Darekwolak Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 Witajcie! Po wymianie rozrządu w audi a4 b8 2.0 tdi, rolek, napinacza, paska plus wymianie mikro paska i napinacza. Odpaliłem autko i piszczy na zimnym silniku. Dźwięk wydobywa sięu gory od strony wtryskiwaczy. Mieliście już problem z taką przypadłością???
gruzin519 Opublikowano 4 Października 2020 Opublikowano 4 Października 2020 Raczej pasek od osprzętu piszczy, niby nowy a badziewie. Ja przy zmianie rozrządu włożyłem pasek Conti na osprzęt i niestety ale musiałem go zmienić bo piski jakie wydawał doprowadzały do szewskiej pasji. Kupiłem Dayco i mam spokój.
Darekwolak Opublikowano 6 Października 2020 Autor Opublikowano 6 Października 2020 W dniu 4.10.2020 o 13:08, gruzin519 napisał: Raczej pasek od osprzętu piszczy, niby nowy a badziewie. Ja przy zmianie rozrządu włożyłem pasek Conti na osprzęt i niestety ale musiałem go zmienić bo piski jakie wydawał doprowadzały do szewskiej pasji. Kupiłem Dayco i mam spokój. Witaj! Tu masz rację... Winna była rolka prowadząca i pasek. Wydawały z siebie straszne dźwięki. U mnie zmiana na Continental załatwiła sprawę... Jak widać trzeba mieć szczęście by trafić na dobry zestaw.... Temat zamykam. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się