Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Masa błędów. Od czego zacząć?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Auto na początku na gazie zaczęło szarpać, lub odłączać centralkę całkowicie. Błędy które są poniżej występują i na gazie i na benzynie ( jeździłem cały dzień na samym pb). Dodam, że na benzynie nie szarpie, lecz czuć że nie ma pełnej mocy. Poradzicie od czego zacząć? Gazownik po rozmowie telefonicznej radził, żeby wymienić wszystkie cewki i pewnie będzie po problemie.

 

Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 8E0 909 518 AH 
   Component: 1.8L R4/5VT     G01 0002
   Coding: 0011511
   Shop #: WSC 63351
5 Faults Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
            P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
            P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
            P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
            P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Readiness: 0000 0000

Opublikowano

Zacznij od przepływomierza, bo to on może powodować pozostałe błędy.

Opublikowano (edytowane)

ogólnie to błąd przepływki pojawił się dzisiaj. 3 dni temu jak robiłem scan, byly 4 błędy które znajdują się powyżej, bez błędu przepływomierza.

Jeśli zrobiłbym logi to jest szansa na precyzyjniejsze zdiagnozowanie usterki?

Jakie logi muszę zrobić do tych błędów?

Edytowane przez MedeiS
Opublikowano (edytowane)

Masz wypadanie zapłonów.. Sprawdź odmę cewki, świece, przewody od cewek oraz szczelność dolotu. Logi jak w każdym 1.8t na sondzie szerokopasmowej..

 

 

Edytowane przez ELLIOTT
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, ELLIOTT napisał:

Masz wypadanie zapłonów.. Sprawdź odmę cewki, świece, przewody od cewek oraz szczelność dolotu. Logi jak w każdym 1.8t na sondzie szerokopasmowej..

 

 

Siedzę w garażu i teraz widzę, że jedna wtyczka od cewki była uszkodzona, nie dochodził zaczep do końca ( teraz to ujebałem cały), tylko że od cewki czwartej. Świece praktycznie nowe. Jutro zrobię te logi, bo teraz już po głębszym :D

Pytanie jeszcze tylko czy logi robić na PB i LPG?

Edytowane przez MedeiS
Opublikowano (edytowane)

Najpierw ogarnąć wypadnie zapłonów. Później można myśleć o logach.. Robiąc logi na wypadającym zapłonie, bardzo dobry sposób do szybkiego remontu pieca.

Ciekawe co dzieje się pod izolacją przy kostce, zapewne klasyk i wtyczki z przewodami do wymiany.

 

Edytowane przez ELLIOTT
Opublikowano
3 minuty temu, ELLIOTT napisał:

Najpierw ogarnąć wypadnie zapłonów. Później można myśleć o logach.. Robiąc logi na wypadającym zapłonie, bardzo dobry sposób do szybkiego remontu pieca.

 

No ale jak kolego mam to zrobić, bo nie rozumiem? Cewki nowe?

Opublikowano
14 minut temu, MedeiS napisał:

No ale jak kolego mam to zrobić, bo nie rozumiem? Cewki nowe?

Napisał, ogarnij przewody najpierw, bo najprawdopodobniej i tak są do wymiany. Co do przepływki to poczytaj w necie jak ją prawidłowo wyczyścić aby nic nie uszkodzić.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Powodem błędów była albo uszkodzona wtyczka cewki, albo przepustnica. Przepustnice dokładnie przepłukałem, a wtyczka nowa. Nie wyrzuca żadnych błędów, lecz

na gazie niestety myślę, że słabiej pracuje. Zrobienie logów na pb i oddzielnie na lpg zdiagnozuje czy tak jest dokłanie?

Opublikowano

Możesz teraz wykonać logi, jeśli nie masz wypadania zapłonów..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...