piotrsob1 Opublikowano 22 Listopada 2020 Opublikowano 22 Listopada 2020 (edytowane) 16 minut temu, kamilm123 napisał: No własnie ale czemu tak jest? Przecież moje wałki których nie założył były z głowicy AUM a teraz jest głowica ADR i wałki ADR. powinno być teraz ok właśnie. Gorzej jakby do głowicy ADR założył moje stare wałki z AUM wtedy by mogło coś być nie tak. Chyba, że źle myśle. Nie wiem jakie były ori wałki w Twoim 1,8T, w profilu masz BFB a one jak się nie mylę to w B7 wychodziły Wałki powinny być od takiego silnika do którego masz soft w ECU. Jak na starych wałkach było OK to podejrzewam że były właściwe, albo ktoś kto robił chipa dopasował mapy do nich. Teraz głowicę masz taką samą jak poprzednia , a wałki z czapki wzięte i jeszcze chcesz by to wszystko działało poprawnie ? Edytowane 22 Listopada 2020 przez piotrsob1
george Opublikowano 22 Listopada 2020 Opublikowano 22 Listopada 2020 Widzę, że celujesz w jakieś grubsze mody sądząc po wałkach ADR, czapce nie pod EURO 4. Zgadza się? Tak jak wspomniał @piotrsob1 , inne wałki to inna charakterystyka pracy silnika co nie zmienia faktu, że po 15 km z prędkością 90-100 km/h przy wywalonym kacie turbawka jest czerwona...
kamilm123 Opublikowano 22 Listopada 2020 Autor Opublikowano 22 Listopada 2020 41 minut temu, george napisał: Widzę, że celujesz w jakieś grubsze mody sądząc po wałkach ADR, czapce nie pod EURO 4. Zgadza się? Tak jak wspomniał @piotrsob1 , inne wałki to inna charakterystyka pracy silnika co nie zmienia faktu, że po 15 km z prędkością 90-100 km/h przy wywalonym kacie turbawka jest czerwona... Nie, nie celuje w większe moce. Po prostu taka głowica mi się trafiła. mechanik mówił zresztą, że założył moje stare wałki a pewnie mu się nie chciało przemieniać dlatego zostawił od adr. Pojadę jutro do niego niech zmieni wałki i zobaczę wtedy. Zobaczę gołym okiem, że te wałki się różnią od siebie? Tzn te od adr i te moje stare?
piotrsob1 Opublikowano 22 Listopada 2020 Opublikowano 22 Listopada 2020 (edytowane) 20 minut temu, kamilm123 napisał: Zobaczę gołym okiem, że te wałki się różnią od siebie? Tzn te od adr i te moje stare? Wcale nie koniecznie. Różnice fizyczne mogą być na tyle małe że nie zauważysz ich organoleptycznie Edytowane 22 Listopada 2020 przez piotrsob1
kamilm123 Opublikowano 24 Listopada 2020 Autor Opublikowano 24 Listopada 2020 Dobra spróbowałem i można powiedzieć, że głowica z adr z zaworami z adr i wałkami od bfb to nie najlepsze połączenie. Oddałem głowicę i dalej jestem na etapie szukania innej.
piotrsob1 Opublikowano 24 Listopada 2020 Opublikowano 24 Listopada 2020 (edytowane) Pisałeś że numery części starej i nowej głowicy były takie same ... O ile stare wałki były dobre to raczej nie widzę problemu by je przełożyć do nowej , zamontowanej już głowicy . Dla tego jestem zdziwiony że ją zdemontowałeś i oddałeś sprzedawcy , tym sposobem generujesz sobie niepotrzebne koszty Edytowane 24 Listopada 2020 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się