Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.4 bdv EGR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, pytanie do właścicieli BDV, czy miał ktoś "przyjemność" czyszczenia EGR? z tego co widziałem są dwa, ciężko będzie go wydostać? No i pytanie czy ktoś zaślepiał?

Opublikowano
6 minut temu, Ga2la napisał:

Siema, pytanie do właścicieli BDV, czy miał ktoś "przyjemność" czyszczenia EGR? z tego co widziałem są dwa, ciężko będzie go wydostać? No i pytanie czy ktoś zaślepiał?

To nie są zawory EGR tylko kombi-zawory od pompy SAI,tam nie trzeba nic czyścić.

Opublikowano
13 godzin temu, pila24 napisał:

To nie są zawory EGR tylko kombi-zawory od pompy SAI,tam nie trzeba nic czyścić.

A powiedz mi kolego czy jeżeli pompa SAI nie działa prawidłowo, może mieć to wpływ na pracę silnika? 

Opublikowano
9 minut temu, Ga2la napisał:

A powiedz mi kolego czy jeżeli pompa SAI nie działa prawidłowo, może mieć to wpływ na pracę silnika? 

WWW.MS-MOTORSERVICE.COM

Budowa: Dlaczego powietrze jest wdmuchiwane tylko przy rozruchu zimnego silnik i jaki wpływ ma to na...

 

Miłej lektury.

Opublikowano
7 godzin temu, Ga2la napisał:

A powiedz mi kolego czy jeżeli pompa SAI nie działa prawidłowo, może mieć to wpływ na pracę silnika? 

SAI to wymysł  ekologiczny by szybciej nagrzać katy. Jak się zepsuje to co najwyżej hałasować może. I generować błędy. Dla silnika nie ma znaczenia jej obecność.

Opublikowano
56 minut temu, pila24 napisał:

SAI to wymysł  ekologiczny by szybciej nagrzać katy. Jak się zepsuje to co najwyżej hałasować może. I generować błędy. Dla silnika nie ma znaczenia jej obecność.

Pytam dlatego, bo szukam wszędzie rozwiązania moje problemu, od jakiegoś czasu zmagam się z nierówną pracą silnika, dygocze nim i na jałowym i podczas jazdy (najmocniej ok 2k obrotow silne wibracje). Wymieniłem poduszkę pod skrzynią, łącze elastyczne, cewke, świece, przewody. Non stop jest to samo. Jeżeli auto stoi parę dni nie odpalane to zdarzy się, że wszystko ustąpi, ale zaraz po mocniejszym wkreceniu wszystko wraca. Obroty nie falują, normalnie odpala. Po podpieciu kompa wyskoczył błąd sondy i słaby kat (ale brak checka na desce), wykasowalismy błędy wszystko było dobrze, ale po przejechaniu 30km znowu to samo. Wczoraj błąd też z kata wyszedł. Zastanawiam się czy to właśnie to może być przyczyną czy może jakieś podciśnienie. Dziś zauważyłem jeszcze, że zawór odmy syczy (rurki do wymiany, bo majonez w środku byl). Jeszcze dodam, że gdy tłumikarz wspawywał mi nowe złącze, miał problem z odkreceniem sondy, może podczas spawania się spaliła? 

Opublikowano

A co masz w kodach gotowości? Pewnie sprawność kata jako failed,kata trzeba sprawdzić wzrokowo czy nie zapchał się,jazda z zapchanym katem może uszkodzić motor. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Patrzyliśmy w blokach sondy nagrzewały się, w katach było dobrze, tłumikarz jak mi spawał złącze mówił, że katy ładnie wyglądają. W sobotę lecę na warsztat. Mówisz, żeby katy sprawdzić wzrokowo? Zastanawia mnie dlaczego mi check nie wywala. Może jednak coś z tym podcisnieniem jest? 

Opublikowano
3 minuty temu, Ga2la napisał:

Patrzyliśmy w blokach sondy nagrzewały się, w katach było dobrze, tłumikarz jak mi spawał złącze mówił, że katy ładnie wyglądają. W sobotę lecę na warsztat. Mówisz, żeby katy sprawdzić wzrokowo? Zastanawia mnie dlaczego mi check nie wywala. Może jednak coś z tym podcisnieniem jest? 

Jak wywala błąd sondy to sonda za katem lub sam kat. Odmy jak są zapchane lub rozszczelnione to mają wpływ na prace silnika.

Opublikowano

W sobotę będę z tym walczył, zobaczę czy będą jakieś błędy. Mam tam kanał, więc będzie możliwość obejrzenia kata, no i odme wyczyszcze, bo to syczenie też mnie irytuje. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...