Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Avj p0328 i p1103


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, posiadam a4 b6 1.8t po chipie od ABT na 180km. B+LPG LOVATO. 

Dziś po jeździe autostrada dosyć szybkim tempem sprawdziłem błędy w sterowniku i były takie. 
Od czego może być błąd p0328 i p1103? 
Auto jechało do końca normalnie, brak spadków mocy 170/180 tempo na A1. 
 

Błędy od katalizatora termostatu i SAI zawsze były i nimi się nie przejmuje, tylko co z tymi dwoma? 
 

auto ma instalacje Lpg Lovato i na gazie jechałem cały czas, z tego co się orientuje to reduktor w mojej instalacji jest do 160km i wtryski chyba 40km na cyl, ale auto było miesiąc temu u gazownika i sprawdzał mapę i jest ok. 
 

W tygodniu wezmę się za zrobienie logow i teraz pytanie robić na benzynje czy na benzynie i lpg? 
A4 jeździ na paliwie 98 bo pod takie jest napisana mapa przez ABT

DCD176C3-5618-4281-8F84-5F4C10C3B314.jpeg

Opublikowano

Zrób logi i będzie można więcej powiedzieć. Na pb komplet + 2 i 33 na lpg

Opublikowano
20 godzin temu, dotttx napisał:

Błędy od katalizatora termostatu i SAI zawsze były i nimi się nie przejmuje

A powinieneś, bo zapchany kat może zarżnąć silnik.

Polecam lekturę co do logów, bo szukać to się nie chce i najlepiej na tacy wsio podać

 

Opublikowano

Mam tu komplet logów mógłby ktoś spojrzeć?

Błąd kata jest przez wyciety tłumik środkowy.

LOG-01-001-003-xxx.rar

Opublikowano
18 minut temu, dotttx napisał:

Błąd kata jest przez wyciety tłumik środkowy.

Co Ty za bzdury piszesz. Tłumik nie ma nic do błędów od kata.

Logi się wrzuca np. na vaglogi.pl i wkleja linki. Oczekujesz pomocy to stosuj się do ogólnie przyjętych zasad.

Opublikowano (edytowane)
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez dotttx
Opublikowano

Pompa paliwa do wymiany. Jakoś wrzuciłem na vaglogi, jak to wyjaśnisz?

Opublikowano (edytowane)

Wrzucił mi kolega, wstawione są teraz, u  mnie nie idzie wrzucic. Dlatego na Gazie miałem bład p1103 i p0328?? Logi robione na PB 98 jak jest pisana mapa

 

Edytowane przez dotttx
Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, dotttx napisał:

Dlatego na Gazie miałem bład p1103 i p0328??

Wg mnie nie. Masz do wymiany sondę i czujnik stukowy 1. Daj loga na gazie 2+33 statycznego i dynamicznego to jeszcze coś ciekawego może wyjdzie.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Jutro ok 22 wrzucę komplet logow na gazie

Opublikowano (edytowane)

Zlogowałem auto na lpg, są poniżej 

 

Edytowane przez dotttx
Opublikowano
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

Opublikowano

Sprawdzałem wydajność pompy, jest 0.4l na 10sek przed filtrem i 0.37/10sek po filtrze także paliwo jest ok, i nie jest to jego wina, co to może być? Przez co sonda reguluje 25%?

Opublikowano (edytowane)

Było mierzyć ciśnienie podczas jazdy przy pełnym obciążeniu, a nie jakieś przepływy. Pompa paliwa nie daje rady przez co masz za dlugie czasy wtrysku i takie korekty.

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)
W dniu 8.07.2020 o 09:26, przem8 napisał:

Było mierzyć ciśnienie podczas jazdy przy pełnym obciążeniu, a nie jakieś przepływy. Pompa paliwa nie daje rady przez co masz za dlugie czasy wtrysku i takie korekty.

Tak jak mówiłeś, ciśnienie na listwie na postoju 3.8/3.9B pod butem spada do 2.3/2.4B także tragedia mocno. Jutro postaram się jeszcze zmierzyć ciśnienie przed filtrem zobaczę czy pompa czy filtr go ogranicza. Czy od razu wymieniać pompę a może pompę i filtr? 
 

wklad pierburg czy tylko vdo?

Edytowane przez dotttx
Opublikowano

U mnie już ponad rok pierburg daje radę.

Opublikowano

Wrzuciłem brata pompę i tak to wyglada 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w...


chyba sprawa się rozwiązała 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...