Muskel1 Opublikowano 1 Marca Opublikowano 1 Marca W Audi jest to właśnie trochę kiepsko rozwiązane, gdyż nie łączy się bezpośrednio z 112, co jest przez wielu krytykowane, moim zdaniem słusznie, ponieważ masz po drugiej stronie osobę przy telefonie, która jak podejrzewam nie ma takich kwalifikacji jak osoba z 112. Upływają cenne minuty i dopiero centrala pomocy Audi nawiązuje połączenia z 112 i przekazuje dalsze informacje, jak marka model pojazdu, lokalizacja, ilość pasażerów, poduchy itp... W innych markach połączenie nawiązywane jest bezpośrednio z 112 i nie trcisz cennego czasu.
A4B9 Opublikowano 2 Marca Opublikowano 2 Marca Faktycznie słabo. Czy on potrzebuje wpiętej karty SIM w schowku czy jest może jakaś ukryta „dożywotnie”?
Muskel1 Opublikowano 2 Marca Opublikowano 2 Marca 7 minut temu, A4B9 napisał(a): Czy on potrzebuje wpiętej karty SIM Tak jak wcześniej napisałem, wykorzystuje do tego eSIM. Licencja jest ważna 10 lat od daty produkcji. Można sprawdzić w ustawieniach w MMI do kiedy, i przy okazji sprawdzić tym dokładną datę produkcji auta (dzień, miesiąc i rok). Po upływie 10 lat można odpłatnie przedłużyć.
yogivw Opublikowano 17 Marca Opublikowano 17 Marca W dniu 21.02.2024 o 22:23, kacper___ napisał(a): Niestety zeby dostac sie do wtyczki C trzeba zdemontowac caly tunel srodkowy, ma ktos jakis filmik lub instrukcje gdzie sa ukryte sruby w czesci gdzie jest podlokietnik? Trzeba demontowac fotele przód? Widze dwie takie klapki po bokach tunelu i chyba pod spodem sa sruby trzymajace tunel, ale do nich bez wykrecenia foteli nie dojde. znalazłeś? Zrobiłeś?
yogivw Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia W dniu 4.02.2024 o 18:01, Muskel1 napisał(a): TPI= technische Produktinformation, czyli informacja techniczna produktu. Gdy pewna usterka pojawia się często w danym modelu pojazdu, producent notuje to we własnej bazie danych (w biuletynach informacyjnych) i nadaje jej numer TPI. Odnotowane jest tam których pojazdów to dotyczy (numery seryjne pojazdów od kiedy do kiedy były produkowane). Dodatkowo opisane jest tam o jaką usterkę chodzi, czym i jak się ona objawia, jak to skontrolować i jeżeli zostaje ona w danym pojeździe stwierdzona, jak ją usunąć. Wszystkie autoryzowane warsztaty mają dostęp do tej bazy danych i mogą w niej poszukać, czy taki problem jest już znany i jeżeli tak, jak się z tym uporać. W Twoim przypadku opisane jest to w TPI 2047742/9 i jest to wina anteny GSM, która jest najprawdopodobniej załamana i naprężona, co prowadzi do przerwy w obwodzie. Tutaj masz ten biuletyn informacyjny w oryginale po niemiecku i po polsku. Jest tam opisane jak i co sprawdzić oraz jak naprawić. Trzeba sprawdzić kabel od anteny GSM przy sterowniku Gateway oraz na łączeniu T2dkx, które znajduje się w tunelu środkowym. Jeżeli sam nie dasz rady, to w ASO po podaniu im numeru TPI lub pokazaniu tego dokumentu będą wiedzieli co zrobić. SOS Notruffunktion Störung-1.pdf 619.65 kB · 11 pobrań SOS Notruffunktion Störung.pdf 433.8 kB · 8 pobrań czy dostanie sie do zlaczac C rzeczywiscie wymaga sciagniecia calego tunelu? Nie ma opcji dostania sie do niego od gory przez zdjecie gornego plastiku bezposrednio pod podlokietnikiem? pozdr Pawel
yogivw Opublikowano 7 Kwietnia Opublikowano 7 Kwietnia (edytowane) W dniu 21.02.2024 o 22:23, kacper___ napisał(a): Niestety zeby dostac sie do wtyczki C trzeba zdemontowac caly tunel srodkowy, ma ktos jakis filmik lub instrukcje gdzie sa ukryte sruby w czesci gdzie jest podlokietnik? Trzeba demontowac fotele przód? Widze dwie takie klapki po bokach tunelu i chyba pod spodem sa sruby trzymajace tunel, ale do nich bez wykrecenia foteli nie dojde. nie ma ukrytych srub 2na toru z przodu pod zaslepkami 2 na klucz 13 za fotelami, nie trzeba ich wyjmować, dasz radę tak ustawić fotel by podejść 13 na małej grzechotce aby ruszyć a potem wykręcić palcami 2 nakrętki na klucz 13, odsłaniają się po wyjęciu tylnego nawiewu ( 2 na klucz 10 nie musisz wykręcać) 4 na klucz 10 znajdziesz po wyjęciu wszystkiego od gory 4 torx od mocowania mechanizmu zmiany biegow, trzeba cały zdjąć 1 nakrętka na klucz 10 pod środkową konsola po tym rozcinasz wykładzinę na środku i odsłania się zlacze C Nie rozcinałem wiązek żeby szukać tych pozostałych połączeń, rozpiąłem wtyczkę, poruszałem tym kablem, myślałem że może coś da jak poprawię ułożenie tego złącza, zmieniło się tyle że błąd sporadyczny zgłasza się na stałe więc na pewno winne jest to połączenie czy kabel, ja niestety nie przygotowałem się do wymiany/ przedłużenia więc tyle co się nakręciłem:) będę musiał robić to jeszcze raz ale tragedii nie ma w tej robocie:) Edytowane 7 Kwietnia przez yogivw
Ronert Opublikowano 15 Kwietnia Opublikowano 15 Kwietnia Czy ktoś z dolnośląskiego usunie usterkę SOS
arris_88 Opublikowano 19 Kwietnia Opublikowano 19 Kwietnia Jak nikt nie ogarnie w Dolnośląskim zapraszam do Szczecina, ogarnę temat.
PiotrStel Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia Znalazłem zamiennik tej baterii SOS do A4 B9. Jeszcze nie sprawdziłem co prawda, ale potwierdzę jak mi zdechnie oryginał. :-) Cena faktycznie sporo niższa, nie całe 75 zł. :-) Poniżej link: allegro.pl ALLEGRO.PL
hower Opublikowano 18 Sierpnia Opublikowano 18 Sierpnia W moim przypadku (Audi A5 B9 sprowadzone z USA) problem komunikatu SOS wynikał z faktu że samochod był w tybie offline (tryb samolotowy). Za pomocą OBDELEVEN w module 75 - adaptacja - funkcje podstawowe Connect wystarczyło dezaktywować tryb samolotowy (offline). Następnie skasować błędy w module i po problemie. Lampka przy przycisku SOS swieci na kolor zielony. Pamiętajcie że funkcja SOS nie działa w naszym kraju (przynajmniej w pojazdach Audi sprowadzonych z USA). Wrzuciłem film na YT Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się