mugolina Opublikowano 12 Czerwca 2020 Opublikowano 12 Czerwca 2020 Witam. Od niedawna jestem posiadaczem a4 b8 2.0tdi cglc. Byłem ostatnio w Pl na zmianie rozrządu i przy okazji skusilem się na program i niestety po odebraniu auta podczas ruszania samochód szarpie jak się zagrzeje :/ Na drugi dzień już musiałem jechać do Niemiec więc nie było czasu na korektę mapy itd. Co może być przyczyną że sprzęgło szarpie przy ruszaniu ? zbyt duży moment ? czy jeszcze jakieś inne parametry mogą mieć wpływ na szarpanie ? Droga do Polski na ori mapie i zero problemów a po wgraniu programu od razu pojawił się problem. Sprzęgło się nie slizga itd tylko szarpie jak ruszam z 1 biegu. Gosiciu na szybko wgral mi słabsza mapę żeby bezpieczniej jechać do Niemiec ale nadal to samo.. Nie wiem czy oni "dali d*py" czy po prostu sprzęgło już było słabe. Wstawię wykres z hamowni ale.. Szkoda gadać o tym wykresie. Jak oni na podstawie takich pomiarów w ogóle mogli zrobić program ? Jak seria nie wiem jakim cudem wyszła 420 nm Czyli jest zawyżony wynik o jakieś 40 nm. wiec po programie jak ma niby 483 nm to chyba mogę przyjąć że więcej niż 440 nm tam nie ma ? A tyle sprzęgło w cglc powinno dac radę co nie ? Po programie samym ile wychodzi średnio nm ? czy to zależy od tunera ile ustawi ? czy załóżmy zalezy od auta ile wyjdzie tyle jest ? za miesiąc jadę do Pl to pojadę do gościa żeby wgral mi ta mapę pierwsza i pojadę do znajomego na hamownie żeby zrobił porządny pomiar. Jak wyjdzie że moment jest do +-450 nm to mogę się czepiać programu czy raczej nie ? Bo nie uśmiecha mi się wywalić teraz 4 tyś na sprzęgło.
mugolina Opublikowano 13 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2020 7 godzin temu, Galetto napisał: Masz VCDS żeby zrobić logi? mam tylko że pierwszy raz mam diesla zawsze było 1.8t i nie wiem jak tu zrobić :/ A logi już by coś pokazały co tam siedzi. Nie uśmiecha mi się teraz 4 koła ładować w auto. Tzn po prostu chciałbym mieć spokojną głowę i wiedzieć czy lipa program czy stare sprzęgło już
mugolina Opublikowano 13 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2020 7 godzin temu, Muskel1 napisał: Jaki masz przebieg? 197 tyś
Galetto Opublikowano 16 Czerwca 2020 Opublikowano 16 Czerwca 2020 W dniu 13.06.2020 o 06:10, mugolina napisał: mam tylko że pierwszy raz mam diesla zawsze było 1.8t i nie wiem jak tu zrobić :/ A logi już by coś pokazały co tam siedzi. Nie uśmiecha mi się teraz 4 koła ładować w auto. Tzn po prostu chciałbym mieć spokojną głowę i wiedzieć czy lipa program czy stare sprzęgło już Odezwij się na PW to Ci powiem co i jak zlogować... Bo tam już nie masz bloków pomiarowych.
marjak71 Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 i co z Twoim autem bo mam a4b9 150KM skrzynia dsg i tak zastanawiam się na podniesieniem mocy , ale głównie by mi chodziło o mniejsze spalanie . Pozdrawiam
Daro32 Opublikowano 4 Października 2020 Opublikowano 4 Października 2020 W dniu 12.06.2020 o 21:09, mugolina napisał: Witam. Od niedawna jestem posiadaczem a4 b8 2.0tdi cglc. Byłem ostatnio w Pl na zmianie rozrządu i przy okazji skusilem się na program i niestety po odebraniu auta podczas ruszania samochód szarpie jak się zagrzeje :/ Na drugi dzień już musiałem jechać do Niemiec więc nie było czasu na korektę mapy itd. Co może być przyczyną że sprzęgło szarpie przy ruszaniu ? zbyt duży moment ? czy jeszcze jakieś inne parametry mogą mieć wpływ na szarpanie ? Droga do Polski na ori mapie i zero problemów a po wgraniu programu od razu pojawił się problem. Sprzęgło się nie slizga itd tylko szarpie jak ruszam z 1 biegu. Gosiciu na szybko wgral mi słabsza mapę żeby bezpieczniej jechać do Niemiec ale nadal to samo.. Nie wiem czy oni "dali d*py" czy po prostu sprzęgło już było słabe. Wstawię wykres z hamowni ale.. Szkoda gadać o tym wykresie. Jak oni na podstawie takich pomiarów w ogóle mogli zrobić program ? Jak seria nie wiem jakim cudem wyszła 420 nm Czyli jest zawyżony wynik o jakieś 40 nm. wiec po programie jak ma niby 483 nm to chyba mogę przyjąć że więcej niż 440 nm tam nie ma ? A tyle sprzęgło w cglc powinno dac radę co nie ? Po programie samym ile wychodzi średnio nm ? czy to zależy od tunera ile ustawi ? czy załóżmy zalezy od auta ile wyjdzie tyle jest ? za miesiąc jadę do Pl to pojadę do gościa żeby wgral mi ta mapę pierwsza i pojadę do znajomego na hamownie żeby zrobił porządny pomiar. Jak wyjdzie że moment jest do +-450 nm to mogę się czepiać programu czy raczej nie ? Bo nie uśmiecha mi się wywalić teraz 4 tyś na sprzęgło. Też jestem ciekaw co wyszło. Byłem swoją A4 na pomiarze w v-tuning.pl tylko w innym oddziale (Leżajsk). I wartości mocy i momentu całkiem inne niż u tunera który robił mi program
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się