WachuTT Opublikowano 8 Grudnia 2020 Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) Witajcie! Nabyłem niedawno VW Jetta 1k2 z silnikiem 1.9TDI BLS 105hp na sterowniku EDC16. Chciałbym po świętach oddać go na zrobienie delikatnego programu aby było trochę więcej frajdy z jazdy, ale najpierw dokonałem jego diagnostyki tak aby zobaczyć czy jest coś, co w samochodzie może niedomagać. Samochód ma 150 tysięcy przebiegu, a stan wizualny i techniczny wskazywałyby na to, że jest to przebieg prawdziwy. Na logach się jednak nie znam. Od siebie mogę dodać, że silnik trzyma moc, olej był wymieniany w interwale 12 tysięcy kilometrów, nie dymi, DPF jest na miejscu, VCDS nie pokazywał żadnych błędów odkąd go mam. Statyczne: 001 - http://vaglogi.pl/log-001_3a7sHd.html 003 - http://vaglogi.pl/log-003_0eLxoy.html 004 - http://vaglogi.pl/log-004_4Lkd2z.html 013 - http://vaglogi.pl/log-013_8aEi4S.html 023 - http://vaglogi.pl/log-023_zWTbma.html Dynamiczne: 001 - http://vaglogi.pl/log-001_274aZf2.html 003 - http://vaglogi.pl/log-003_t7m4Q96.html 004 - http://vaglogi.pl/log-004_g0Lmc.html 008 - http://vaglogi.pl/log-008_998u1k.html 011 - http://vaglogi.pl/log-011_Evd39A1.html Bardzo dziękuję za pomoc. Edytowane 8 Grudnia 2020 przez WachuTT
Langista Opublikowano 8 Grudnia 2020 Opublikowano 8 Grudnia 2020 9 minut temu, WachuTT napisał: Witajcie! Nabyłem niedawno VW Jetta 1k2 z silnikiem 1.9TDI BLS 105hp na sterowniku EDC16. Chciałbym po świętach oddać go na zrobienie delikatnego programu aby było trochę więcej frajdy z jazdy, ale najpierw dokonałem jego diagnostyki tak aby zobaczyć czy jest coś, co w samochodzie może niedomagać. Samochód ma 150 tysięcy przebiegu, a stan wizualny i techniczny wskazywałyby na to, że jest to przebieg prawdziwy. Na logach się jednak nie znam. Od siebie mogę dodać, że silnik trzyma moc, olej był wymieniany w interwale 12 tysięcy kilometrów, nie dymi, DPF jest na miejscu, VCDS nie pokazywał żadnych błędów odkąd go mam. Statyczne: 001 - http://vaglogi.pl/log-001_3a7sHd.html 003 - http://vaglogi.pl/log-003_0eLxoy.html 004 - http://vaglogi.pl/log-004_4Lkd2z.html 013 - http://vaglogi.pl/log-013_8aEi4S.html 023 - http://vaglogi.pl/log-023_zWTbma.html Dynamiczne: 001 - http://vaglogi.pl/log-001_274aZf2.html 003 - http://vaglogi.pl/log-003_t7m4Q96.html 004 - http://vaglogi.pl/log-004_g0Lmc.html 008 - http://vaglogi.pl/log-008_998u1k.html 011 - http://vaglogi.pl/log-011_Evd39A1.html Bardzo dziękuję za pomoc. Zrób dynamiczne jeszcze raz, tym razem zrób 3 na raz, 001+003+011, później 005+013+033. Pojedynczych nie ma sensu.
WachuTT Opublikowano 9 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2020 (edytowane) 23 godziny temu, Langista napisał: Zrób dynamiczne jeszcze raz, tym razem zrób 3 na raz, 001+003+011, później 005+013+033. Pojedynczych nie ma sensu. Witam! Dziękuję za pomoc. Oto one: 001+003+0011 - http://vaglogi.pl/log-001_003_011_8QYJIX.html 005+013+033 - http://vaglogi.pl/log-005_013_033_6eR9A.html Trochę martwi mnie odchył korekty dawki między cylindrem 2 a 4, ale nie wiem jaka jest tolerancja. Jeśli dobrze rozumiem logi, to ciśnienie zadane pokrywa się z rzeczywistym, co by wskazywało na to, że turbina jest w porządku? Pomiarów dokonałem na trzecim biegu z pedałem w podłodze. Edytowane 9 Grudnia 2020 przez WachuTT
Langista Opublikowano 9 Grudnia 2020 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Jeszcze tragedii nie ma, zrób jeszcze 13+23+19
WachuTT Opublikowano 9 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2020 3 godziny temu, Langista napisał: Jeszcze tragedii nie ma, zrób jeszcze 13+23+19 Niestety grupa 019 nic nie pokazuje u mnie. Zrobiłem 13+23+18, nie wiem czy może być - http://vaglogi.pl/log-013_023_018_6m8s7.html
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2020 Opublikowano 9 Grudnia 2020 (edytowane) napiecie paska rozrządu do sprawdzenia, jak jest ok to masz jeszcze synchro do poprawki Edytowane 9 Grudnia 2020 przez Dev
WachuTT Opublikowano 9 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2020 1 godzinę temu, Dev napisał: napiecie paska rozrządu do sprawdzenia, jak jest ok to masz jeszcze synchro do poprawki Dziękuję. A czy prócz tego rzuciło wam się w oczy coś, o co mógłbym poprosić mechanika aby przejrzał?
Langista Opublikowano 10 Grudnia 2020 Opublikowano 10 Grudnia 2020 (edytowane) Niech sprawdzi w jakim stanie jest turbo, czy dwumas nie zaczyna stukać, czy przeguby są całe, czy piasty luzów nie mają, czy przepływka nie jest zabrudzona. Dobrze było by filtr paliwa wymienić. Edytowane 10 Grudnia 2020 przez Langista
WachuTT Opublikowano 10 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2020 7 godzin temu, Langista napisał: Niech sprawdzi w jakim stanie jest turbo, czy dwumas nie zaczyna stukać, czy przeguby są całe, czy piasty luzów nie mają, czy przepływka nie jest zabrudzona. Dobrze było by filtr paliwa wymienić. Filtr paliwa wymieniony 500 kilometrów temu. Przepływomierz czysty. Dokonałem jego inspekcji zaraz po zakupie razem z kolektorami. W kolektorach było w miarę czysto. Co do reszty, udam się do mechanika. Dziękuję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się