Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Eska B8.5 Shadowline


Biesiad_90

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Biesiad_90 napisał:

Już wszystko poskładane, za jakiś czas będę chciał wyczyścić dolot, to wtedy chciałem odrazu wymienić olej w kompresorze

Zmień sobie od razu kółko na mniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Dev napisał:

Zmień sobie od razu kółko na mniejsze

Robienie mocy zaplanowane na przyszły rok, narazie chce ogarnąć wszystko wokół :) jedyne co cały czas zastanawiam się między Single a dual Pulley, noi i ewentualnie koło pasowa z tłumikiem czy lekkie sztywne koło. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Biesiad_90 napisał:

Robienie mocy zaplanowane na przyszły rok, narazie chce ogarnąć wszystko wokół :) jedyne co cały czas zastanawiam się między Single a dual Pulley, noi i ewentualnie koło pasowa z tłumikiem czy lekkie sztywne koło. 

 

Kółka możesz założyć sobie w każdej chwili, ale odradzam montaż malego koła na aucie

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał:

Kółka możesz założyć sobie w każdej chwili, ale odradzam montaż malego koła na aucie

Program i tak planuje zajechać do Gregor10, nie chce jechać tyle km bez programu także raczej im zlecę montaż mniejszego koła. Jak oni to zrobią to już nie moja brocha. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Biesiad_90 napisał:

Program i tak planuje zajechać do Gregor10, nie chce jechać tyle km bez programu także raczej im zlecę montaż mniejszego koła. Jak oni to zrobią to już nie moja brocha. 

3.0tfsi to nie silnik że zwykłym turbo, zmiana koła nie ma ujemnego wpływu na pracę silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał:

3.0tfsi to nie silnik że zwykłym turbo, zmiana koła nie ma ujemnego wpływu na pracę silnika

Na zmienionym turbo też można dojechać z punktu A do B, kwestia przeladowywania przy wyższym obciążeniu :) pozatym tak jak pisałem, założyłem sobie, że moc zrobię prawilnie na samym końcu. Heble już leżą w garażu, kwestia zamontowania za jakiś czas, dolot, zawias, wydech i kilka Smaszków wizualnych i project gotowy. Jako, że auto w użytkowane w Norwegi każda zmiana w aucie powinna być wbita w dowód aby nie zrodziły się kłopoty z przeglądem. Dlatego też zaczynam od rzeczy których jestem pewny, że bez problemu uda się ogarnąć w urzędzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.01.2021 o 18:57, Dev napisał:

Daj VIN to Ci wrzuce pełen wypas auta :wink:

Siema, czy mógłbym Tobie podać swój VIN ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.01.2021 o 18:57, Dev napisał:

Daj VIN to Ci wrzuce pełen wypas auta :wink:

Siema, czy mógłbym Tobie podać swój VIN ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felga faktycznie względem całej zajebi**** reszty prosi się o zmianę na coś fajnego :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint odpuszczony, mam aktywne zawieszenie i chciałem je zostawić. Wleciała sprężyny h&r, za niedługo wstawię parę fotek. Co do felgi, to te letnie idą na zimę, a na lato nowe 20 ? mają mi wysłać tylko jedną na przymiarkę czy konstrukcja felgi pozwoli na spas z nowym heblem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko, wkońcu zebrałem się na małą aktualizacje od ostatniego posta :)

- sprężyny h&r -30mm (realnie auto siadło jakoś 20mm i ten 1cm właśnie mogło by jeszcze siąść. Wymieniałem przy okazji tuleje pod sprężynami na nowe, widać było, że stare były nieco niższe, co sfałszowało nieco wynik. Czas pokaże czy te sprężyny zostaną czy założe -40mm

- przednie łączniki stabilizatorów aluminiowe, tylne Moog, stabilizatory przód i tył h&r (tutaj poczułem dużą różnice w prowadzeniu na plus. Czuć, że auto jest bardziej zwarte i lepiej reaguje na ruch kierownicą. W trybie comform nie podskakuje mocno na nierównościach. Narzeczona nie narzeka także nie jest źle :D )

- Kompletny zestaw "usztywniaczy" napędu ECS (tutaj specjalnie zakładałęm pojedyczo każdy element aby robaczyć różnice między nimi. Najprostszy do założenia usztywniacz skrzyni. Tutaj już od pierwszych metrów poczułem różnice. Biegi wchodzą gładziej, paradaksalnie największą różnice czuje przy spokojnej jeździe, ogólnie polecam. Po 2 usztywniaczach tylnego dyfra, osobiście nie poczułem różnicy. Niby na YT są filmiki, jak dyfer "mniej pracuje na tulejach", ale ja korzyści wynikających z tego nie poczułem. Jedynie co to słychać troszkę głośniejszą prace tylnego dyfra. Jedno metalowe usztywnienie usunąlem, ale te wciskane w tuleje dyfra siedzą mocno i chyba musiał bym opuścić tylny zawias i wybic je od tyłu. Także tego nie polecam :P 

- OEM lotka RS4

- Tylny dyfuzor ECS carbon

- wentylacja w nadkolu za dodatkową chłodnicą (wycięte z nadkola RS3 8V)

- Zaciski przednie z RS4 B9, tarcze zimmermann formula Z 375x36, osłony tarcz RS4 B9, Zaciski tylne z SQ5, tarcze zimmermann sport 330x22, klocki przód/tył Galfer fdhp 1050, przewody w oplocie, płyn ATE type 200

Narazie to tyle, ale w piwnicy już czekają następne graty do montażu :evil:

IMG_20210911_101818.jpg

IMG_20210911_102601.jpg

IMG_20220201_191723.jpg

IMG_20220405_191729.jpg

IMG_20220405_191739.jpg

IMG_20220405_191807.jpg

IMG_20220702_174510_edit_434996968673727.jpg

IMG_20220702_175808_edit_435829593809538.jpg

IMG_20220702_185412_edit_435486704467403.jpg

IMG_20220702_185845_edit_435719332641325.jpg

Edytowane przez Biesiad_90
  • Super 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłeś dać 356 na tył....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Dev napisał:

Mogłeś dać 356 na tył....

Myślałem o tym ale odpuściłem temat. Różnica nie pewinna być duża a z tego co pamiętam to taki zestaw dużo drożej wychodził. Na to co ja jeżdżę powinno wystarczyc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pakujac 375 na przód mogłes bardziej pomyslec

róznica to ok 900zł i duza róznica w skutecznosci

dzisiaj zakładałem do S5 polift przód 356 Ate i 356 TRW na tył,  wgniata d...e

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z tego co się dowiadywałem to ponoć same jarzma sporo kosztują i cena wychodziła większą niż ta co teraz podajesz. No ale cóż, jest co jest. Ja jestem zadowolony, a temat ewentualnie Jeszce raz rozważę jak doczekam wymianę hebli z tyłu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarzma ok 800zl/kpl

Tarcze 330 a 356 podobna cena

Osłony nowe ok 360zl/kpl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...