xSpiriT Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Witam. Mam mały problem. Posiadam Audi A4 B7 2.0 TDI 140KM 2007r (Multitronic, jeśli ma to jakieś znaczenie). Problem wygląda następująco: Gdy próbuję rano odpalić samochód (Mniej więcej 14h po zgaszeniu) zatrzęsie silnikiem i obroty ''zawieszą'' się na moment na 500/600. Zaraz potem mogę samochód zgasić i odpalić ponownie i pali od strzała. Wtedy dopiero po mniej więcej 8 godzinach stania samochodu zatrzęsie ale mniej niż rano. Vacum pompa wymieniona, gumki na wtryskach wymienione, dawka na wtryskach dobra, pompa paliwa dobra, filtry wymienione. Wczoraj mechanik stwierdził że lalunia, że pali od strzała itd. Dzisiaj po odpaleniu - to samo. Zamieszczam filmik do wglądu jak to wygląda. VID_20200723_084927.mp4
piotrsob1 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Zalej paliwa do pełna i postaw auto dupką na minimum 20-sto centymetrowej górce albo podjeździe Jak w takiej konfiguracji będzie rano palić dobrze to znaczy że paliwo się cofa przez nockę
xSpiriT Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2020 W dniu 15.08.2020 o 00:47, piotrsob1 napisał: Zalej paliwa do pełna i postaw auto dupką na minimum 20-sto centymetrowej górce albo podjeździe Jak w takiej konfiguracji będzie rano palić dobrze to znaczy że paliwo się cofa przez nockę Już to robiłem, dalej tak samo. Dzięki za pomysł
piotrsob1 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 To teraz zrób odwrotnie , rezerwa paliwa w zbiorniku i przodem na górce . Napisz czy jest różnica
batek89 Opublikowano 27 Września 2020 Opublikowano 27 Września 2020 Mam to samo tylko ze na zimnym pali normalnie a rozgrzany tak jak Twój. I tez multitrinic. Rozwiązałeś problem? ja wymieniłem czujnik położenia wału g28 przy filtrze oleju ale nic nie pomogło. Szykuje się na wymianę czujnika poziomu j temperatury oleju ale nie jestem do końca przekonany czy jest sens
nadybek Opublikowano 18 Października 2020 Opublikowano 18 Października 2020 Takie pojedyncze zatelepanie na zimnym swiadczy ze w kanałach glowicy znajdule się paliwo z powietrzem. Poziom oleju nie rośnie? Uszczelnienia sprawdzone czy wymienione? Jak wygladala przylgnia PD? Takie telepanie za każdym razem na ciepłym również swiadczy o powietrzu w paliwie ale bardziej bym szukal przyczyny przy podgrzewaczu na filtrze paliwa. (Tylko on zmienia charakterystykę pracy wraz ze zmianą temperatury) Najlepiej na probe podlaczyc filtr z pompa tandemowa wezykami igielitowymi i wtedy widac co sie dzieje w ukladzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się