MedeiS Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Witam. Auto na początku na gazie zaczęło szarpać, lub odłączać centralkę całkowicie. Błędy które są poniżej występują i na gazie i na benzynie ( jeździłem cały dzień na samym pb). Dodam, że na benzynie nie szarpie, lecz czuć że nie ma pełnej mocy. Poradzicie od czego zacząć? Gazownik po rozmowie telefonicznej radził, żeby wymienić wszystkie cewki i pewnie będzie po problemie. Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 AH Component: 1.8L R4/5VT G01 0002 Coding: 0011511 Shop #: WSC 63351 5 Faults Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Zacznij od przepływomierza, bo to on może powodować pozostałe błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MedeiS Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 (edytowane) ogólnie to błąd przepływki pojawił się dzisiaj. 3 dni temu jak robiłem scan, byly 4 błędy które znajdują się powyżej, bez błędu przepływomierza. Jeśli zrobiłbym logi to jest szansa na precyzyjniejsze zdiagnozowanie usterki? Jakie logi muszę zrobić do tych błędów? Edytowane 8 Sierpnia 2020 przez MedeiS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELLIOTT Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 (edytowane) Masz wypadanie zapłonów.. Sprawdź odmę cewki, świece, przewody od cewek oraz szczelność dolotu. Logi jak w każdym 1.8t na sondzie szerokopasmowej.. Edytowane 8 Sierpnia 2020 przez ELLIOTT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MedeiS Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 (edytowane) 9 minut temu, ELLIOTT napisał: Masz wypadanie zapłonów.. Sprawdź odmę cewki, świece, przewody od cewek oraz szczelność dolotu. Logi jak w każdym 1.8t na sondzie szerokopasmowej.. Siedzę w garażu i teraz widzę, że jedna wtyczka od cewki była uszkodzona, nie dochodził zaczep do końca ( teraz to ujebałem cały), tylko że od cewki czwartej. Świece praktycznie nowe. Jutro zrobię te logi, bo teraz już po głębszym Pytanie jeszcze tylko czy logi robić na PB i LPG? Edytowane 8 Sierpnia 2020 przez MedeiS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELLIOTT Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 (edytowane) Najpierw ogarnąć wypadnie zapłonów. Później można myśleć o logach.. Robiąc logi na wypadającym zapłonie, bardzo dobry sposób do szybkiego remontu pieca. Ciekawe co dzieje się pod izolacją przy kostce, zapewne klasyk i wtyczki z przewodami do wymiany. Edytowane 8 Sierpnia 2020 przez ELLIOTT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MedeiS Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 3 minuty temu, ELLIOTT napisał: Najpierw ogarnąć wypadnie zapłonów. Później można myśleć o logach.. Robiąc logi na wypadającym zapłonie, bardzo dobry sposób do szybkiego remontu pieca. No ale jak kolego mam to zrobić, bo nie rozumiem? Cewki nowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 14 minut temu, MedeiS napisał: No ale jak kolego mam to zrobić, bo nie rozumiem? Cewki nowe? Napisał, ogarnij przewody najpierw, bo najprawdopodobniej i tak są do wymiany. Co do przepływki to poczytaj w necie jak ją prawidłowo wyczyścić aby nic nie uszkodzić. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MedeiS Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Powodem błędów była albo uszkodzona wtyczka cewki, albo przepustnica. Przepustnice dokładnie przepłukałem, a wtyczka nowa. Nie wyrzuca żadnych błędów, lecz na gazie niestety myślę, że słabiej pracuje. Zrobienie logów na pb i oddzielnie na lpg zdiagnozuje czy tak jest dokłanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELLIOTT Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Możesz teraz wykonać logi, jeśli nie masz wypadania zapłonów.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się