marcin78 Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 przy wiekszej predkosci redukcja do 3 biegu (wiem ze tak sie nie powinno robic byłem niestety pasażerem) potem nagły spadek mocy, brak przyspieszenia przy 1800 a 2000 obrotów, po zatrzymaniu sprawdzam podciśnienie w wężykach zdjęłem z zaworu ERG, odczuwalne zasysanie w kierunku zaworu n75 mysle jest ok podciśnienie działa . zakładam weżyk na zawór ERG przygazowanie do 3000 obrotów.I przepona w zaworze ERG pracuje gwałtownie i słychać trzaski jak przy zgniatanej puszce coca coli. Czy tak powinno byc? czy to wina zawotu ERG? dodam ze smigam a4 99r 1,9 tdi afn 110 kucy, obecnie sporo uciekło [br]Dopisany: 29 Marzec 2009, 18:40_________________________________________________http://img18.imageshack.us/content.php?page=done&l=img18/4272/zawrerg.jpg&via=mupload zawór ERG, moze ktos zna przybliżoną cene?
KrzyHo Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 A jesteś pewny że to od EGR słychać trzaski?? Może silnik przekręciłeś trochę redukując na 3 przy dużej prędkości.
marcin78 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 100% trzaski z ERG nie wiem w jakiej pozycji powininna znajdowac sie ta przepona gdy silnik nie pracuje. prosba z mojej strony, zeby ktos zobaczył u siebie i dał znak,sygnał, cynk, lub odpowiedział ;(
SZYCHA Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 ja mam na stałe wyłączony programowo. Prosto sobie porównaj: Jak zdejmniesz przewód podciśnieniowy od EGR to zawór się zamknie i to jest jego stan dla buuutowanego motora Zawór przy niewielkim zakresie obrótów, otwiera się ....nie wiem czy masz VAG.....w stronę przegrody silnika (akumulatora) w "sitku" powinieneś widzieć trzpień tłoczka membrany. Jak coś nie tak to zaślep SZCZELNIE przewód od EGR. Osobiście preferuję wymienić EGR....a na poczatek zdemontuj go i oblukaj co nie tak może ci puszkę COCA COLI wcieło . U mnie niestety urochomić go mogę tylko ingerując w soft....i to inna pieśń. Pozdrawia SZYCHA
marcin78 Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Zsunięty częścowo wąż z intercolera do turbiny, prawdopodobnie to było przyczyną.Jutro jeszcze podłącze się po magiczne urządzenie VAG. NIECH MOC BEDZIE Z NAMI.
Dasiek Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 jak bedziesz cos wiecej wiedzial to napisz bo mam bardzo podobny problem z brakiem mocy.
marcin78 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 terminy, terminy. odpuszczam podłaczenie pod vag, silnik pracuje w 100% mocy.
peteair Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Witam. Od dwóch dni mam to samo. Odpailłem po postoju 2-godzinnym i lipa z mocą. Ja mu gaz do oporu a on jak żółw, wogóle nie ma przyspieszenia. W poniedziałek jadę do serwisu. Po wstępnych oględzinach wczoraj powiedzieli że może to być przepływomierz aie to i tak napewno nie wszystko.Dam znać co było jak zrobią. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się