Kozak677 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Dzień dobry, Wczoraj w trakcie jazdy stojąc w korku samochód sam zgasł, odpaliłem i co chwilę gasł. Zjechałem już bez próby odpalenia, linka i do domu Po podłączeniu komputera wyskakuje taki błąd. (zdjęcie) Rozrząd był wymieniany 40tys temu (pasek) z tyłu do napinacza ani łańcuchu nie zaglądane olej wymieniany co 10tys 5w30 Nie chce go próbować odpalać teraz żeby nie zaszkodzić bardziej. Panowie stało się to tak nagle wcześniej żadnego problemu nie było Pomocy...
Muskel1 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Uzupełnij prawidłowo profil bo nie wiadomo o jakim aucie piszesz.
Kozak677 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2020 1 godzinę temu, Muskel1 napisał: Uzupełnij prawidłowo profil bo nie wiadomo o jakim aucie piszesz. Passat b5 fl 1.8t AWT 2002r Godzinę temu, przem8 napisał: Daj screena grup 90 i 93 Na samym zapłonie mi nic chyba nie wskarze?
przem8 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Opublikowano 19 Czerwca 2020 2 godziny temu, Kozak677 napisał: Na samym zapłonie mi nic chyba nie wskarze? Wskaże ostatnią zapamiętaną wartość jak się nie mylę.
Kozak677 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2020 35 minut temu, przem8 napisał: Wskaże ostatnią zapamiętaną wartość jak się nie mylę. Niestety okno nie aktywne nic nie ma...
przem8 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Opublikowano 19 Czerwca 2020 To sprawdź ustawienie rozrządu i czy da się swobodnie przekręcić wałem.
Kozak677 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2020 16 minut temu, przem8 napisał: 18 minut temu, przem8 napisał: To sprawdź ustawienie rozrządu i czy da się swobodnie przekręcić wałem. Kręcić kręci nie ma żadnego oporu, nie mam możliwości sprawdzenia rorzadu
przem8 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Opublikowano 19 Czerwca 2020 To chociaz zajrzyj do paska czy nie jest luzny. Odpiac dwa zatrzaski i odchylic osłonę chyba umiesz?
Kozak677 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2020 1 godzinę temu, przem8 napisał: To chociaz zajrzyj do paska czy nie jest luzny. Odpiac dwa zatrzaski i odchylic osłonę chyba umiesz? Umiem Pasek jest na swoim miejscu, i nie jest luźny...
przem8 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Opublikowano 19 Czerwca 2020 No to może kwestia tylko padniętego czujnika wału. Błąd od kata nie ma nic do tego, drugi błąd sporadyczny i czasem potrafi pojawić się bez powodu i mógł być już dużo wcześniej zapisany.
Kozak677 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2020 Teraz, przem8 napisał: No to może kwestia tylko padniętego czujnika wału. Błąd od kata nie ma nic do tego, drugi błąd sporadyczny i czasem potrafi pojawić się bez powodu i mógł być już dużo wcześniej zapisany. Błąd od kata jest już długo bo go nie ma Mowis o czujniku wału czy wałka
Kozak677 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2020 15 minut temu, przem8 napisał: No to może kwestia tylko padniętego czujnika wału. Błąd od kata nie ma nic do tego, drugi błąd sporadyczny i czasem potrafi pojawić się bez powodu i mógł być już dużo wcześniej zapisany. Kurdę po tym sprawdzeniu paska mówię kurde sproboje odpalić Wsiadam przekręcam i co? Odpalił normalnie od strzała ! Minute normalnie chodził i teraz pytanie? O co chodzi
przem8 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Czujnik położenia wału może walić w ciula. Jakby mi chodziło o czujnik wałka to bym napisał "czujnik położenia wałka" ale bardziej to pasuje do czujnika wału wg mnie.
Kozak677 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2020 8 minut temu, przem8 napisał: Czujnik położenia wału może walić w ciula. Jakby mi chodziło o czujnik wałka to bym napisał "czujnik położenia wałka" ale bardziej to pasuje do czujnika wału wg mnie. Tylko pytanie teraz czemu kod błędu o tym nie mówi? A bardziej wskazuję na tylny napinacz?
przem8 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Opublikowano 19 Czerwca 2020 (edytowane) Bo często padniętemu czujnikowi towarzyszy brak błędu. Napinacz sam w sobie nie ma nic do odpalania. Brak wartości w gr93 też może wskazywać na uszkodzony którys z czujników powiązanych z położeniem wału-wałka. Uwierz, że nawet jak rozrząd jest przestawiony o 2 ząbki to silnik odpala, a po przestawieniu o jeden ząbek 90% użytkowników nie zauważy róznicy. Edytowane 19 Czerwca 2020 przez przem8
JarekST202 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Wypnij wtyczkę od czujnika,podłącz omomierz i pokręć kołem pasowym.Wartosci mają się zmieniać w zakresie coś około 900 Ohm i mniej.Dokładnie nie pamiętam. Wepnij wtyczkę, zapal samochód i niech porządnie się zagrzeje, możesz nawet pojeździć. Zrób taki sam pomiar tylko na rozgrzanym silniku. Jeżeli będą dużo inne wartości albo będzie 0 to czujnik do wymiany.
Kozak677 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2020 50 minut temu, przem8 napisał: Bo często padniętemu czujnikowi towarzyszy brak błędu. Napinacz sam w sobie nie ma nic do odpalania. Brak wartości w gr93 też może wskazywać na uszkodzony którys z czujników powiązanych z położeniem wału-wałka. Uwierz, że nawet jak rozrząd jest przestawiony o 2 ząbki to silnik odpala, a po przestawieniu o jeden ząbek 90% użytkowników nie zauważy róznicy. Zaprowadzam go właśnie do znajomego mechanika, około 50km jutro z rana ma się zabrać za niego sprawdzimy po tej trasie czy wyskoczy jakiś błąd, rano przed rozbieraniem pokrywy zaworów... samochód ma i tak już 330tys przebiegu a można się domyślać ze nikt nie zajrzał do tego n205 "napinacza" 47 minut temu, JarekST202 napisał: Wypnij wtyczkę od czujnika,podłącz omomierz i pokręć kołem pasowym.Wartosci mają się zmieniać w zakresie coś około 900 Ohm i mniej.Dokładnie nie pamiętam. Wepnij wtyczkę, zapal samochód i niech porządnie się zagrzeje, możesz nawet pojeździć. Zrób taki sam pomiar tylko na rozgrzanym silniku. Jeżeli będą dużo inne wartości albo będzie 0 to czujnik do wymiany. Nie wiem czy ma ten mechanik te urządzenie do sprawdzenia, zobaczymy ale z tego co mówił zaczol by od tego napinacza... Chyba że dodatkowo wymienić ten czujnik profilaktycznie?
grubcio1980 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Kontrolka epc zazwyczaj się pojawia, gdy walnięty jest czyjnik położenia wału. Wymieniłbym dla świętego spokoju, bo raczej to jego wina. Było kilka takich tematów. Ok. 130 Boscha więc dramatu nie ma
Kozak677 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2020 Panowie w sobotę rano też odpalił normalnie. mechanik wymienił napinacz z łańcuchem... tak profilaktycznie to wymieniłem, po wymontowaniu faktycznie się przycinał ten "napinacz" Jak na razie jezdzi, odpalał przed wymiana i po
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się