 21 Maja 2020 Opublikowano 21 Maja 2020 Witam. Borykam się z problemem wielkim jak się okazuje bo nikt nie wie co się dzieje. Otóż posiadam audi a4 B7 1.8t po chipie na około 200 km Przy nagłym przyśpieszeniu tzn. przy maksymalnym momencie obrotowym ok. 3.000 obr/min zaczynają się pojawiać wibrację dochodzące z tylnej części auta po przekroczeniu tych obrotów przestaje i jest ok Olej wymieniony w dyfrze oraz w skrzyni ravenol podpora na oko wygląda spoko tak samo krzyżak Pytanie co to może być ? Była pęknięta sprężyna tylnia zostały obie wymienione myślałem że to jest powód tych wibracji Pomocy Panie oraz Panowie
Langista Opublikowano 21 Maja 2020 Opublikowano 21 Maja 2020 Do łożysk zaglądałeś? Jak wibracje maleją wraz z obrotami i nie rośnie wraz z prędkością to tam spójrz, przejrzyj jeszcze dokładnie zawias z tyłu.
Quattro 1991 Opublikowano 22 Maja 2020 Autor Opublikowano 22 Maja 2020 Łożysk nie sprawdzałem Zawieszenie wygląda całkiem dobrze Boje się regeneracji wału bo to ostateczność To się dzieje tylko i wyłącznie przy tych 3 tyś obrotów Czyli co wykluczać torsena?
MemberA4 Opublikowano 22 Maja 2020 Opublikowano 22 Maja 2020 zostaw wał w spokoju jeśli podczas wyższych prędkości się nic nie dzieje jak i torsena a lepiej zajrzyj do dwumasy ja miałem tak że podczas przyspieszania gdy silnik przechodził przez 1600-1800 obr tylna szyba razem z wydechem wpadały w rezonans powyżej tych obrotów było ok u mnie po podmianie dwumasy i regeneracji sprzegła jest o niebo lepiej lecz wibracje jeszcze występują ale tylko podczas wolnych obrotów bo założony dwumas też nie był w najlepszej kondycji
MemberA4 Opublikowano 22 Maja 2020 Opublikowano 22 Maja 2020 (edytowane) dwumas jeśli działa tylko w jedną stronę( nie odbija na sprężynach) będzie właśnie powodował takie cuda a sprawdzanie na drodze czy dwumas jest sprawny opisywane w necie można pomiędzy bajki wsadzić wiem bo sam tego doświadczyłem ale wiadomo każdy przypadek jest inny i trzeba to brać pod uwagę Edytowane 22 Maja 2020 przez MemberA4
Quattro 1991 Opublikowano 22 Maja 2020 Autor Opublikowano 22 Maja 2020 Dwumasowe koło oraz sprzęgło robione Sachs 30 tys km temu
Quattro 1991 Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Opublikowano 24 Maja 2020 Nie. Po regeneracji turbiny zaczęły się wibrację Turbo już nie dawało rady Moim zdaniem to coś w zawieszeniu Turbo odzyskało dawną moc a zawieszenie nie wytrzymuje obciążeń Chociaż to tylko 200km 400Nm Nie wiem co myśleć jak to sprawdzić bez wymiany połowy auta
Langista Opublikowano 25 Maja 2020 Opublikowano 25 Maja 2020 Zrób logi. Może być, że turbo trafiło do Ciebie źle ustawione i przeładowuje, stąd te wibracje.
MemberA4 Opublikowano 25 Maja 2020 Opublikowano 25 Maja 2020 5 godzin temu, Quattro 1991 napisał: zawieszenie nie wytrzymuje obciążeń Chociaż to tylko 200km 400Nm Nie no bez przesady tylny zawias jest jest naprawdę toporny Ja nie jechałem twoim autem i naprawdę będzie ciężko to zweryfikować ale jeśli twierdzisz że to może być z zawieszenia to sprawdź jeszcze przeguby od strony dyfra. Najlepiej odkrec je od dyfra i zobacz czy się nie przycinają gdy nimi będziesz ruszać chociaż to naprawdę rzadki przypadek . Jak to nie będzie to, to zaczął bym szukania po wszystkich tulejach od tulei na sankach po wahacze i zawieszenie dyfra.
MemberA4 Opublikowano 25 Maja 2020 Opublikowano 25 Maja 2020 6 godzin temu, Quattro 1991 napisał: Nie. Czyli po wymianie DKZ nie miałeś tego problemu i pojawił się on po jakimś czasie gdy regenerowales turbo. 1
Quattro 1991 Opublikowano 25 Maja 2020 Autor Opublikowano 25 Maja 2020 Dokładnie Temat rzeka jak widzę Posprawdzam Panowie wszystko co mi tutaj mówicie Lecz jedno mnie wku.....ia że audi z udokumentowanym przebiegiem 205000 tyś a plata takie figiele a to podobno w B7 jeszcze stara szkoła Co z nowymi czym jeździć ? Porażka ?
Langista Opublikowano 26 Maja 2020 Opublikowano 26 Maja 2020 Na moje turbo winne, zwłaszcza jak objawy wyszły po jego regeneracji a niestety, jest wielu partaczy jeżeli o regenerację części chodzi.
przem8 Opublikowano 26 Maja 2020 Opublikowano 26 Maja 2020 W dniu 24.05.2020 o 23:08, Quattro 1991 napisał: Chociaż to tylko 200km 400Nm Tu jest problem. Za duzy niut. Chociaz nie wiem jakim cudem tyle niuta uzyskałes. Turbo nie ma nic do wibracji, co za brednie...
soul87 Opublikowano 26 Maja 2020 Opublikowano 26 Maja 2020 Seryjny dwumas nie ogarnia takiego momentu (1 bar) ponizej 3000rpm i przenosi wibracje na Quattro. w Osce tego nie czuc zbytnio. w Quattro jest problem. Juz było wałkowane nie raz na forum ..... Rozwiązanie to albo mniejszy moment ponizej 3000rpm albo mocniejszy dwumas z diesla
Quattro 1991 Opublikowano 28 Maja 2020 Autor Opublikowano 28 Maja 2020 Podeślij temat jeśli możesz o tym przenoszeniu wibracji na quattro z dwumasy Dzięki
soul87 Opublikowano 29 Maja 2020 Opublikowano 29 Maja 2020 Nie chce mi sie szukac, nic to nowego nie wniesie i nie znajdziesz tam nic wiecej co zostalo juz tu powiedziane. Problemem jest dwumas, mocniejszy z AWX naprzyklad naprawia problem i tyle w temacie....
Quattro 1991 Opublikowano 29 Maja 2020 Autor Opublikowano 29 Maja 2020 Dzięki Jak posprawdzam na pewno napisze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się