Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapchany katalizator.


Jarosław72

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zapchany katalizator - objaw buczenie, wpadanie w rezonans wydechu, słabsze wkręcanie się na obroty szczególnie na biegu 4 i 5, słabsze osiąganie prędkości maksymalnych, turbo późno wstaje około 3000 obr/min wcześniej było 2000 obr/min. Po przewierceniu wkładu katalizatora wiertłem  13 mm {3 otwory} audi odżyło ale nie jest to co było po kupnie, turbina dalej późno wstaje około 3000 obr.. Postanowiłem zakup i wymianę katalizatora. Proszę o poradę forumowiczów jaki polecacie zakupić katalizator żeby pasował i spełniał normę emisji spalin. Na pewno ktoś już wymieniał i ma doświadczenie w tym temacie. Proszę o poradę. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porób logi to raz i jakby Ci się chciało szukać to już dawno doszedłbyś do tematu na forum, w którym jeden z forumowiczów robi dp ze sportowym katem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi mechanik wymieniał, bo miałem ciągle błędy na vagu "poniżej progu wydajności"... I faktycznie trochę zamulony był. Po około 20tys km to samo.... W zasadzie mój ALT trochę tego oleju gdzieś tam gubi, może dlatego. W każdym razie oddaliśmy katalizator na reklamację, dostalismy z normą EURO 5 :D wsadził jeszcze emulator na sondę, żeby tych błędów nie wyrzucało, po roku wyrzuca błedy od sondy... ale same giną.... Tak czy siak wcześniej miałem EURO 4 i taki możesz kupić i na pewno będzie spełniał normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...