Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam prośbę o analizę logów. Audi a4b6 1.8t avj. LPG. 2001.

Z góry dzięki. 

 

Screenshot_20200630-214221.png

Opublikowano

Z tym się zapoznaj i zrób jeszcze raz od nowa co trzeba. Wrzuć logi wrzuć np. na log.tunezilla.com bo tu co ciężko cyferki dojrzeć na screenie, ale coś przepływ niski i zapłon cofa.

 

 

Opublikowano
3 godziny temu, MichauKR napisał:

Z tym się zapoznaj i zrób jeszcze raz od nowa co trzeba. Wrzuć logi wrzuć np. na log.tunezilla.com bo tu co ciężko cyferki dojrzeć na screenie, ale coś przepływ niski i zapłon cofa.

 

 

Dzięki za info. Sprawdzę. Czy po wymianie przepływomierza cofanie zapłonu powinno się znormalizowac że tak powiem.?

Opublikowano

@RobsonRob Jeśli niskiemu przepływowi winny jest faktycznie przepływomierz zaniżający odczyt to po wymianie coś tam się poprawi. Ale najpierw komplet logów, zanim zaczniesz wymieniać.

Opublikowano
17 godzin temu, MichauKR napisał:

@RobsonRob Jeśli niskiemu przepływowi winny jest faktycznie przepływomierz zaniżający odczyt to po wymianie coś tam się poprawi. Ale najpierw komplet logów, zanim zaczniesz wymieniać.

Przepływomierz wymieniłem. Jest lepiej ale wciąż cofa zaplony. Mocniej na jałowym a mniej po dodaniu gazu. Usłyszałem że spalanie stukowe jest ale silnik wychwytuje to i koryguje właśnie cofaniem zapłonow. Świece są nowe ngk v line, filtr powietrza też nowy boscha. Paliwo leje na orlenie tylko lub circkle. Podobno pozostaje nagar który może to powodować. Bierze mi silnik olej. Około 2,5 litra na 10 tyś. Nie wiem czy nie czeka mnie remont... 

Opublikowano

No bez kompletu logów to ciężko coś powiedzieć, jak korekty paliwowe w 033 wyglądają chociaż wiesz?
Kupę innych rzeczy jest do sprawdzenia przed robieniem remontu.. a na razie to coś mi się wydaje, że poszedłeś drogą wymieniania w ciemno wszystkiego.

Opublikowano
32 minuty temu, MichauKR napisał:

No bez kompletu logów to ciężko coś powiedzieć, jak korekty paliwowe w 033 wyglądają chociaż wiesz?
Kupę innych rzeczy jest do sprawdzenia przed robieniem remontu.. a na razie to coś mi się wydaje, że poszedłeś drogą wymieniania w ciemno wszystkiego.

Niestety ale nie mam innego wyjścia. Nie znam się więc jestem zdany na innych "znawców". A sporo ich było. Co jeden to niby wielki macher a potem wychodzi ze jednak nie. Jadę na diagnostykę i słyszę to co słyszę. Nikt porządnie nie przeswietlil auta bo... nie umie, albo mu się nie chce. Więc co ja mogę.? Czytam po forach ale opinie tyle ile osób. Jak nie znajdę kogoś ogarniętego który sprawdzi porządnie to muszę iść droga właśnie tą o której piszesz. Może polecisz kogoś na Śląsku?.... Eh te pytanie zdawałem już wszędzie i zawsze lipa była 

Opublikowano
39 minut temu, MichauKR napisał:

No bez kompletu logów to ciężko coś powiedzieć, jak korekty paliwowe w 033 wyglądają chociaż wiesz?
Kupę innych rzeczy jest do sprawdzenia przed robieniem remontu.. a na razie to coś mi się wydaje, że poszedłeś drogą wymieniania w ciemno wszystkiego.

I żadnych korekt  w 033 nie znam. Ktoś robi logi i tyle. Stawia diagnozę i kropka. Jedyne logi jakie mam to już wysłałem wcześniej. 

Opublikowano

No to zrób - jak nie masz kabla to zakup i dzialaj 

Opublikowano
2 godziny temu, Banan napisał:

No to zrób - jak nie masz kabla to zakup i dzialaj 

Nie znam się wogole na tym. A działać muszę szybko. Czas goni. Nie ma czasu na naukę vaga 

Opublikowano (edytowane)

A co tam się uczyć jak to banalne. Samo się nie zrobi więc znajdź kogoś kto prawidłowo zrobi komplet niezbędnych logów, zrób to sam albo dobijaj auto :P Po tym nic nie można stwierdzić jednoznacznie. 

Kabel 40zł więc chyba warto niż wydawać każdorazowo po kilkadziesiąt zł za "fachową" diagnostykę.

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
3 godziny temu, przem8 napisał:

A co tam się uczyć jak to banalne. Samo się nie zrobi więc znajdź kogoś kto prawidłowo zrobi komplet niezbędnych logów, zrób to sam albo dobijaj auto :P Po tym nic nie można stwierdzić jednoznacznie. 

Kabel 40zł więc chyba warto niż wydawać każdorazowo po kilkadziesiąt zł za "fachową" diagnostykę.

Znajdź kogoś kto zrobi to porządnie. No chyba nie czytałeś tego co wcześniej napisałem. Swoją drogą z   tego co się dowiedziałem to przyczyn spalania stukowego nie ma wiele. Złe paliwo, świece, czujnik źle dokrecony i nagar. Wszystko odpada oprócz nagaru.  Logi nic więcej nie powiedzą. Przynajmniej tak twierdził koleś który robił ostatnio diagnostykę. Więc w jakim celu mam kolejne logi robić? Nawet samemu. Jeżeli uważasz że coś dadzą to napisz co. Branie oleju i spalanie stukowe to chyba mocne dowody że silnik powoli kaput. Mylę się? 

Opublikowano
1 minutę temu, RobsonRob napisał:

Mylę się? 

Nawet nie porobiłeś wszystkich niezbędnych grup więc czego oczekujesz? Możesz mieć jebniętą przepływkę, pompę paliwa itp. Po to się robi diagnostykę żeby wykluczyć wszystkie możliwości. Jacy specjaliści taka diagnostyka.

Przyjedź to Ci porobię logi i powiem co nie halo ale nie będzie Ci po drodze więc jak wyżej, szukaj dalej. Może ktoś z forum Ci pomoże z okolicy.

Opublikowano
19 minut temu, przem8 napisał:

Nawet nie porobiłeś wszystkich niezbędnych grup więc czego oczekujesz? Możesz mieć jebniętą przepływkę, pompę paliwa itp. Po to się robi diagnostykę żeby wykluczyć wszystkie możliwości. Jacy specjaliści taka diagnostyka.

Przyjedź to Ci porobię logi i powiem co nie halo ale nie będzie Ci po drodze więc jak wyżej, szukaj dalej. Może ktoś z forum Ci pomoże z okolicy.

Lubelskie za daleko. Może ktoś bliżej pomoże. Popytam. Przeplywka wymieniona. Pisałem wyżej o tym. 

Opublikowano

Poszukaj może w dziale zloty trafi się ktoś z forum Twojej okolicy, bo nie ma takiej możliwości, żeby nie było nikogo kto by umiał chociaż zrobić poprawnie logi.

 

Opublikowano
2 godziny temu, MichauKR napisał:

Poszukaj może w dziale zloty trafi się ktoś z forum Twojej okolicy, bo nie ma takiej możliwości, żeby nie było nikogo kto by umiał chociaż zrobić poprawnie logi.

 

OK. Sprawdzę. Dzięki 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...