damiancj Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Opublikowano 31 Marca 2009 Nie no chyba nie zawieszenie cichutko w srodku nie zniszczone kierownica tez nie starta.
MAJKI Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Ja Ci też mogę pokazać auto z prawie nowym środkiem i kierą, zawiecha też sprawuje sie dobrze bo już była robiona a auto ma ponad 200tyś tyle tylko ze nie kreci tego po miescie tylko na trasach i dlatego auto wyglada jak nowe... Sprawdz sobie nr VIN W ASO i bedziesz wiedział przy jakim przebiegu twoje auto miało robiony ostatni przeglad...
Piero Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 IMO: jeśli nie ma książki serwisowej to tylko dlatego, że licznik jest cofnięty - na bank Przeważnie cofają o 50-70%, więc realnie przebieg oceniam na 150.000-160.000km. Prawie wszystkie BLB itp z 2005 i 2006r. to sztuki po leasingowe przywożone z Niemiec, gdzie średni przebieg to ok. 150.000km. Przeważnie są po dużych przeglądach i chodzą ładnie, auto sypie się po przejechaniu kolejnych 20.000-40.000km. Tak było w moim przypadku, tylko ja zrobiłem ledwie 15.000km Środek mam jak nowy, auto pachnie jeszcze nową tapicerką (auto przed sprzedażą było czyszczone i przygotowane do sprzedaży przez salon w Niemczech i użyli tych fajnych zapachów "nowości" przy czyszczeniu tapicerki) i chciałbym, aby ten zapach trwał wiecznie :> Jedynie kiera jest przetarta, ale to dlatego, że mam jasne wnętrze i delikatną, szarą skórę na kierownicy, i wystarczy że moją obrączką przejade po kierownicy i już są ryski. Reszta auta (za wyjątkiem silnika) była jak nowa. Teraz silnik również jest jak nowy i nie żałuję całego procesu, który trwał niemal 3 tyg - efekt jest nie do opisania... Jutro z rana zamieszczę posta cz. 2 relacji z wymiany silnika w moim B7.
antonio Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Piero Twoje przeżycia z przekładką naprawde mrożą krew w żyłach dobrze, że wszystko sie udało i jesteś zadowolony
ALBINEK Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Ten twój przebieg naprawde podejrzany i brak książki serwisowej stary numer handlarzy,nie rób sobie nadziei że to faktyczny przebieg .Moja ma 220tyś najechane.
tklimczak Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 kontakt do gościa co sprawdza historię jest na forum, więc zgłoś się jeżeli Cię to interesuje, 50 zł to nie dużo a poznasz w końcu swój samochód
damiancj Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 No troszke mnie nastraszyliscie;) ale dzieki w takim razie udam sie najpózniej w sobote do salnu volkswagen-a podbno oni przedstawia oczywsice za opłata historie auta po vin. Wiec odczytałem nr vin i obok jeszcze było napisane BPW to jest jakis rozdaj silnika ? Jesli nie to czy mozna jakos po vin samemu odczytac jaki rozdzaj silnika mam po jakies literce lub cyfrze ?
damiancj Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Czyli wychodzi na to ze nie mam BLB ale BPW
MAJKI Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 No tylko jeśli sie nie mylę to BPW też były z łańcuchowym napędem wałków i z napędem kołami zębatymi, jeśli sie mylę to niech mnie ktoś poprawi. Najlepiej poszukać po nr VIN i wtedy bedziesz wiedział czy masz łancuch czy koła zębate...
tklimczak Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 a BPW to nie te rozwiercane 1.9 ????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się