Rado28 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Witam. Mam pytanie odnośnie silnika 2.0TDI Dziś w ogłoszeniu widziałem co prawda Audi Q5 produkcja 05.2013 z silnikiem 2.0TDI 177km i ku zdziwieniu jest w nim informacja że silnik z adBlue Trochę jestem zdziwiony bo myślałem że AB wchodziło w nowszych modelach od 2015 w zwyż z silnikami o nazwie Ultra Czy mógłby ktoś wyjaśnić jak to dokładnie jest? Pozdrawiam Radek.
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 (edytowane) były takie egzemplarze, sąsiad ma daj VIN to Ci rozkoduje Edytowane 30 Sierpnia 2020 przez Dev 1
Muskel1 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Były tyle że pomimo tego, że miały już SCR-Kat i AdBlue miały "tylko" norme spalin EU5
RALF76 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 2 godziny temu, Muskel1 napisał: Były tyle że pomimo tego, że miały już SCR-Kat i AdBlue miały "tylko" norme spalin EU5 dopiero te z AB spełniają normę EU5
Muskel1 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Masz na myśli EU6 chyba Ja mam EU5 i nie mam ani SCR ani AB . Są także jednostki tak jak właśnie ten powyżej, które pomimo AB i SCR maja tylko EU5
RALF76 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) miałem na myśli że EU5 po "aferze" nie spełniało norm i dopiero pod dodaniu SCR AB zbliża się do tych norm. Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez RALF76
RALF76 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 16 minut temu, Muskel1 napisał: Ja mam EU5 i nie mam ani SCR ani AB . Chyba to występuje łącznie? SCR i AB?
Muskel1 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) 6 minut temu, RALF76 napisał: Chyba to występuje łącznie? SCR i AB? Tak oczywiście. AB bez SCR nie działa. Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 10 minut temu, RALF76 napisał: miałem na myśli że EU5 po "aferze" nie spełniało norm i dopiero pod dodaniu SCR AB zbliża się do tych norm. Jaka jednostka?
Muskel1 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Ja nie musiałem nic dodawać. W Golfie 6 CBAB musiałem tylko softa wgrać obowiązkowo bo grozili wymeldowaniem. W CDUC na razie dostałem tylko zaproszenie na dobrowolną akcje zmiany softu. To samo w Golfie 7 DYCA. Ten ostatni mam EU6
RALF76 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Teraz, Muskel1 napisał: Ten ostatni mam EU6 tam jest podwójny SCR AB czyli dwa wtryski?
Muskel1 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Właśnie on nie ma SCR i tylko EU6. Też mnie to dziwiło. Dopiero późniejsze mają SCR i EU6d Temp.
RALF76 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 2 godziny temu, Muskel1 napisał: To samo w Golfie 7 DYCA. co to za silnik? może dcya?
Rado28 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Trochę mi się rozjaśniło ? Nie byłem świadomy że już w 2013 roku wychodził adBlue, coś mi świtało że od 2015 w całym VAG-u a tu proszę niespodzianka... "Dev" co do VIN-a to nie będę kupować tego auta ale dzięki za chęci pomocy, może odezwę się kiedyś jak znajdę A6C7 bo takie auto mi się marzy ? Q5 przeglądałem tylko z ciekawości jak się mają cenowo itd Pozdrawiam forumowiczów Radek.
Muskel1 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Godzinę temu, RALF76 napisał: co to za silnik? może dcya? Tak DCYA koordynacja paluchów zawiodła
Damian320d Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 Hej ja mam motor CSUA z końca 2014 roku i mam adblue i wbite w dowód euro6 b
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się