PluszowyZuczek Opublikowano 10 Października 2020 Opublikowano 10 Października 2020 Witam, chce dobrać do swojej A4 KATALIZATOR, nie mogę zamontować oryginału, ponieważ wcześniejszy właściciel zrobił 3 calowy przelotowy wydech z kwasowki i muszę dobrać coś uniwersalnego. Planuje wyciągnąć z niej 250-300 Km i zastanawiam sie jakiego KATa dobrać żeby nie zapchać wydechu. Znalazłem coś takiego, ale zastanawiam się czy 400 CPSI to nie za dużo na diesla i czy nie lepiej wziąć Euro 3 z 200 CPSI żeby osiągnąć w.w moc. Jeżeli ktoś wie, co wybrać, to proszę o pomoc☺️ Katalizator Magnaflow okrągły EURO 4 76mm 99659HM WWW.RPMOTORSPORT.PL
Ziewal Opublikowano 10 Października 2020 Opublikowano 10 Października 2020 Katalizator mocy Ci nie Doda a odejmie jak chcesz 300 to nowe wtryski i większe turbo
PluszowyZuczek Opublikowano 10 Października 2020 Autor Opublikowano 10 Października 2020 (edytowane) Godzinę temu, Ziewal napisał: Katalizator mocy Ci nie Doda a odejmie jak chcesz 300 to nowe wtryski i większe turbo Nie no, to oczywiste, że katalizator mi mocy nie doda, napisałem 250-300km, ale nie chcę tego osiągać poprzez samą wymianę katalizatora ??? chce po prostu wiedzieć, czy jak teraz zamontuje taki katalizator, jaki dałem w poście, to czy przy przyszłych modyfikacjach nie będzie on wąskim gardłem, załóżmy że do tych 300km aczkolwiek liczę bardziej na 260/270. Edit: Przeczytałem swojego posta, rzeczywiście mogłeś go źle zrozumieć. ? Edytowane 10 Października 2020 przez PluszowyZuczek
Ziewal Opublikowano 10 Października 2020 Opublikowano 10 Października 2020 Olej na razie katalizator jak chcesz moc to podstawa to nowe wtryski nie nowsze ale nówki bo one właśnie są wyznacznikiem mocy
PluszowyZuczek Opublikowano 11 Października 2020 Autor Opublikowano 11 Października 2020 10 godzin temu, Ziewal napisał: Olej na razie katalizator jak chcesz moc to podstawa to nowe wtryski nie nowsze ale nówki bo one właśnie są wyznacznikiem mocy Nie możemy się dogadać ? Moc jest kwestią drugorzędną. Najbardziej zależy mi żeby autko było trochę bardziej EKO żeby testy spalin nie wychodziły tragicznie(tylko źle ?) i żeby spaliny nie miały tego specyficznego zapachu. A przy tym nie chcę mieć problemów w przyszłości z podnoszeniem mocy, gdybym chciał wgrać jakiegoś delikatnego wirusa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się