Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Telepie autem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów. 

Mam problem z moją audi a4 b7 2.0 TDI BPW. Dużo już czytałem na ten temat ale żadnych odpowiedzi nie znalazłem. Chodzi o to że rzuca silnikiem w komorze tak że czuć to siedząc w aucie. Najciekawsze jest to że raz jest dobrze i chodzi bez problemu a raz telepie. I nie ma na to zasady czy to sucho czy mokro. W aucie dwa miesiące temu wymieniony wałek rozrządu i po miesiącu od wymiany problem zaczął się nasilać. Dodam jeszcze że gdy telepie autem słychać przy kole od strony kierowcy takie jakby szorowanie. Pompowtryski raczej odpadają bo auto wczoraj było u mechanika i sprawdzał wszystko i jest okey. Sam nie był w stanie ustalić co się dzieje. Wspomniał tylko coś o pompie vacum.

Będę wdzięczny za pomoc. 

Opublikowano

Telepie to pojęcie względne. Też mam Bpw. Sprawdziłby wtryski grupę 13 jakie są wartości. Jeżeli po wymianie wałka rozrządu dzieją się takie rzeczy to może problem jest z nim właśnie. Do zdjęcia pokrywa zaworów i kontrola wałka. 

Opublikowano

Umowie się jeszcze raz na kontrolę w takim razie. Telepie tzn. jak otworzę maskę silnik się cały trzesie dużo bardziej niż to powinno wyglądać. Trzęsienie jest mocno odczuwalne w środku auta. 

Opublikowano

Weź pod uwagę, że 2,0 tdi nie słyną z dobrej kultury pracy. Telepie na zimnym czy ciepłym ? 

Opublikowano

Nie ma żadnej reguły, nieraz jak zimny a nieraz jak ciepły. Zdarza się że telepie a po przejechaniu paru km przestaje a potem znów zaczyna.

Opublikowano

Jak kompa podpinałeś to akurat wtedy telepało ?

Bo jak nie to co miałbyś na nim niby zobaczyć , jak akurat było OK ?....:decayed:

Tutaj masz cały obszerny temat o telepaniu BPW i nie tylko , warto przeczytać cały by przyswoić nieco wiedzy :

 

 

Opublikowano

Witam, dolacze sie do tematu. U mnie problem rowniez z nierowna praca silnika gdzie trzesie buda. Silnik BPW, problem pojawia sie tylko na cieplym i na postoju, bardziej odczuwalne jest np po trasie, gdzie silnik jest dobrze nagrzany lub w cieple dni tak powyzej 14 stopni. Uszczelniacze wymienione na wtryskach, walek zmieniony szklanki itp byly wymieniane, filtr paliwa nowy. Z jakich grup logi zrobic? Czy to moze jakas wina czujnika, np temp?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...