Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Utrata mocy i zmiana głosu silnika podczas jazdy


jaro333

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem podczas długiej jazdy nagle autko straciło moc i silnik bardzo głośno zaczął pracować, zero przyspieszenia i przy dawaniu gazu bardzo głośna metaliczna praca, po chwili jazdy nagle było dobrze, i znowu zmiana na brak mocy. Niedawno zmieniałem pasek, nie wiem czy to ma jakiś związek. Bardzo proszę o pomoc , bo jestem za granicą i nie mam kasy na mechaników.

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie byłoby gdybyś podłączył sie pod komputer bo tak będzie ciężko powiedzieć co się stało. Możliwe że spierniczyli sprawę przy rozrządzie skoro piszesz że ostatnio przy nim grzebali a równie dobrze może być co innego. Zwróć uwagę jeszcze czy nie kopci i czy zapala normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek rozrządu jak przeskoczy to już tak zostanie szukaj innej przyczyny najlepiej podłączyć pod vag-a :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje oblukać pasek czy nie ma jakiś śladów, zwóć szczeglną uwagę na napinacz czy pokrywają sie na nim kreski..... cosmi się nie wydaje pasek...bo miałbyś problem od poczatku.

Podaj jak najwięcej szczegółów:

1. zimny/ciepły jaki objawy

2. tak jak wyżej cię pytano kolor dymka

3. paliwo ....co żeś ostatni zlał ?

4. co się dzieje na wolnych obrotach.

5. czy coś widac na blacie (desce rozdzilczej)

6. Są jakies wycieki przy pompie?

7. Ogólne sprawdzenie instalacji przy silniku (wtyczki, może coś nie łaczy).

8. Może coś majstrowałeś ostatnio :cool1:

No to masz pracę domową :>

Pozdrawia

SZYCHA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silni na wolnych prcuje normalnie , jest troche twarda praca ale to wina stat. kąta wtrysku ,pali normalnie , wtryski pracuja norm. i mam takie błędy:

p575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym

różnica dorególowania

17978 Moduł sterujący zablokowany -

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

1269 Wtrysk - zawór startowy-N108

przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

550 Regulacja początku wtrysku

różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Coś mi się wydaje że mam luźny pasek, nie mogę luknąc na napinacz z wiadomych przyczyn , ale chyba czeka mnie zwalenie przodu , te efekty to mi podchodzą własnie na zalużny pasek , robiłem ostatno rozrząd może mechanik dał ciała , albo napinacz walnął, psek z jednej strony przytarty , chodzi po rancie od wałka pośredniego i tak jakby zsuwał się z kół jest nalot z gumy i nie wiem jak to się ma do prawidłowej pracy paska.Dziś dam logi z Bs000 i 004 i stat 13. Proszę o luknięcie na to. Dzieki

Ps. od turbo nie bedzie taka metaliczna i gdakająca praca, jakby wtryski były walnięte, tak mi się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski mozna sprawdzić na VAG'u. A przed tymi logami to może lepiej upewnij sie czy pasek nie jest luźny bo jak będzie i będziesz chciał sobie robić logi dynamiczne to możesz narobić sobie poważnego problemu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem podczas długiej jazdy nagle autko straciło moc i silnik bardzo głośno zaczął pracować, zero przyspieszenia i przy dawaniu gazu bardzo głośna metaliczna praca, po chwili jazdy nagle było dobrze, i znowu zmiana na brak mocy. Niedawno zmieniałem pasek, nie wiem czy to ma jakiś związek. Bardzo proszę o pomoc , bo jestem za granicą i nie mam kasy na mechaników.

Jarek

napisz czy przed spadkiem mocy zrobiłeś redukcje czy ostro dawałeś w pedał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redukcji nie było , w pedał trochę pod górkę i pierwszy raz usłyszałem głośną metaliczną pracę, potem spokój i jak nagle puściłem gaz np. jadąc z górki , jak dałem znowu głośno, jechało potem 60 na 3 , ale teraz powrót, na napinaczu znaki są ok, ale jak nacisnę na pasek i puszczę to jagby wolno wracał do swojego napiecia , albo już panikuję i mam zwidy, jak spr. prawidłowe napiecie i pracę napinacza, bo coś mi tu śmierdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpalałes motor jeszcze raz po ostygnięciu? złap za pasek 2 palcami i obudź go zębami w stronę chłodnicy wiecej nie powinien sie obrucic jak tak jest to jest dobrze naciagniety. Ja nie dawno miałem podobne objawy podczas jazdy brak mocy (spora redukcja biegów) wyskoczył wąż z intercolera do turbo założyłem i moc przybyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zmieniałem pasek, nie wiem czy to ma jakiś związek. Bardzo proszę o pomoc , bo jestem za granicą i nie mam kasy na mechaników.

Jarek

wszystko wskazuje ze to rozrzad, sprobuj skontaktowac sie zgościem co robił Ci fure.

ja bym nie ryzykował porotu do kraju zanim nie odwiedzisz jakiegos mechanika w miejscu gdzie jestes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silni na wolnych prcuje normalnie , jest troche twarda praca ale to wina stat. kąta wtrysku ,pali normalnie , wtryski pracuja norm. i mam takie błędy:

p575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym

różnica dorególowania

17978 Moduł sterujący zablokowany -

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

1269 Wtrysk - zawór startowy-N108

przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

550 Regulacja początku wtrysku

różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY

jak dla mnie przestawiony rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam problem z moim autkiem podłączony pod VAG-a

pokazuje błędy ,proszę o pomoc

519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71

zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym

różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY

527 Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72

przerwa lub zwarcie do plusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozbiórka i ustawienie jeszcze raz , tylko nie wiem czy dać stare części , czy ładowć nowe (rolka napinająca i pasek) mam zrobione na tym 2000 km, ten mechanik co to robił dał ciała na rolce napinającej tak mi się wydaje, tam jest taka blaszka z tyłu i wchodzi w takie gniazdo, może ktośma dokładny opis i zdjęcia ustawinia rolki napinajacej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisałem już.....

proponuje oblukać pasek czy nie ma jakiś śladów, zwóć szczeglną uwagę na napinacz czy pokrywają sie na nim kreski..... cosmi się nie wydaje pasek...bo miałbyś problem od poczatku.

2 minuty szukania :sick3::szukaj: to nie boli

http://img144.imageshack.us/my.php?image=obraz079ws4.jpg

SZYCHA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...