Arek741 0 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Otóż jak w temacie mam taki problem z pompotryskami, które są świeżo po regeneracji jednak na blokach pomiarowych w programie VAG-COM nie wygląda to za ciekawie (parametry na rozgrzanym silniku). Czy miał ktoś z was podobny problem? Dodatko samochód ciężko pali na rozgrzanym silniku co było już przed regeneracją. Z góry dziękuje za odpowiedzi na moje pytania, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 jeśli wtryski są prawidłowo ustawione to wtryski źle zregenerowane albo wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 jakie uszczelniacze założone ? w gniazdach były usuniete zadziory ? własciwie sa wyregulowane PDki ? sruby nowe do PDków i prawidłowym momentem dokrecone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek741 0 Opublikowano 4 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Uszczelniacze wszystkie nowe, zadziorów nie usuwałem, wszystko książkowo wyregulowane, nowe śruby dokręcone tak jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 3 godziny temu, Arek741 napisał: Uszczelniacze wszystkie nowe, zadziorów nie usuwałem, wszystko książkowo wyregulowane, nowe śruby dokręcone tak jak trzeba. To co ? Na zadziory dałeś nowe uszczelniacze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się