Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy w silniku 2,0 TDI -Czy to coś powarznego?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
5380 - Zawór klapy obejścia filtra powietrza (N275) 
          P1016 00 [032] - przerwa w obwodzie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
5382 - Zawór klapy obejścia filtra powietrza (N275) 
          P1015 00 [032] - zwarcie z masą
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
4985 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11) 
          P0672 00 [109] - usterka elektryczna w obwodzie
          Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 2
                    Przebieg: 209771 km
                    Data: 2018.10.02
                    Czas: 07:34:40
 

Opublikowano

wymień świece żarowe, sprawdź okablowanie filtra w dolnej obudowie filtra powietrza i skasuj błędy

Opublikowano

OK! A co oznacza ten przebieg i data? Czy to nie jest jakiś stary nie skasowany błąd? Auto posiadam od trzech miesięcy i teraz nabyłem kabel diagnostyczny. Może najpierw skasować błędy i za jakiś czas ponownie zrobić skan.??

Opublikowano

Skasuj przejedź się i zobacz czy błędy wróciły

Opublikowano

Błąd został zapisany 2018r przy przebiegu 209771 km, wystąpił 2 razy.  Zrób tak jak kolega Ci radził. Wykasuj, zrób jazdę próbną i sprawdź czy błędy powracają. 

Opublikowano

OK! Dzięki za podpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...