Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B7] Skromne Daily Mateusza


Gozdzio96

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie:a4fan::siema:
Kolega w jednym wątku, zaproponował, abym napisał temat z samochodem, więc piszę:ph34r::kox:
Audik jest u mnie lekko ponad rok, dokładnie zakupiłem go 7 grudnia 2019 roku

Tak mniej więcej wyglądał po zakupię i zaraz po przerejestrowaniu :banan:(Sorry, ale ciężko było znaleźć zdjęcia, które miałem na starym telefonie)
117945324_296455394781114_6508758025888851612_n.jpg
78707663_3242816665735154_3962394324569686016_n.jpg


Aktualnie na dzień dzisiejszy Audik wygląda tak :git:

20201229_141522.jpg


Model Audika: A4 B7
Rok: 2006
Silnik: 2.0 TDI BPW 8v 318tyś przebiegu
Skrzynia: Manual 6b
Napęd: FWD

Jeżeli chodzi, o wyposażenie, nie jest bogato, nie jest skromnie:lol1:
- Zawiecha MTS GOLD BLACK EDITION
- Fotele w połowie elektryczne, podgrzewane
- Coming/Leaving Home
- Czujnik zmierzchu i deszczu
- Podgrzewane lusterka
- Bixenon skrętny, samopoziomowane
- 4x elektryczne szyby
- Elektryczny szyberdach
- Spryskiwacze Bixów
- Automatyczne światła DRL
- Pełny FIS(nie kolorowy)
- Tempomat
- Lusterko wsteczne fotochrom
- RNS-E Polskie menu
- Kierownica skórzana multi
- Podłokietnik przód+tył
- Felgi DARE LM 18cali + opony zima 215/40/18 NEXENA lekki naciąg(Wymagany był, bo opona by ocierała na nierównościach przy obecnym obniżeniu)
- Dystanse 5mm + Pierscienie centrujące
- Oświetlenie tablicy LED
- STAGE 1 w V-tuning 170km 400nm (Okolice, bo jutro muszę jechać jeszcze na poprawkę jedną i papiery z wykresówki, zobaczymy ile finalnie wyjdzie)
- Czujniki cofania tył
- Oklejona popielniczka i ramka wokół lewarka w CARBON
- Malowanie kierownicy na czarno, oraz gałki zmiany biegów, troszkę lakier schodził:kox:

Generalnie w planach moich jest jeszcze:
Tylko i wyłacznie
- Wydech : Nie chce zmieniać całego, choć mnie korci przyznam szczerze, ale nie chce aktualnie burczenia żadnego:ok2: chce tylko zmienić końcówki w oryginalnym wydechu, aby nie były dwa kolana w doł, tylko dwie ładne rurki na wprost, wiadomo jedna krótsza minimalnie. Kiedyś pomyśle o całym wydechu, bo cenowo jest przyzwoicie chłopak zajmuje sie takimi modyfikacjami, 1500 liczy za kompletny wydech wraz z wyprogramowaniem DPF. 

I za rok/dwa wjazd na mój tor w którym się zakochałem poprzez gry, spokojnie przejechac jedno kółko bez wariactwa
Zielone piekło Nurburging :evil:

Więcej zmian nie przewiduję, ale różnie to może być:D 
Napewno opony nowe letnie 215/40/18 wlecą
Myślę nad wnętrzem skórzanym, albo pół-skóry elektryczne, ponoć żadnej magii nie ma tylko podłączyć
Przednie lampy zmienić soczewkę i środek na czarno, i tyle w planach

Jest moim zdaniem zrobiony z lekkim smaczkiem do użytku codziennego, taki jaki sobie wymarzyłem za łepka w czasach szkoły, ale fundusze nie pozwalały:(

Samochód jest wyjątkowy, i nigdy nie zamierzam go sprzedawać, będzie użytkowany aż jak to mówią "padnie":audi::git:

Edytowane przez Gozdzio96
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz jak ładnie:oklasky:

Plany podejrzewam się zwiększą:whistling:Większość klubowiczów nie przewidywała połowy swoich modów:lol1:

Mówisz, że planujesz na tor pojechać?? Ciekawie..

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna A4ka B)

1 godzinę temu, Gozdzio96 napisał:

Więcej zmian nie przewiduję, ale różnie to może być :D

Jest moim zdaniem zrobiony z lekkim smaczkiem do użytku codziennego... 

Jasne, jasne. Jeszcze chwila a lista modów przerośnie listę wyposażenia i będziesz szukał drugiego auta, żeby mieć jakieś daily :decayed: i tego Ci życzę :naughty:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Adam87 napisał:

No widzisz jak ładnie:oklasky:

Plany podejrzewam się zwiększą:whistling:Większość klubowiczów nie przewidywała połowy swoich modów:lol1:

Mówisz, że planujesz na tor pojechać?? Ciekawie..

Dokładnie tak planuje, ale nie ze względu na to, aby przetestować samochód, czytałem juz trochę, o tym, interesuję się od ponad 2-3 lat tym torem, jedno okrążenie nie kosztuje tak wiele, po prostu chciałbym zobaczyć jak to jest na takim torze :)

 

 

9 godzin temu, Tkoczu_ napisał:

Haha wiedziałem :grin:

Super!

Jak ci się jeździ na mts? 

Pozdrawiam:hi:

Powiem ci, że to mój pierwszy gwint w życiu, wcześniej pytałem znajomych co jeździli na gwincie właśnie jak to jest:cool: i każdy, nie kupuj bo cięzko jeździć caly samochód skacze, twardo, nie wjedziesz wszędzie. Powiem tak, ja mam obniżony gwint tyle ile zaleca producent, da się więcej oczywiście, ale na chwilę obecną nie potrzebuje, bo 24 wyjeżdzam do Holandii i jak się załaduje i 3 osoby ze mną, to nie chce trzeć o podłogę:banan::grin: ale moim zdaniem nie ma wcale takiej tragedii, wiadomo nie jest to oryginalne zawieszenie, ale da sie spokojnie jeździć i po tych Polskich drogach te 70-80/h, gorzej na "prostej i równej" drodze, mam na mysli ładny asfalt ale takie górki lekkie :grin: to jak sie rozpędzi człowiek, to ewidentnie skacze:grin: generalnie jestem zadowolony po za faktem, ze jednak faktycznie sie wszędzie nie wjedzie, a tego samego dnia wyrwałem osłone i lekko zderzak, bo zaczępiłem przodem o krawężnik po blokiem:facepalm:

 

 

9 godzin temu, R4xx napisał:

Ładna A4ka B)

Jasne, jasne. Jeszcze chwila a lista modów przerośnie listę wyposażenia i będziesz szukał drugiego auta, żeby mieć jakieś daily :decayed: i tego Ci życzę :naughty:

Dzięki:banan: generalnie chce sie trzymać tego co planuje, a dalej zobaczymy, trzeba odkładać  kase na te "nowoczesne" mieszkanie w bloku:wink:B):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie z 80% forumowiczów chciało kupić tylko ładną felgę na lato i tak się to zaczęło.... :D

Także powodzenia w modzeniu i bezawaryjności :wink:

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dziś Audika jest dalej u mechanika, wymieniają termostat, i coś programy nie chcą się przyjąc na te 170, najwyżej wydmuchał 160 i ponad 400nm, ponoć DPF zapchany może być, mimo że żadne błędu nie ma, mają go "naciąć" i stwierdzić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Gozdzio96 napisał:

No dziś Audika jest dalej u mechanika, wymieniają termostat, i coś programy nie chcą się przyjąc na te 170, najwyżej wydmuchał 160 i ponad 400nm, ponoć DPF zapchany może być, mimo że żadne błędu nie ma, mają go "naciąć" i stwierdzić. 

Ogólnie bym go usunął, zrobił ten wydech pełny u znajomego co sie tym zajmuje 1500 ceni z wyprogramowaniem. Ale jeżdze zagranice do Holandii, i nie chce problemów sobie robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ustawiłeś zbieżność ? Według ori nastawów przy obniżeniu ? Jako zawiszenie audi S ? Czy całkowicie wprowadzane parametry na kompie na stacji ? Ile na necie tematów to inne odpowiedzi, a mam problem, moje auto jest rozbieżne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Nie ustawiałem wcale, jeżdze już tak trochę, auto się prowadzi równo, i opony już trochę mają najechane, malowałem ostatnio zaciski, specjalnie patrzyłem na opony, są rowno sciągane, tak jak powinny być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po debatach moich, myśleniu konkretnym jeszcze wleci parę "modów"

Komplet wnętrze fotele+kanapa - Skóra, bądź najlepiej półskóra, elektryczna grzana
Czarne lampy przód
Piaskowania podwozia całe, poprawki na budzie gdzie trzeba
Renowacja felg
Zakup nowych opon letnich 215/40/18
Zrobienie całego wydechu
I myslę nad zderzakiem przód od S-line z spryskami samym, plus malowanie.
Generalnie tyle póki co.

20210113_100658.jpg

20210113_100709.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Adam87 napisał:

I tak się wydłuży lista:lol1:

Nie mówię, że nie, choć autko swoje lata ma i przebieg 320tyś zaraz. Nie powinno się tak mówić, ale jednak gdyby kiedyś w przyszłości, oczywiście nie Daj Boże, tdu odpukać, padł całkowicie, to go sprzedam, i kupuję nowe, oczywiście Audi :D Albo A3 sedan/kompakt nowe 5d 2012/2015 albo A4 C7 Sead/Avant :D ale zobacze czy Diesel czy benza, pewnie skończy się na ropie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2021 o 19:48, Gozdzio96 napisał:

Ogólnie bym go usunął, zrobił ten wydech pełny u znajomego co sie tym zajmuje 1500 ceni z wyprogramowaniem. Ale jeżdze zagranice do Holandii, i nie chce problemów sobie robić.

A to tylko za granicą nie można jeździć bez DPFa, w PL to już można truć i jeździć legalnie bez? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, pelonek1 napisał:

A to tylko za granicą nie można jeździć bez DPFa, w PL to już można truć i jeździć legalnie bez? :facepalm:

Bardziej chodzi, o to że zagranicą jak ci robią kontrolę to odrazu wsadzają w wydech miernik i mierzą, a w Polsce nie spotkałem sie aby Policja czy kto kolwiek inny coś wsadzał w wydech. 
Mylisz pojęcia.:grin::facepalm:

 

Edytowane przez Gozdzio96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Gozdzio96 napisał:

Bardziej chodzi, o to że zagranicą jak ci robią kontrolę to odrazu wsadzają w wydech miernik i mierzą, a w Polsce nie spotkałem sie aby Policja czy kto kolwiek inny coś wsadzał w wydech. 
Mylisz pojęcia.:grin::facepalm:

 

Nie, nie mylę niestety. Chodziło mi o to, że z Twojego rozumowania wynika, że w PL to już możesz truć innych na światłach i nie tylko bo przecież nikt Ci tego nie sprawdza i możesz sobie robić co chcesz, za granicą za to to obawiasz się kontroli. Za granicą i w PL są takie same przepisy i usuwanie DPFa wiąże się z tym, że auto jest niesprawne i nie powinno poruszać się po drogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem klawo prezentują się te podróby BBS Le Mans , Jakby tak jeszcze deczko w dół. :whistling:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pelonek1 napisał:

Nie, nie mylę niestety. Chodziło mi o to, że z Twojego rozumowania wynika, że w PL to już możesz truć innych na światłach i nie tylko bo przecież nikt Ci tego nie sprawdza i możesz sobie robić co chcesz, za granicą za to to obawiasz się kontroli. Za granicą i w PL są takie same przepisy i usuwanie DPFa wiąże się z tym, że auto jest niesprawne i nie powinno poruszać się po drogach.

Przepisów mnie uczyć nie musisz, akurat, a jak już chcesz, to w prywatnej wiadomości, bo to nie miejsce na takie "uczenie":facepalm: i powtarzam, że chodziło mi, o podejście w danym państwie do tego typu sytuacji, zrobiony pełny wydech i tak wleci, ale bedzie tak zrobiony, że dymka nie pusci jak do tej pory:banan:

 

 

Godzinę temu, dekiel 13 napisał:

Całkiem klawo prezentują się te podróby BBS Le Mans , Jakby tak jeszcze deczko w dół. :whistling:

No właśnie kolego, podpowiesz mi, czy się różnią Ori od rzekomo podróbek ? Bo ja sie nie zna na felgach, kupiłem bo mi sie takie marzyły i nie były w złych pieniadzach.
A w dół już nie dam więcej, napewno nie na wyjazd, bo mimo gwintu, myślę, że i tak osiądzie jeszcze w dół, jak załaduje bagażu i 3 osoby ze mną. Jak wróce na stałe do Polski za te 3-4 lata to wtedy bede kombinował, aby dać go niżej jeszcze, ale aktualnie gwint jest ustawiony tak jak zaleca producent, mimo, że da się jeszcze sporo w dół :kox:

Edytowane przez Gozdzio96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Gozdzio96 napisał:

Przepisów mnie uczyć nie musisz, akurat, a jak już chcesz, to w prywatnej wiadomości, bo to nie miejsce na takie "uczenie":facepalm: i powtarzam, że chodziło mi, o podejście w danym państwie do tego typu sytuacji, zrobiony pełny wydech i tak wleci, ale bedzie tak zrobiony, że dymka nie pusci jak do tej pory:banan: Normy napewno spelnia, i raczej będzie, ręki nie daje uciąć, ale powinien :)

 

 

No właśnie kolego, podpowiesz mi, czy się różnią Ori od rzekomo podróbek ? Bo ja sie nie zna na felgach, kupiłem bo mi sie takie marzyły i nie były w złych pieniadzach.
A w dół już nie dam więcej, napewno nie na wyjazd, bo mimo gwintu, myślę, że i tak osiądzie jeszcze w dół, jak załaduje bagażu i 3 osoby ze mną. Jak wróce na stałe do Polski za te 3-4 lata to wtedy bede kombinował, aby dać go niżej jeszcze, ale aktualnie gwint jest ustawiony tak jak zaleca producent, mimo, że da się jeszcze sporo w dół :kox:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...