Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgająca wskazówka prędkości oraz odcięcie turba


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Pod koniec marca po kilku jazdach w których zegary nie działały i braku mocy samochodu postanowiłem sprawdzić czy sterownik nie posiada błędów, otrzymałem ich w liczbie 3.3.jpg

Turbo:
Jeden z błędów wskazywał na turbo tak, jak można było odczuć podczasz jazdy do 1/4 pedału gazu samochód miał moc, ale dalsze wciśniecie nie dawało żadnego efektu lub co najwyżej zwiększone spalanie.
Dodatkowe informacje: Podczas robienie logów turba nie odcieło, zegary działały, logi dynamiczne i statyczne.

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Zegary:
Żaden z błędów nie wskazywał bezpośrednio na zegary, które zazwyczaj po przekręceniu kluczyka padają, a wskazówka od obrotów drga, jak na nagraniu (1). Nie raz uda się po kilku próbach przekręcenia kluczyka na pozycje off-on sprawdzić aby działały, oczywiście prędkościomierz z tego co wywnioskowałem zaniża o ok:. 10km/h
W dodatku zdarza się że gdy zegary padną samochód traci moc tak ja opisałem u góry.
Nagrania zostały zrobione podczas testu zegarów.
Filmik (1) został zrobiony podczas błędu zegarów, a na drugim (2) ten błąd nie wystąpił.

Prosiłbym o pomoc, gdyż nigdy nie obchodziłem się z vagiem, a zegary to już dla mnie czarna magia.
Z góry bardzo dziękuję !

Edytowane przez Michal_Fragger
Opublikowano

Silniczek w zegarach do wymiany.

Co do awaryjnego trybu to zacznij od wyjęcia sterownika z czarnej puszki na podszybiu i go rozkręć. Wymień wężyk do map sensora i izopropanolem umyj płytę PCB sterownika w miejscach gdzie dostał się olej.

Opublikowano
W dniu 8.08.2020 o 18:05, Hezen napisał:

Silniczek w zegarach do wymiany.

Co do awaryjnego trybu to zacznij od wyjęcia sterownika z czarnej puszki na podszybiu i go rozkręć. Wymień wężyk do map sensora i izopropanolem umyj płytę PCB sterownika w miejscach gdzie dostał się olej.

Dziękuje za odpowiedź
Zobacze sterownik i sprawdze pozostałe elementy wokół.
Jak coś udam mi się zdziałać dam znać
Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...