Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba Logi Audi 3.0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

koledzy mam prośbę o analizę logów

statyczne:

 http://vaglogi.pl/log-075_076_Yt869WV.html

http://vaglogi.pl/log-022_023_001_b8Dhc1.html

http://vaglogi.pl/log-072_073_074_314YK.html

http://vaglogi.pl/log-013_014_022_F1czCz.html

Dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-011_008_P4U7IFg.html

http://vaglogi.pl/log-011_003_130758K.html

Nie wiem czy kolega dobrze wycisnął na dynamicznych.

Jest problem z błędem 012597 - klapa kolektora ssącego (nie osiągnięto dolnego położenia krańcowego)

Dziękuję za spojrzenie okiem

Opublikowano

Robione coś było przy wtryskach? Są dziwne wskazania na 3 i 6 wtryskiwaczu (odzczyt 0)?

Po Twoich logach widać że auto ma bardzo dużą turbo dziurę. Zaczyna jechać dobrze od 2300-2400 obr. Czy ramię zmiennej geometrii przy turbinie chodzi lekko (sprawdz to na WYŁĄCZONYM zapłonie)?

Co do błędu to sprawdz czy ci te dzwigienki nie spadły z kolektorów, lub czy nie ma dużego luzu na "kulce" przy kolektorze.

Czy po włączeniu zapłonu oba silniczki wykonują ruch góra-dół?

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję kolego, że spojrzałeś okiem. Ja się nie znam na tych 3.0 tdi. Kolega ma takie coś i biega po mechanikach. Myślisz, że kierownice w turbo są zapieczone czy dziura w dolocie? Zrobić jakieś logi bo nie wiem czy wszystkie grupy co trzeba są zrobione. Mało materiału do 3.0 jest. Pozdrawiam

Edytowane przez TDI007
Opublikowano

Dziura w dolocie to raczej nie bo by było to słychać i by strasznie kopcił na czarno.  Jest  jakaś dziwna sprawa z wtryskami, zmienną geometrie zawsze warto wyczyścić a przy okazji można sprawdzić jakie luzy ma wirnik. sprawdzić trzeba to co pisałem wcześniej:

Po Twoich logach widać że auto ma bardzo dużą turbo dziurę. Zaczyna jechać dobrze od 2300-2400 obr. Czy ramię zmiennej geometrii przy turbinie chodzi lekko (sprawdz to na WYŁĄCZONYM zapłonie)?

Co do błędu to sprawdz czy ci te dzwigienki nie spadły z kolektorów, lub czy nie ma dużego luzu na "kulce" przy kolektorze.

Czy po włączeniu zapłonu oba silniczki wykonują ruch góra-dół?

Opublikowano

Miałem dziurę w dolocie i ani nie kopcił i nie było jej słychać 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...