Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów (duże spalanie)


hardy

Rekomendowane odpowiedzi

Usterki usuniete, a mimo to czworka dalej duzo pali : /

Dynamiczne :

001.jpg003.jpg004.jpg008.jpg011.jpg

Statyczne :

001.jpg003.jpg

004.jpg007.jpg

013.jpg014.jpg

018.jpg023.jpg

Jakies pomysly, wskazowki ?[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 21:53_________________________________________________Jeszcze raz dynamiczne, bo cos nie gra.

001.jpg003.jpg004.jpg008.jpg011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kat synchronizacji - zły

pompka 1i 4 słabiutko

turbo - ok choc by mogło na dole ladniej ciagnąc

termostat -ok

przeplywomierz- ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ten kąt synchronizacji to miejscami poza zakresem... choć na statycznych nie wygląda tak strasznie to jednak bym dłubnął

korekcje też już spore - może jakiś clean dolać do paliwka?

turbinka lekko zaspała ale przy tych obrotach chyba ma prawo... przeładowania nie ma

no ciekawe co inni powiedzą :mysli:

a 23?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozmawialem z kolesiem ktory mi skladal rozrzad i jest na 100% pewien, ze wszystko ustawil dobrze :wallbash: Co do wtryskow to co radzisz ? dolac cos do paliwa ?

no to standard...jedziesz na stację i kupujesz środek do czyszczenia wtrysków - i tak co 5 baków (5000km) - polecają firmy STP...

ostatnio w modzie dolewanie mixola (200ml na pełen bak) i Boberkowi się po tym korekcje poprawiły... ja jednak nie zaryzykuję bo mówią że owszem ale turbinka też może siadać...

a rozrząd do poprawki - widać po logach - niby w normie ale na dynamicznych już nie

ile przebiegu? (strzelam na jakieś 300tyś :>)

no i ile pali?

zrób te BIPy - czyli grupę 23

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta formula do czyszczenia wtryskow sie nadaje i po ilu wlewach sie poprawia ? Grupe 23 przeciez dalem : ) Co do przebiegu to 124tyś.

Spalanie po miescie 8.5-9.5 na trasie 140km/h 7.5

Ten zle ustawiony rozrzad moze byc przyczyna spalania ? Oo

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17996 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1588 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

18080 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1672 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Takie bledy jeszcze mi wisza na silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łoł... nie zauważyłem że w bok jeszcze jest :wink4:

BIPy piękne... ale te korekcje :thumbdown:... wlewaj Vpowera + STP i po 1000km zrób logi znowu...

kąt synchronizacji ma znaczenie ale nie wiem czy to nie burza w szklance wody...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przyprowadzeniu go od francuzow leje caly czas verve, ale jutro zaleje full na shell`u i sprawdzimy ten STP. Mozesz mnie jeszcze naprowadzic ktore logi przedstawiaja korekcje i na co zwracac uwage ?

Dzieki za wszelkie porady/sugestie : )

ass.jpg:cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18062 "zazwyczaj ten błąd dotyczy problemu z czujnikiem poziomu oleju.

dzieje się tak najczęściej wtedy gdy do kompa w aucie z czujnikiem, zostanie wgrany soft od auta bez czujnika oleju, lub gdy coś z tym czujnikiem nie jest ok."

17996 "To błąd , przerwa obwodu do elektro-hydraulicznych poduszek silnika ,

jest to poducha hydrauliczno-elektryczna o zmiennej charakterystyce tlumienia ( zmiennej twardosci ) , innaczej na wolnych i inna twardosc na obciazeniu,

poduszka ma gniazdo i idą do niej jakieś kable - sprawdź to , moze poprostu brak styku gdzieś."

18080 "sterowanie wentylatorem 1 na chłodnicy - przerwa lub zwarcie do masy"[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 22:35_________________________________________________korekcje masz w grupie 13tej... wszystkie cylindry po koleji - powinny być jak najbliżej zera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale i tak poczekaj aż fachowiec się tu wypowie... bo ja dopiero to rozgryzam :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasunela mi sie jeszcze pewna mysl - auto jest dosc glosne i do tej pory myslalem, ze to brak dolnej i gornej oslony silnika, ale czy jest mozliwosc iz przez ten zle ustawiony rozrzad bedzie bardziej klekotac ?[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 23:13_________________________________________________1 Fault Found:

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

57-00 - Electric Circuit Failure

To jest czujnik z kola ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasunela mi sie jeszcze pewna mysl - auto jest dosc glosne i do tej pory myslalem, ze to brak dolnej i gornej oslony silnika, ale czy jest mozliwosc iz przez ten zle ustawiony rozrzad bedzie bardziej klekotac ?[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 23:13_________________________________________________1 Fault Found:

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

57-00 - Electric Circuit Failure

To jest czujnik z kola ?

te silniki na PD poprostu klekocza jak cholera , nic na to nie poradzisz , chyba ze zmienisz diesla na CommonRail

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie duże w mieście....skąd to znam.

mam to samo odczucie coprawda w 1,9 AFN, ale mała dygresyjka.

W jaki sposób dokonałes pomiaru spalania ?

Z obserwcji zauwazyłem, że niestety korki, światła to 2-4 litrów więcej i wówczas spalanie mam 10-11 l/100 km.

Patrząc na średnią prędkość 10-12 km/h to szlak mnie trafia, 0.6 l/h na postoju robi swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem dzisiaj w serwisie, podlaczyli sie, wyregulowali wtryski i sprawdzili mi ten kat synchronizacji. Pan powiedzial mi, ze wtryski pracuja dobrze, a z rozrzadem wszystko ok.

Druga sprawa, tak od slowa do slowa przeszlismy na temat glowicy i powiedzial, ze skoro byly wymieniane dwa zawory i szklanka to moze dlatego duzo pali (dociera sie), wspomnial tez cos o pracy wydechu (z obudowy filtra powietrza wydobywa sie przerywane buczenie).

Mozliwe opcje ? :mysli:

btw, co zonacza ten "mixol" ? :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro "magicy" wyregulowali "coś" to pokaz statyczne 004,013:)

i jak wyzej koledzy pisali zalej STP na pełny bak, korekcjie nie wygladaja na 124tys...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...