kred Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 zeskanowalem autko i wyszły następujące błędy 01539 headlights not adjusted 35-00-- 01593 heated windshield (z2) 36-00- open circuit 01039 coolant temperature sensor (g2) 30-10 - Open or Short to + - Intermittent 01406 no flame 35-00-- 00532 supply voltage b+ 07-10 signal to low intermittent doradzcie jak je zlikwidowac
chudineze Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Sprawdzić co znaczą w FAQ działu VAG wszystko opisane tylko trzeba chcieć poszukać, naprawić a potem wykasować i zobaczyć czy znowu są.
kred Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 juz były kilkakrotnie kasowane dlatego pytam jaka moze być przyczyna. pierwszy jest od ksenonow i pytanie jak sie je adoptuje, jest moze 1 watek na ten temat probowalem i nic(może kabel za cienki lub wersja vag-a). czy przy zrypanym potencjometrze tez ten komunikat wywala ???? reszta z dosłownego tłumaczenia nic mi nie mówi :gwizdanie: przyuwazylem jedna rzecz. podczas odstawiania samochodu na parking - przyhamowalem i lampy na chwile opadly. czyli prawdopodobnie czujnik. moje pytanie czy czujnik z przodu na wahaczu i z tylu jest taki sam. nie ma teraz pogody zeby sie pod autem wywalic bo bym sam to sprawdzil wiec moze ktos wie. gdzie szukac sensora (g2)
domjenick Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 sensor masz na bloku glowicy,od strony aku,jest zielone gniazdo na wtyczke 4 piny(chyba) ,01593-szukaj przerwy na kablu ogrzewania lusterek,01539-problem z silniczkiem ustawiania zasiegu ksenonow-wejdz w sterownik i sprobuj przeprowadzic test ksenonow,ew. wyjmij lampe i zobacz,czy wszystko jest na miejscu,00532-sprawdz alternator i aku,kable polaczeniowe,ew,regulator napiecia 01406-nie wiem
kred Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 ,01593-szukaj przerwy na kablu ogrzewania lusterek troche to dziwne bo lusterka grzeja bez zarzutu ?? 01539-problem z silniczkiem ustawiania zasiegu ksenonow-wejdz w sterownik i sprobuj przeprowadzic test ksenonow,ew. wyjmij lampe i zobacz,czy wszystko jest na miejscu robiłem test. vag-iem poziomuja sie gora dól. błedu nie moge skasować. nawet nie znika. sprobuje kupic jedna czujke i sprawdze co dalej dzieki za info
gaciu Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 zeskanowalem autko i wyszły następujące błędy 01539 headlights not adjusted 35-00-- To jest temat innego twojego postu i sam też nie wiem. 01593 heated windshield (z2) 36-00- open circuit Masz jeszcze ogrzewaną elektrycznie szybę? Może była wymieniona na normalną, a może jest pęknięta. Jeśli obydwie opcje odpadają to poszukaj modułu sterowania ogrzewaniem przedniej szyby. Nie wiem gdzie się dokładnie znajduje, ale stawiam na okolice sinika wycieraczek. 01039 coolant temperature sensor (g2) 30-10 - Open or Short to + - Intermittent Czujnik temperatury płynu chłodzącego G2/G62 jest walnięty. Bardzo częste zjawisko. Oryginalny czujnik jest czarny natomiast część z ASO będzie zielona. Potrzebne części : 1 x 059 919 501 A - czujnik 2 x 032 121 142 - sprzężna mocująca 1 x 903 168 02 N - uszczelka/podkładka Oto poradnik ja wymienić: http://www.audifans.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14357 01406 no flame 35-00-- Zapowietrzony układ paliwowy, cieknący układ paliwowy, albo efekt pracy webasta. Jak cisnąłeś auto na pustym baku to może się zapowietrzył. Nie mam pojęcia jak odpowietrzyć układ, ale chyba jest taka funkcja w VAG-u. 00532 supply voltage b+ 07-10 signal to low intermittent W jakiej grupie wyskoczył Ci ten błąd? Jeśli tylko w jednym to coś z połączeniami w tym module. Jeśli w wielu na raz to coś nie tak z aku.
kred Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2009 dzieki już sobie z tymi błędami poradziłem. użytkownik przedemna bardzo mocno wierzył serwisowi który "partaczył" robote wystarczyło głębiej sie tematowi przyjrzec powsuwac do kończa wsówki i wszystko jest ok. pzaz ksenonami szyba faktycznie jest ogrzewana tylko wtyczka nie przeczyszczona i zasyfiona była teraz wszystko ok sensor (g2) taka sama bajka za mocno zciśnieta opaska z innym przewodem i był niestyk na kostce sensora 01406 no flame to może być moja zasługa (jazda na rezerwie) 00532 - być moze bład spowodowany myciem silnika ?? powtorzył mi sie 3 razy zaraz po myciu i 3 dni pozniej - narazie spokoj wielkie dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się