Pepe0891 Opublikowano 20 Września 2020 Opublikowano 20 Września 2020 (edytowane) VID_20200920_113232.mp4 Edytowane 20 Września 2020 przez Pepe0891
Pepe0891 Opublikowano 20 Września 2020 Autor Opublikowano 20 Września 2020 (edytowane) Witam. Mam problem z moim B7. Drgania przy około 1200 obr, na postoju. W czasie delikatnej jazdy na jedynce, przy podobnych obrotach zaczyna szarpać. Zimny czy ciepły odpala bez problemu. Zmierzyłem ciśnienie paliwa. Wynik trochę mnie zastanawia. Dlaczego tak gwałtownie skacze wskazówka? Czy to oznacza uszkodzoną pompę vacum? Edytowane 20 Września 2020 przez Pepe0891
marcy007 Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) Witam tydzięń temu robiłem też pomiar w moim brb ale skazówka stała w miejscu cały czas na 9 bar przy 3000 obr. Edytowane 16 Października 2023 przez marcy007
piotrsob1 Opublikowano 19 Października 2020 Opublikowano 19 Października 2020 W dniu 20.09.2020 o 12:04, Pepe0891 napisał: VID_20200920_113232.mp4 86 MB · 0 pobrań Ewidentnie jest jakiś problem od 1800 obr/min, ciśnienie nie powinno spadać , w miarę wzrostu obrotów powinno rosnąć i przy trzech tysiącach powinno być minimum 10 Barów. Wygląda na to że jest problem z zaworem ograniczającym ciśnienie, znajdującym się w pompie tandemowej.
Pepe0891 Opublikowano 14 Listopada 2020 Autor Opublikowano 14 Listopada 2020 Dzięki za zainteresowanie i opinię. Pompę wymieniłem na nową. Pomiar ciśnienia wyszedł trochę dziwny, bo praktycznie w każdym zakresie obrotów wartości były zaniżone o około 1 bar. Mam nadzieję, że to tylko manometr się zepsuł. Poza tym już nie było skoków ciśnienia powyżej 1800 obr. Pomiar powtórzę jak tylko uda mi się wrócić do PL i zakupić nowy manometr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się