TDI007 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Witam, koledzy mam prośbę o analizę logów statyczne: http://vaglogi.pl/log-075_076_Yt869WV.html http://vaglogi.pl/log-022_023_001_b8Dhc1.html http://vaglogi.pl/log-072_073_074_314YK.html http://vaglogi.pl/log-013_014_022_F1czCz.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-011_008_P4U7IFg.html http://vaglogi.pl/log-011_003_130758K.html Nie wiem czy kolega dobrze wycisnął na dynamicznych. Jest problem z błędem 012597 - klapa kolektora ssącego (nie osiągnięto dolnego położenia krańcowego) Dziękuję za spojrzenie okiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 Robione coś było przy wtryskach? Są dziwne wskazania na 3 i 6 wtryskiwaczu (odzczyt 0)? Po Twoich logach widać że auto ma bardzo dużą turbo dziurę. Zaczyna jechać dobrze od 2300-2400 obr. Czy ramię zmiennej geometrii przy turbinie chodzi lekko (sprawdz to na WYŁĄCZONYM zapłonie)? Co do błędu to sprawdz czy ci te dzwigienki nie spadły z kolektorów, lub czy nie ma dużego luzu na "kulce" przy kolektorze. Czy po włączeniu zapłonu oba silniczki wykonują ruch góra-dół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDI007 Opublikowano 3 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 (edytowane) Dziękuję kolego, że spojrzałeś okiem. Ja się nie znam na tych 3.0 tdi. Kolega ma takie coś i biega po mechanikach. Myślisz, że kierownice w turbo są zapieczone czy dziura w dolocie? Zrobić jakieś logi bo nie wiem czy wszystkie grupy co trzeba są zrobione. Mało materiału do 3.0 jest. Pozdrawiam Edytowane 3 Lipca 2020 przez TDI007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Dziura w dolocie to raczej nie bo by było to słychać i by strasznie kopcił na czarno. Jest jakaś dziwna sprawa z wtryskami, zmienną geometrie zawsze warto wyczyścić a przy okazji można sprawdzić jakie luzy ma wirnik. sprawdzić trzeba to co pisałem wcześniej: Po Twoich logach widać że auto ma bardzo dużą turbo dziurę. Zaczyna jechać dobrze od 2300-2400 obr. Czy ramię zmiennej geometrii przy turbinie chodzi lekko (sprawdz to na WYŁĄCZONYM zapłonie)? Co do błędu to sprawdz czy ci te dzwigienki nie spadły z kolektorów, lub czy nie ma dużego luzu na "kulce" przy kolektorze. Czy po włączeniu zapłonu oba silniczki wykonują ruch góra-dół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziewal Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Miałem dziurę w dolocie i ani nie kopcił i nie było jej słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się