mrozik1521 Opublikowano 26 Lipca 2020 Opublikowano 26 Lipca 2020 1.8T 180KM 1998 Siemka, potrzebuję pomocy w interpretacji logów: objawy: -Słabe przyśpieszenie -falujące obroty jałowe -czasem po odpaleniu ma niskie obroty i się trzęsie, potem gaśnie lub wyrównują się obroty jałowe ewidentne zdławienie na wysokosci 2k rpm potem tak średnio(na LPG nie ma tego zdławienia) linki do logów 002-007 oraz 013-025 http://vaglogger.apphb.com/log/5ef2436be1a51058e4f548f7 002-007 http://vaglogger.apphb.com/log/5ef243f9e1a51058e4f548f8 013-025 Jakie grupy jeszcze sprawdzić? Logi statyczne?(jakie grupy?) Pytanie z innej dziedziny, czy jeśli zainstaluej wtryski z saab'a to komputer sam sobie je zaadaptuje, czy koniecznie trzeba robić program(wtryski pętlą w górnej części obrotów i ciężko lpg wystroić)
przem8 Opublikowano 26 Lipca 2020 Opublikowano 26 Lipca 2020 Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa, bo nie ma prawa pętlić w serii. Po zmianie wtryskiwaczy trzeba robić korektę w sofcie.
mrozik1521 Opublikowano 26 Lipca 2020 Autor Opublikowano 26 Lipca 2020 47 minut temu, przem8 napisał: Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa, bo nie ma prawa pętlić w serii. Po zmianie wtryskiwaczy trzeba robić korektę w sofcie. Słyszałem, że AJL 180km quattro standardowo pętlą w górnym zakresie obrotów. Czy to taka domorosła teoria? A jak logi? Mi się wydaje, że coś z N75 jest nie tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się