peter22 50 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam wszystkich jestem po kolejnych modach dzieki pomocy jaro4444 wsadzilismy do mojego A4 BRB 1.9tdi 116 KM drugi IC nowy zestaw sprzegła , wywalony katalizator , teraz jeszcze tylko czekam na turbine BRD i korekta softu u Witka zobaczymy co wyjdzie. Witam , dzisiaj na pokładzie mojego autka zagosciła turbina brd ale trzeba było wywalic EGR bo inaczej sie nie chciała zmieścić. zrobiłem 160 km "Jak dziadek :gwizdanie:" max predkosc to 130 km/h. teraz tylko czekam na korekte u Witka i zobaczymy co wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 aż Ci zazdroszcze szczególnie pomocy Jaro4444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 he he he ... kiedys mialem identyczny pomysl na to auto ale jedna osoba wybila mi to z glowy .... p.s wyjdzie jakies 170 PS ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 mam nadzieje ze wyjdzie troszke wiecej :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 mam nadzieje ze wyjdzie troszke wiecej :naughty: pompki na wiecej nie starcza .... ale tzreba byc dobrej mysli ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 juz teraz autko troszkę inaczej sie zachowuje a zwłaszcza jak sie rozpędzi na wyzszych obrotach jakieś takie leciutkie sie zrobiło i odetchnęło po wywaleniu kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 juz teraz autko troszkę inaczej sie zachowuje a zwłaszcza jak sie rozpędzi na wyzszych obrotach jakieś takie leciutkie sie zrobiło i odetchnęło po wywaleniu kata skutki dolozenia drugiegi IC-ka ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arttrouve1 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam wszystkich jestem po kolejnych modach dzieki pomocy jaro4444 wsadzilismy do mojego A4 BRB 1.9tdi 116 KM drugi IC nowy zestaw sprzegła , wywalony katalizator , teraz jeszcze tylko czekam na turbine BRD i korekta softu u Witka zobaczymy co wyjdzie. no, musze sie terz pochwalic. :gwizdanie: w moim avf juz mam suszere brd a fmic juz w przyszlym tygodniu... a nastepnie master rogatolli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Witam wszystkich jestem po kolejnych modach dzieki pomocy jaro4444 wsadzilismy do mojego A4 BRB 1.9tdi 116 KM drugi IC nowy zestaw sprzegła , wywalony katalizator , teraz jeszcze tylko czekam na turbine BRD i korekta softu u Witka zobaczymy co wyjdzie. [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 08:08_________________________________________________Cos mie sie nie wyslalo.Napisze jeszcze raz powiedz mi a jak rozwiazales sprawe z wzocnienie dolmym laczaczym oba IC.Z mojego rozeznania wynika ze jednowalkowy BPW ma inne to wzocnienie niz dwuwalkowe motory BRD , BRE, BLB itd..... Rozumie ze ten dotatkowy IC pochodzi z BRD lub 2.0 TFSI ? bo niestety on do BPW nie podchodzi P&P [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 08:17_________________________________________________Jest to dal mnie o tyle cenna informacja z tego co sie dowiedzialem ze wszystkie modele na moim rynku w wersji Quattro 140 KM mialy tylko i wylacznie silniki BPW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 he he he ... kiedys mialem identyczny pomysl na to auto ale jedna osoba wybila mi to z glowy .... Leo, why? Sorry za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 ic jest z 2.0 tfsi jest identyczny jak 2.0 tdi 170 KM a rura łącząca 2 IC jest tez z 2.0 tfsi tylko mocowanie było przerobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 he he he ... kiedys mialem identyczny pomysl na to auto ale jedna osoba wybila mi to z glowy .... Leo, why? szkoda kasy na takie auto ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 1.9 TDI BRB ma większy potencjał. Trzeba co najwyżej wymienić końcówki w pompkach (albo dać mocniejsze pompki) i dmuchnąć jakąś BRD turbinką. Napisze jeszcze raz powiedz mi a jak rozwiazales sprawe z wzocnienie dolmym laczaczym oba IC.Z mojego rozeznania wynika ze jednowalkowy BPW ma inne to wzocnienie niz dwuwalkowe motory BRD , BRE, BLB itd..... Turdzi może ja tam nie wszystko wiem, ale doły (blok, miska, ...) silników 2,0 TDI są identyczne jeśli chodzi o punkty bazowe. Więc nie powinno być problemu tutaj. BRD ma inne wzmocnienie jak 140 KM!!! Od prawej strony ma ono końcówkę zagiętą do góry, a 140 KM mają kończącą się poziomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 ic jest z 2.0 tfsi jest identyczny jak 2.0 tdi 170 KM a rura łącząca 2 IC jest tez z 2.0 tfsi tylko mocowanie było przerobione Chodzi ci o to mocowanie Jaro wlasnie wiem tam jest kolanko wygiete do gory tak aby zrobic wejscie pod dodatkowy IC i z tym nie ma problemu ( w 140KM rura idzie prosto ) Robilem rozeznanie ETKA i mi pokazala zupelnie inne to wzmocnienie dla silnika BPW jak masz chwilke i by ci sie chcialo to mogl bys to sprawdzic. To mocowanie ktore zaznaczylem strzalka etka pokazuje dla BPW zupelnie po lewej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 http://moto.allegro.pl/item583089726_belka_dolna_audi_a4_dostawa_gratis.html mogę wkleić zdjęcia jak to trzeba przerobić żeby było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 mogę wkleić zdjęcia jak to trzeba przerobić żeby było ok chetnie zobacze tylko ta belka co wkleiles jest z BLB , BRE a wedle Etki do BPW jest inna Tak wygladaja beli w BRE i BLB tak wyglada BRD widac ze sa P&P z tymi powyzej natomias tak wygladaja belki do BPW i BRB ( chyba to ta sama belka ) Niestety etka mi nie che pokazac nr tych belek i w dodatku jest po niemiecku wiec jak dla mnie juz wogole awaria to jest BPW a tak wyglada BRB i jest identyczna z BPW Wiec jestm ciekaw jak to chopaki przerobily u ciebie peter22 ze upchalyta belke z 2.0TFSI ( ktora jestprawie taka sama jak BRD ) do twojego BRB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 To jest belka od TFSI, którą można spokojnie przerobić: http://moto.allegro.pl/item590771419_audi_a4_2006_2_0_wzw_przednie_belka_rura.html Turdzi ETKA jest poglądowa więc nie wierz jej ślepo To jest BPW więc zwóć uwagę na przednią podporę silnika - jest identyczna jak BLB, więc idę w zakład, że belka przednia od BRD pasuje do BPW P&P: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 jaro4444 a co trzeba w niej przerobic ? tak aby pasowala do BRE bo ta z BRD jest P&P ale wiem ze ty cos tm usiales zeszlifowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Belka od BRD jest P&P. Problem jest z belką od 2.0 TFSI. Trzeba uciąć kawałek wzmocnienia, ten który trzyma aluminiowe gniazdo na łapę silnika i przespawać go z Twojej starej belki od TDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 jaro4444 a dowiadywals sie moze ile taka belka od BRD w ASO kosztuje.Etka mi nie chce pokazac info na ten temat tak aby miec jakies rozeznanie.Uzywki z 2.0 bo te sa najpopularnijesze to ok 250 - 300 zl wiec zakladam z nowa moze kosztowac ok 1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi