Michal_Fragger Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam! Pod koniec marca po kilku jazdach w których zegary nie działały i braku mocy samochodu postanowiłem sprawdzić czy sterownik nie posiada błędów, otrzymałem ich w liczbie 3. Turbo: Jeden z błędów wskazywał na turbo tak, jak można było odczuć podczasz jazdy do 1/4 pedału gazu samochód miał moc, ale dalsze wciśniecie nie dawało żadnego efektu lub co najwyżej zwiększone spalanie.Dodatkowe informacje: Podczas robienie logów turba nie odcieło, zegary działały, logi dynamiczne i statyczne. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Zegary: Żaden z błędów nie wskazywał bezpośrednio na zegary, które zazwyczaj po przekręceniu kluczyka padają, a wskazówka od obrotów drga, jak na nagraniu (1). 2.2.mp4 Nie raz uda się po kilku próbach przekręcenia kluczyka na pozycje off-on sprawdzić aby działały, oczywiście prędkościomierz z tego co wywnioskowałem zaniża o ok:. 10km/h W dodatku zdarza się że gdy zegary padną samochód traci moc tak ja opisałem u góry. Nagrania zostały zrobione podczas testu zegarów. Filmik (1) został zrobiony podczas błędu zegarów, a na drugim (2) ten błąd nie wystąpił. 1.1.mp4 Prosiłbym o pomoc, gdyż nigdy nie obchodziłem się z vagiem, a zegary to już dla mnie czarna magia.Z góry bardzo dziękuję ! Edytowane 8 Sierpnia 2020 przez Michal_Fragger
Hezen Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Silniczek w zegarach do wymiany. Co do awaryjnego trybu to zacznij od wyjęcia sterownika z czarnej puszki na podszybiu i go rozkręć. Wymień wężyk do map sensora i izopropanolem umyj płytę PCB sterownika w miejscach gdzie dostał się olej.
Michal_Fragger Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2020 W dniu 8.08.2020 o 18:05, Hezen napisał: Silniczek w zegarach do wymiany. Co do awaryjnego trybu to zacznij od wyjęcia sterownika z czarnej puszki na podszybiu i go rozkręć. Wymień wężyk do map sensora i izopropanolem umyj płytę PCB sterownika w miejscach gdzie dostał się olej. Dziękuje za odpowiedź Zobacze sterownik i sprawdze pozostałe elementy wokół. Jak coś udam mi się zdziałać dam znać Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się