Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie skrzyni biegów w zakresie prędkości 95-110km/h w Audi A4 B9 2.0 TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
12 minut temu, Langista napisał:

To już chyba kwestia indywidualna każdego ASO, a nawet warsztatów, bo jest pełno takich, co w cenie naprawy dają auto na jeden dzień przynajmniej. Możesz pogadać z przyjmującym zlecenie, że auto jest Ci potrzebne do pracy i czy mogą dać zastępcze na czas naprawy (gwarancyjnej).

Update:

Po raz kolejny masz rację.

W lipcu jak oddałem na gwarancję we Wrocławiu to powiedziano mi, że auto zastępcze jest odpłatne. Przed chwilą rozmawiałem z Lellek Opole i powiedziano mi, że jak auto będzie musiało zostać w serwisie to dadzą mi zastępcze na cały czas naprawy. Opisując usterki wstępnie zarezerwowano mi auto zastępcze. Widać zupełnie inny poziom obsługi klienta.

 

 

 

 

Opublikowano

Panowie

zakładając półtora roku temu ten wątek, nazwałem go "Wycie skrzyni....."  ale teraz jestem pewnien ze to nie jest wycie skrzyni. Ja mam manual w benzynie , koledzy  S-Tronic benzyna lub ON , a dzwięk nagrany przez kolege pb88 łudząco podobny do tego co jest u mnie. Powtórze sie jeszcze raz (na pocieszenie dla kolegi rafal19855) : ja ten dzwiek usłyszałem OD RAZU po wyjechaniu z salonu nowym samochodem na autostrade . Myślałem ze się cos tam musi dotrzeć.... Jak byłem na przeglądzie w ASO to zgłosiłem ten problem , ale na jeżdzie próbnej miałem pecha bo tak lało ze nic nie było słychać tylko deszcz. Na tym przeglądzie dostałem samochód  zastepczy , identyczny jak mój tylko w automacie i .... dokłądnie takie samo wycie  było !!! (no moze ciut mniejze niz u mnie) . Odpuściłem. Ale chętnie usłyszałbym jakieś rozsądne wytłumaczenie tego wycia , a nie , tak jak ktos napisał , ze spec z Poznania powiedział ze tak ma byc :) moze to cos z MildHybrid ?

Na całe szczęście, przejechane mam ponad 40tys i to wycie sie nie pogłębia , jest cały czas takie samo jak po wyjechaniu z salonu.  

Opublikowano

Wycie się pojawia przy przyspieszaniu, czy przy hamowaniu silnikiem?

Miałem problem z wyciem przy hamowaniu silnikiem na 7 biegu, co się okazało, miałem wyłączone „żeglowanie” ? i przez to było te wycie. Teraz włączyłem w systemie żeglowanie i cisza bo przy puszczeniu pedału gazu od razu jest bieg wyłączany i wycia brak. Oczywiście przy wyłączonym żeglowaniu tez nie powinno być żadnego wycia, ale problem rozwiązany w taki sposób ?

Opublikowano

Audi A4 B9 2019 2.0T Quattro benzyna 

S-Tronic (automat)

245 km

< 25 tys przebiegu

Dokładnie to samo, dźwięk jak na filmie.

Pozdrawiam 

Opublikowano

Panowie czy rozwiązał ktoś może temat "wycia skrzyni"?.Mam to samo. najgorzej jest miedzy 110 -120. słychać tez lekk na niskich obrotach przy starcie. Myślałem na początku, że to Turbina. Oglądali mi to spece od AUDI pod Warszawą, przetrzepali komputerem, sprawdzili czasy reakcji sprzęgiel w skrzyni. Według nich to pompa , która jest zbyt wysilona i daje taki efekt i to tak zwana "cecha produktu":-)

Opublikowano
W dniu 15.03.2023 o 18:26, DawidAudi4 napisał(a):

Panowie czy rozwiązał ktoś może temat "wycia skrzyni"?.Mam to samo. najgorzej jest miedzy 110 -120. słychać tez lekk na niskich obrotach przy starcie. Myślałem na początku, że to Turbina. Oglądali mi to spece od AUDI pod Warszawą, przetrzepali komputerem, sprawdzili czasy reakcji sprzęgiel w skrzyni. Według nich to pompa , która jest zbyt wysilona i daje taki efekt i to tak zwana "cecha produktu":-)

Mi tez wyje. Kiedyś wszedłem do kanału i słyszałem jak pompka ta co pompuje olej w części mechanicznej wyje przykładam ucho i wycie ciagle w niej było. Możliwe ze ro właśnie ta pompka daje taki efekt w czasie jazdy bo rosną jej obroty. 

IMG_8592.jpeg

Opublikowano

Dołączam do grona posiadaczy z wyjącą skrzynią. Mam dokładnie takie same objawy jak tu opisujecie. U mnie to 2.0 TFSI quattro CYMC z stronic. Wycie słyszalne od 90 do 120, najgłośniej przy 100-110 i na 7 biegu, po zrzuceniu na 6 nieznacznie się ucisza. Wycie słychać przy przyspieszaniu lub utrzymywaniu prędkości, po puszczeniu gazu na chwilę ustaje, aż do momentu hamowania silnikiem- wtedy wraca.

 

Opublikowano (edytowane)

Mam podobny problem. Wycie zaczęło się około 3-4 tysięcy kilometrów po wymianie oleju MTF i jest słyszalne w przedziale 115-120 km/h. Ważne jest, że gdy puszczę gaz, dźwięk cichnie. Ktoś ma pomysł co może być uszkodzone? Na YouTube oglądając AUTOmatycznych o tym problemie powiedzieli, że wycie może wynikać z mechanizmu różnicowego, ale nigdzie nie udało mi się potwierdzić tej informacji. 

Edytowane przez Liqmen
Opublikowano
W dniu 30.10.2024 o 10:30, Liqmen napisał(a):

Mam podobny problem. Wycie zaczęło się około 3-4 tysięcy kilometrów po wymianie oleju MTF i jest słyszalne w przedziale 115-120 km/h. Ważne jest, że gdy puszczę gaz, dźwięk cichnie. Ktoś ma pomysł co może być uszkodzone? Na YouTube oglądając AUTOmatycznych o tym problemie powiedzieli, że wycie może wynikać z mechanizmu różnicowego, ale nigdzie nie udało mi się potwierdzić tej informacji. 

daj sobie spokój ten typ tak ma usłyszałem w serwisie Audi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...