Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów (duże spalanie)


hardy

Rekomendowane odpowiedzi

Swiezo wykonane logi i co najwazniejsze widac poprawe :cool1: Czyli jednak cos zrobili w tym serwisie, bo nie wierze ze ten STP przynosi takie rezultaty juz po 100km.

SZYCHA - idac dalej tym kierunkiem, to czy jest mozliwe iz zawory musza sie ulozyc/dotrzec ? (zakladajac, ze cos nie do konca zostalo zrobione idealnie).

003013a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekcje sie poprawiły , ale synchro dalej do pupy, ostatnia rubryka w grupie 04 powinno byc 0 to optymalnie albo koło 0,... malutko po

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby mi sprawdzali rozrzad i ponoc wszystko jest dobrze :mysli:

Zauwazylem jeszcze jedna rzecz, na luzie mam dziwne pomiary spalania. Raz pokazuje mi 4, raz 2 czasem nawet 10. Wysoki pomiar pokazuje mi gdy przy rozpedzaniu auta zrzuce od razu bieg, wystarczy ze przyrzymam go dluzej na biegu (spalanie 0 - sila pedu) i wtedy zrzuce bieg, pokazuje 0.6-1l, to normalne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak...schrzanili te pomiary w naszych autkach całkowicie...

chwilowe to średnia z ostatnich 300 metrów :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rano - zaraz po odpaleniu... 38l/100

ze skrzyżowania bez buta - normalnie do 25l/100

nie przejmuj się spalaniem jakie komputer pokazuje w mieście bo jeśli dasz buta ze świateł i staniesz 500 metrów dalej na drugich światłach (mocno hamując) to spalanie chwilowe stanie Ci na powiedzmy 14l/100 i BĘDZIE TO DOLICZANE do średniej przez cały czas stania na czerwonym... więc wyniki FISa w mieście są mocno przekłamane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ot i jestem.

Wywołany do tablicy odpowiada.

hardy

SZYCHA - idac dalej tym kierunkiem, to czy jest mozliwe iz zawory musza sie ulozyc/dotrzec ? (zakladajac, ze cos nie do konca zostalo zrobione idealnie).

Jak zwykle zadnia w tej materi sa podzielone. Z doswiadczenia wiem a kiedyś docierałem zawory V6 VW ....dotarte popwrawnie zawory widać odrazu....spartolona robota pogłebia się z czasem...... szkoda że nie zrobniłeś pomiaru kompresji przed i po i miałbyś namacalny dowód....bo zakłądam ze nie uśmiecha ci się zrzucanie głowicy dla samego sprawdzenia.....nagar z wtryskiwaczy z komory spalania....też nieco zmienia parametry (i niekiedy samo czyszczenie czyni cuda)

co do korekcji.....jak ruszali tylko same wtryski to no jest lepiej....ale jak coś dłubali jeszcze (kolerktor, podmiana wtryskiwacza pilotującego itp....) to efekt marny.

Z tego co zauważyłem korekcje zmieniają się (i to sporo) w zalezności od jakości ON oraz od stylu jazdy (dziadek/buuut).

Z ciekawości zapytam a jak tam silniczek chodzi ....trzęsie /nie trzęsie motorkiem na wolnych obrotach (widok na silnik po otwarciu maski).

Co do fis....

miato i fis niepotrzebne nerwy....mi pokazuje 10 -11 l/100 km......wystarczy że śmigne kawałek trasy i już o połowę mniejsze.....

Postój na światach (korek) w oczach spalanie rośnie 0,1 co ok. 20 sek. i takim sposobem z oszędnego Diesla wychodzi na to że jedziemy Starem.

System pomiaru FIS jest niedopracowany .... ale fajna to zabawka.

Pozdrawia

SZYCHA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy trzesie mocno nie powiem, bo nie mam porownania (pierwszy moj taki motor), ale z pewnoscia pracuje za glosno, i ta praca wydechu ktora sluchac z filtra powietrza tez robi swoje. Moj ojciec mi mowil ostatnio, ze mial taki przydadek z glowica (wymieniane zawory i szklanki), auto bez mocy i straszne spalanie przez miesiac, a pozniej reka odjal - tyle ze to byl tir.

Co do roboty chlopakow z tego serwisu to tylko regulowali te wtryski i sprawdzali mi ten kat, nic wiecej. Jak na razie w spalaniu roznicy nie widze, ale po miescie caly czas dygam. Do swiat pokatuje go na tym vpower, a na same swieta do Rybnika uciekam, wiec zobaczymy co wyjdzie na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosilbym o opisanie tych bledow : o

01426 - Controls in Steering Wheel (E221)

49-00 - No Communications

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

57-00 - Electric Circuit Failure

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

Dzis jadac do Lodzi przednie hamulce z kazdym kilometrem zaczely mi lapac kola coraz bardziej. Trzy razy musialem zapowietrzac uklad, zeby jakos wrocic do domu. Zauwazylem, ze jadac hamulce nie sciskaja, ale wystarczylo ze zatrzymalem sie na swiatlach, pochodzil troche na jalowym i kaput. Na sam koniec tego wszystkiego zaczela mi mrygac kontrolka recznego - podlaczylem sie pod abs, ale nie ma innego bledu, poza tym srodkowym. tragedia ;o

Dodam jeszcze, ze zanim zaczely sie cale te problemy zaczela mi mrygac kontrolka od swiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... a co oni mogli grzebnąć w tych wtryskach? bo mnie to bardzo ciekawi... co tam się reguluje w PD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosilbym o opisanie tych bledow : o

01426 - Controls in Steering Wheel (E221)

49-00 - No Communications

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

57-00 - Electric Circuit Failure

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

01426 - problem z przyciskami w kierownicy - brak komunikacji

01435 - czujnik cisnienia hamulca - awaria ukladu elektrycznego (ABS moze zle dzialac, moze dlatego tez wiecej pali, bo caly czas hamulec jest lekko docisniety?)

16955 - przelacznik hamulca - uszkodzenie obwodu (podejrzewam ze elektrycznego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PD ustawia się tzn. skok tłoczka-czyli odstęp (skok) pomiędzy dnem komory wysokiego ciśnienia a tłokiem pompującym w jego najniższym położeniu, czyli po prostu żeby tłoczek wykonując ruch posuwisto zwrotny nie uderzał o dno komory wysokiego ciśnienia bo rozpierdzieli pompowtrysk. Ja się ostatnio bawiłem w regulacje PD i powiem ze można popróbować z tymi regulacjami bo korekcje potrafią się pozmieniać dzięki samym regulacją.

18cde22d23c84a81m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PD ustawia się tzn. skok tłoczka-czyli odstęp (skok) pomiędzy dnem komory wysokiego ciśnienia a tłokiem pompującym w jego najniższym położeniu, czyli po prostu żeby tłoczek wykonując ruch posuwisto zwrotny nie uderzał o dno komory wysokiego ciśnienia bo rozpierdzieli pompowtrysk. Ja się ostatnio bawiłem w regulacje PD i powiem ze można popróbować z tymi regulacjami bo korekcje potrafią się pozmieniać dzięki samym regulacją.

:hi: rozumiem że wyciągnięcie jest konieczne? czy to na zamontowanym się reguluje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...